hankinnat vauvalle

Meilläkin on kaikki esikoisen jäljiltä tallessa, mutta aion silti jotain omaakin shoppailla tälle vauvalle :) Tuplarattaat meille ei oikein mitenkään mahdu, joten luultavasti mennään kantoliinan/repun kanssa vuorotellen.

Toi bola-koru vois olla kiva tällä kertaa, viimeksi en sitä ostanut :)
 
Mieli tekis shoppailla vaikka mitä, mut ajattelin odotella vielä hetken, ennekuin alan tehdä hankintoja. Meillä kun on esikoinen, niin täytyy hommata kaikki.
 
Myönnetään, tuli kaupassa kans jo vähän hipelöityä. Sitä jotenkin pälyilee ympärilleen niinkuin olis jotain pahaa tekemässä kun häplii vauvan vaatteita :laughing002 Siskolla on nyt kaksivuotias tyttö jolta siirtyy meille vaunut, pinnasänky, hoitopöytä. Vaunut on hyvin uniseksit, mustat ja limenvihreä kukkakuvio. Äitiyspakkaus otetaan ehdottomasti, koska esikoinen tulossa.
 
Meillä on kans esikoisen jäjiltä kaikki tallessa. Ehkä jos tulokas on eri sukupuolta niin ostan sitten jotain uusia vaatteita.
Meillä oli esikoisella tuo tiny love sitteri/kehto ja tykkäsin kyllä paljon. Vauva viihty siinä hyvin ja oli kiva myös nukuttaa päikkäreitä siinä.
Ainut hankinta vois olla jotkut tuplarattaa, saa nähdä tarvitaanko. Esikoinen kun tuli neljä viikkoa etuajassa niin meiltä puuttui vielä kaikennäköstä eikä vaatteetkaan olleet vielä paikoillaan ym.

Haluaisin ottaa äitiyspakkauksen vaikka meiltä löytyy jo vuosien 2014 ja 2015 laatikot.
 
Me ei olla hirveästi mietittty vielä noita hankintoja, ei vielä uskalla. Yksi vauvanvaate on kun sain kaverilta kun se sen avulla kertoi että myös odottaa vauvaa, sillä on samanlainen.
Lähinnä tässä miettinyt tavaroiden karsimista ennen, että saa sitten pienelle oman huoneen, kun nyt ollut toinen makkari lähinnä työhuoneena. Mies tuossa miettinyt että missä vaiheessa sitä sitten uskaltaa alkaa laittamaan.
Tosiaan todennäköisesti menee vuodenvaihteen yli ennenkuin mitään aletaan hommailemaan (tosin voihan sitä vähän innostua jos sattuu kohdalle osumaan). tuon äitiyspakkauksen otan koska ensimmäinen tulossa.
 
Mäkään en uskalla vielä kauheesti miettii hankintoja, mitään hankkia.. olen kyllä miettinyt että semmoinen pinnasänky mistä saa toisen laidan pois olis jees :) ja äitiyspakkaus ehdottomasti kun eka :)
 
Meillä on kaikenlaista valmiina, koska toista odotetaan, joten en usko, että otan sitä äitiyspakkausta. Mieluummin raha, jolla voin ostaa puuttuvat asiat ja saan ne sitten mieluisilla väreilläkin. Tai siis meillä on paljon kaikkea pinkkiä... Mutta jos se onkin poika? Odotan vielä keväälle hankintojen kanssa, ellei vastaan tule jotain tosi kivaa ja kummallekin sopivaa :)

Onko Kankaanpäässä vielä Reiman tehtaanmyymälää? Viimeksi (seitsemän vuotta sitten!) katselin, että siellä oli paljon edullisesti kaikkea samaakin kuin pakkauksessa.
 
Juu lady bug on siellä ja taas just hetki takaperin olla se reuman tyhjennysmyyntikin. Keväällä luultavasti on taas ja ajattelin muiden hysteerimammojen kanssa kurvata sinne tonkimaan :D jos vaikka hyvällä tuurilla ennen sitä sais tietää vauvan sukupuolen :D
 
Itse aikoinaan säilöin melkein kaiken kaksosista, joten ei varmaan tarvitse kauheasti hankkia, mutta tarkemmin pitää katsoa ja kaivaa tavarat joskus alkuvuodesta aikaisintaan :cool:
 
Olen selaillut nettikirppiksestä vaunuja sun muuta tarviketta, mut ostaa en ole uskaltanut vielä. Facessa paikkakunnan nettikirppiksellä olis ollut hyväkuntoinen leikkimatto ja lelukaari tosi edullisesti, mut enpä kehdannut omalla nimellä siihen alkaa varausta tehdä, koska juuri kukaan ei vielä tutuista tiedä raskaudesta.

Mut jestas että hiplailin vauvan vaatteita tänään kaupoilla :D
 
Täällä myös hirmunen hinku hankkia kaikkea mahdollista vaikka mies jarruttelee.. hänelle kolmas ja mulle esikoinen.. Ajattelin vielä pysyä housuissani rakenneultraan asti ja siihen on 5 viikkoa aikaa
Mulle on kyllä rattaat ja pinnasänky lahjotettu ja kaapista löytyy muutama itsetehty body kouluajalta.
Äitiyspakkauksen ottamista rahana olen miettinyt koska laskettu on toukokuun puolessavälissä ja epäilen esim. Toppapuvun sopivuutta enää talvella.. Sillä 140€ saa jo mieluisia vaatteita kirppiksiltä vinonpinon tai kivoja kankaita jos inspiraatiota riittää.
Niin ja bola koru täälläkin hankintalistalla.
 
Millä viikoilla sä Hattara meet? Eiks rakenneultra oo vast puolivälin tienoolla, mut niskaturvotus nyt tässä 10-12 viikoilla? :shy::Heartred Mä haluisin kans jo ostaa jotain pientä edes, mut odotellaa kans ainaki toi niskaturvotus-uä. Ehkä vuodenvaihteen jälkeen vois alkaa pikkuhiljaa toimimaan. :excited001
 
Esikoinen syntyi lokakuun lopulla ja äitiyspakkauksen toppapuku oli hirmusen iso! Vasta keväällä oikeestaan sopi ja muistaakseen käytettiin myös seuraavana talvena. Kesävauvalle luulisi sopivan ekana talvena :)
 
Hattara: ei pahalla, mutta miten ison vauvan aattelit synnyttää :hilarious: Meillä äitiyspakkauksen puku meni viel vuotisena päälle :) Eikä poika Ollu pienimmästä päästä vauvoista :D
 
Mun esikolle (s. 2/16) sopii nyt äp-tppahaalari. :) Eli kesä/kevätvauvalle sopii varmasti vie ekana talvena. Voi sopia viel toisenakin talvna, jos on sirppana.
 
Meidän 1v 2kk poika mahtuu vielä äp-toppahaalariin, pituutta sillä jotain 77cm. :) Pienempänä se oli kans käytössä mut silloin oli kätevää kun sen sai muutettua pussiksi. Tälle tulevalle ei ehkä oteta äitiyspakkausta, kun kaikki tarpeellinen tavallaan olis jo.
 
Meen Miuku jo ens viikolla 15... kävin tiistaina niskaturvotusultrassa mut siellä todettiin että oonki jo pidemmällä niinkun itse myös arvelin eli ei ollu enää mahdollista tehdä ja kaikki paprut ja ajat meni uusiksi.. :)

Pilvilinna emmä tiiä.. aattelin et on kumminki jotai minikokoo ja talveen on puol vuotta siin kohtaa aikaa ja nii toi mun ukkoki väitti et se taapero hukkuu sihe vielä vuoden jälkeenki :D
 
Ahaa!! :woot: Jopas! Mä nii ajattelin, et ku oot tääl heinäkuisis että meet about samois viikois ku me. Mut sullahan eteniku raskaus sit vähä nopeammin. :joyful: Oliko sulla epäsäännöllinen kierto et pääs tollee salaa pikkunen kasvamaan? :shy:
 
Takaisin
Top