Meillä on jotenkin sellainen periaate, että yritetään mahdollisimman paljon hommata kaikkea tavaraa käytettynä. Inhoan tätä nykymaailmaa missä pitää kuluttaa ja kuluttaa ja täyttää sitä mukaa kaatopaikkoja, vaikka hyvää tavaraa löytyy niin paljon käytettynä. Anopilla on säästössä kahdet vaunut, toiset on 70-luvun "retrovaunut" ja toiset n. 10 vuotta vanhat. Jommatkummat sitten otan, mutta anopin tuntien molemmat ovat kuin uudet.. :D Mitään hajua ei ole merkistä, eikä toiminnoista yms, koska en ole käynyt vielä katsomassa, mutta ovat olleet miehen siskolla käytössä kahdella muksulla ja sanoo, että on hyvät.. Niin näillä mennään. En jaksa ressata.. :D
Kaverin muksut alkaa olla myös sen ikäisiä, että sieltä saadaan sitterit, hyppykiikut, turvakaukalot ja kaikki muut pelit ja vehkeet puoli-ilmaiseksi, joten pitkälti tarttee hommata vain vähän vaatetta, jonka olen ajatellut ulkoistaa kavereille ja sukulaisille.. :D Mä en tiedä mikä mua vaivaa, mut mua ahdistaa ihan älyttömästi lähtee lastenvaateostoksille. Mä inhoan jo itsellekin ostaa vaatetta niin ehkä siinä syy. En oo millään tavalla löytänyt itsestäni sitä "mamma-hössöttäjää". Onkohan mussa jotain vikaa, kun ensin piti 1,5 vuotta odottaa haikaraa ja sitten kun plussa tuli niin musta on tullu tämmönen.. :D Yhtäkään vaatetta en oo vielä ostanut, enkä hypistellyt..
Aiotaan selvittää sukupuolen niin ehkä sen jälkeen on sitten helpompi alkaa hankkia tavaroita. Itsellä ajatuksena jäädä heti töistä pois kun vaan voi jäädä. Ekku kesälomalle ja sitten äippälomalle, niin eiköhän siinä ole aikaa ostella vielä jotain jos tarttee.. :D