TuttiFrutti
Vasta-alkaja
Minullakin oli vihdoin aikaa rekisteröityä käyttäjäksi ja kommentoida itsekin. Pitkään olen jo lueskellut foorumin juttuja. Totesin juuri tänään, että meillähän on hankittuna jo vaikka mitä, tai ainakin siltä tuntuu...:) hoitopöydän hain työkaveriltani jo helmikuussa, kun halusi siitä eroon ja lahjoitti meille. Vaatii kesällä maalia pintaansa, koska en halua puun väristä, vaan valkoisen. Tänään pyörähdin lastenkirppiksellä ja löysin hoitopöydän alustan, sitterin ja rintapumpun, rahaa näihin meni yhteensä 25€. En ole yhtään kirppari-ihminen, mutta olin tyytyväinen rintapumpusta ja hoitoalustasta, koska pumpusta en raaski maksaa ja hoitoalustan kuvion kanssa olen tarkka ja löytyi oman näköinen. Pinnasängyn huusin netistä, koska halusin Muuramen pinniksen, jotta saan siskoltani siihen sänkyyn teetetyn pinnasuojan. Neljällä kympillä löytyi ja olin kyllä tosi tyytyväinen myös siihen.
Vaunuja ollaan käyty katsomassa ja kriteerinä on, että ne mahtuisivat talomme hissiin. Asumme kuudennessa kerroksessa ja hissi on todella pieni. Menimme kauppaan mittanauhan kanssa ja löysimme Emmaljungan Nitrot, joita saimmekin sitten käydä kotona koittamassa ja ne mahtuivat juuri ja juuri, joten päätös oli suht helppo. Haluamme valkoisella nahkalla olevan kovan kopan vauva-ajaksi ja sitten tummempaa sävyä ratasosaan, jotta ei ole niin lialle arka kun lapsi kasvaa. Ostamme vaunut sitten, kun olemme käyneet toisessa ultrassa ja saamme sukupuolen selville, osaa ratasosan kuosinkin valita paremmin. :) tällä hetkellä olen ainakin vaatteiden suhteen tosi tarkka, että pojalle vaina sinistä ja vihreää ja tytölle punaista. En osaa ostaa ns neutraaleja vaatteita jotka sopisi kummallekin, joten odotan kuumeisesti ultraa ja täytyy toivoa, että siellä se selviäisi. Sitten myös tuleva mummi, eli minun äitini sekä hänen siskonsa ja minun siskoni varmasti huolehtivat vaatetuspuolesta, joten vaatteet eivät ainakaan lopu kesken. :)