Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ainakin oon vieny lapsia ihan siinä edessäni istumassa kun oon ilman satulaa käyny köpöttelemässä :D Kun on vaan tarpeeksi säyseä polle niin eihän siinä mitään ja varsinkin jos laittaa vielä esim. pyöräilykypärän päähän niin a vot!

Ei mun hevosella! :grin Oon mä sinne Santun välillä laittanu selkään, mut ei sen kanssa kyllä noin pysty menemään. Rauhallinen on, mutta melko arvaamaton tapaus toisinaan. :p Sitten kun Santtu on isompi, niin vois hommata semmosen "lisäsatulan" sinne satulan taakse. :thumright

Nuin vain... Nyt on isompi istuin pojalla ja tehtiin ale löytö matkarattaistakin... Tultii siihen tulokseen et toi oran istuin mikä ostettiin niin se on 18 kiloon asti (0kk-4v) joten sen jälkeen ostetaan sellanen istuin missä ollaan auton omilla turvavöillä... Tämä aate siksi koska sitten joskus kun nro 2 tulee niin kaukalon jälkeen saa pistettyä tähän oran istuimeen ja pojalle saadaan sitten isompi istuin... Ei tarvi moneen kertaan ostaa istuimia :) Tajuskohan kukaan mun seputusta? :DD

mie ostin vkonloppuna tytölle kävelytuolin...oppi hetkessä sillä eteenpäin menon ja on muute ilonen typy..Lähiaikoina ois isompi turvaistuin ostoslistalla eli mimmosia teillä muilla on..oon ite kattonu sellasta Cracon nautilus istuinta...tai ainaski sen tyyppistä...pitäs kai vielä turvaistuin olla selkämeno suuntaan?

meillä on se brion taaperokärry ja kyllä sillä kävelläänkin ja hihkutaan ilosta kokoajan.. :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Minä pistin tänään tilaukseen manducan kantorepun. Tähän asti oon käyttänyt kantoliinaa, mut se alkaa jo olla vähän hankala näin ison kanssa ja kesällä turhan kuuma. Tekis mieli kuitenkin käydä kesällä retkeilemässä yms, niin tarvii kuitenkin jonkun kantovälineen. Noita kenkiä pitäis rueta kans kattelee, mut viimeistään syksyllä, kun poika aloittaa päiväkodin.

Meillä jätkä saa hurruutella siskon Hello Kitty-kärryllä :grin

On meillä kyllä kirpparilta ostettu tollain vaaleansininen kärry, se on joku ikean malli eikä mun mielestä oo niin tukeva kuin tuo brion joten mä luulen että Hello Kittyä pitää lainata.. En ehkä viitti kuitenkaa kahta brion kärryä tähän huusholliin hommata :) (tosin sisko voi olla hieman nihkee lainaamaa, ku se on viel sen leikeissä...)

Ollaan menossa koko perhe kaupungille keskiviikona kun on se sikiöseulonta ja ajattelin samalla käydä ostamassa pojalle sen potan ja taaperokärryn. Kävelytuoli on meillä vaan vanunu nurkassa kun ei poika oikein innostunu siitä.

Meil on tuo potkuauto minkä kans poika menee hurjaa vauhtia! Siin autos on samalla sellanen aisa takana missä saa harjotella kävelyä.. Pojalla on vaan tapana nojata eteenpäin niin se auto lähtee alta joten saa viel potkutella hetken aikaa et tuo tasapaino rupee löytyy :)

Vähän itseä pelottaa ku se viipottaa tota käytävää pitkin ees taas... Melkeimpä täytyy juosta ton pojan peräs :D

Meilläkin on alettua ottaa askeleita tuettuna... mutta edelleen ei konttaa eikä käy ite istumaan, hmm. Intresting :think005

Takaisin