Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on täällä mummolassa ikean muovinen syöttötuoli. Tuollainen sininen jossa on vyöt. Ainakin poika tykkää istua siinä ja on ihan tukeva. Mä vaa lyön varpaani aina niihin jalkoihin... auiih.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on molemmissa mummoloissa jotkut vanhat syöttötuolit. Ja kotonakin on miehen vanha syöttötuoli. :D Ainoa noista, johon tuota pienintä vielä edes uskaltaa istuttaa, on tuo täällä oleva. Muista se saattaisi vielä sujahtaa lattialle, kun niistä taitaa molemmista olla yksi remmi rikki.

Kävin sitten tänään Lindexissä ihan vaan "vahingossa" ohimennen. Esikoisen pyjamahousuista toinen polvi kulunut puhki ja pienetkin ne alkoivat olla, joten ajattelin sille uuden yöpuvun hakea. No senkin kyllä hain. Mutta en sitten voinut olla ostamatta Kiiralle sellaista vaaleanpunaista Muumi-haalaria. Se on ihana. Kokeiltiin sitä kotona vauvalle ja oli se niin suloinen huppu päässä. Näin siinä sitten käy...

Jäde kyllä jaksaa nyt pohtia muumihousuja :grin mahtavat siis olla jo niin ainutlaatuiset, että vois jopa jädelle tehdä lettuhomman :laughing021

Mä haluisin kans ne muumipöksyt :) Mut saapi nähä ostanko kuitenkaan, riippuu mitä laskujen jälkee jää, jos jää hyvin rahaa ni sit ostetaa uus kahvinkeitin jos taas vähän niin sit ne muumihousut. Ollaa kateltu sitä obh nordiga gravitya, olis vähän edullisempiki ku moccamasterin se versio mis on auto offi. Tän hetkinen keitin on joku arvolta 15-20€ ja 6vuotta vanha. Kahvi palaa aina pohjaa ja on pahaa :sick006

Mä rakastan meidän pergalaattoria C3 merkkinen,vaikka seisoisi kahvi tuntitolkulla on silti hyvää, ei pala poroksi vaikka pysyykin kuumana (on myös se kapselikone....hetken hitti...pahaa kahvia tekee.)

Meijän tarvis mennä ostaa ne aurinkolasit ku mummu ja vaari lupas osallistua niiden ostoon... käydään optikolta ne hakemas sitte ku saadaan aikaseks lähtee naapuripitäjään... yökkäreitäkin tarvis kun rupee taas oleen nafteja.. hitto kun tuo äidin pikkumies kasvaa lujaa vauhtia <3

ainii,mä ostin eilen lastentarvikkeesta ne aurinkolasit missä on se niskalenkki.ei tytsy kyl tykänny niistä yhtää ku testasin,mut eiköhän se niihinkii totu.

Oliskohan ne aurinkolasit hyvät jonku kypäräpipon kans ettei hiukset jäisi rullalle siihe niskalenkkii?

niin siis takaraivonhan se lenkki kiertää eikä niskaa,mut siis juu,niin mä kans meinasin et pipon päältä se on laitettava,voihan se olla et kun ainakii meijän tytöllä on liukkaat hiukset niin ei se ees pakolla pysyis paikoillaa..

Takaisin