Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
http://www.ozbaby.fi/ <--- Tuolta tilasin. En oo missään nähnyt noin halvalla. Onneks mun porukat maksaa sen, kun lupasivat kastelahjaksi ostaa. :smiley-ashamed004 Ei meillä olis muuten varaa tollasta ostaa.

Wau! vihreä syöttötuoli kuulostaa ihanan keväiseltä!

Oliko täällä kellään kokemuksia leikkikehistä? Äidin ihme sai tänään taas ryömiessään kumauksen päähän... Pohdin myös, että onko 60 tai 65 cm korkea leikkikehä vastaisuudessa (eli kesällä tai syksyllä) tarpeeksi korkea, jos vauva on nyt 73 cm pitkä?

Käytii tänää kattoo arskoja, ku satuttii optikkoliikkeen ohi kävelee. Pappa sattu olee mukana ni se osti pojalle julbot. ei tarvii enää pinkkejä käyttää :grin

mies ostaa tänään tytölle sen hyppykiikun:)
meillä on tytöl pinkit arskat,siis ne sangat on pinkit:grin

Kohta saa ostaa istuimen polkupyörään :) Ja kypärän! Varmaan hiukan jännittää ensialkuun pyöräillä...

Me ostettiin tänään pienimmällekin ne Julbot. :) Olisi saanut ne tänään jo ulos, mutta nukahti saman tien rattaisiin, niin eipä tarvittu. Toinen pyöränistuin pitää varmaan meidänkin ostaa, ellei löydä sellaista kärryä jostain käytettynä. Ei varmaan nyt pysty ostamaan uutena, sen verran kustantaisivat. Esikoinen ei vielä yhteisille pyörälenkeille tänä kesänä omalla pyörällä lähde. :D

Mä oon miettiny mistä moisen istuimen pyörään hankkii.. cittaris oli ny tarjoukses 39 € sellane ja halpahallis 79 €... Täytyy viel poiketa porukoiden vintillä jos se vanha istuin sattuis olee siel... tai sitten suuntaan tori.fi:hin...

Mekin hommattiin ne julbon lasit nyt viikonloppuna. Kaupasta tarttui myös mukaan uusi pinnasängyn pehmuste, muovinen ruokalappu ja turvaistuin :) Hei hei rahat :sad002

äh,isomummo meni tilaamaa tytölle tupperware nokkamukin kun se ajatteli että meillä ei semmosta ole,no onhan meillä jo kolme kappaletta.no eipä niistä sitten oo pulaa,voi jemmata niitä sitte hätävaraks mummoloihin.

Me ostettiin pojalle kauluri/kaulahuivi, niin ei tarvii enää kypärämyssyä pitää ja saa kuitenkin kaulan suojattua.

me ei olla pidetty kypärämyssyä aikoihin,meillä on semmonen kypärämyssyn tapanen paksu hattu,mikä lie oikeelta nimeltää.

Meilläkin oli talvella kypärähattu, kivat-merkkinen, mut tahtoo nyt olla liian talvinen.

Meillä oli yhen ainoon kerran pojalla päässä semmonen kypärälakki mikälie Lassie merkkinen kummiski niin se kyllä lensi aina nopsaa roskiin kun siinä oli niin pieni aukko kasvoille et valahti koko ajan silmille vaikka oli ihan oikeen kokonen varmasti. Mies vaan kiitteli mua, et kylläpä ostit pojalle upeen silmämunien lämmittimen :D

meiltä meni kans pari niitä ohuita kypärämyssyjä roskii just sen takia et niis oli liian pien se kasvoaukko,tai sit se ei joustanu yhtää siitä aukon kohalta.tää paksu on hyvä vaikka se ei meekkää leuan alle,meijän tytöllä kun on melkein triplaleuka...

Meillä paras kypärämyssy on sellainen vanha froteinen. Sain kaverilta, joka on saanut sen vanhemmilta sisaruksiltaan. Kuinkahan vanha myssy siis lie. :D Mutta ihan paras. Pysyy paremmin paikoillaan ja peittää juuri sopivasti. Ja pitää muotonsa paremmin kuin ohuemmat versiot.

Meilläki talvella oli sellain paksumpi kypärämyssy, joka siis toimi hattuna. Se oli tykätty. Piti kaulan ja pänä suojassa ja samalla tutin alareuna jäi myssyn reunan alle, ei siis tuttikaan tippunu suusta :grin Mutta nyt se on liian paksu, letti ihan hiestä märkänä jos sen laittaa päähän. Mä en ite oo oikee tykänny koskaa niistä ohuista kypärämyssyistä, esikoinen ku käytti niitä ni aina valahti hatut silmille yms.. Häne ei siis enää niitä käytä, kauluri ja pipo parempi :)
Pojalla on yks sellain ohut kypäräpipo ja se on nyt hyvä kun nukkuu vaunuissa suojassa, ei tarvii ku sen päähänsä ni on sopiva :)

Takaisin