Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös se naistenpäivä ole huomenna? Tai no huominenhan monessa paikassa maataan sohvalla.. Me mennään UuteenKaupunkiin synttäreille ja ajattelin ostaa jonkun markettipuskan perheen äitille :wink

Mä varmaan saisinkin kukkia, niinku viime vuonna.. Mut me ollaan tien päällä huominen nii jää kukat varmasti hankkimatta, kun mitä niitä autossakaan raahaamaan.

Jaa siis mikä naisten päivä? :DD oon ihan pihalla tommosista turhakkeista. Hyvä kun synttäreitäkään ollaan ikinä vietetty:p

Meillä ei mies kyllä mitään naistenpäiviä muista. Täytin sentään pyöreitä maanantaina ja arvatkaa, oonko saanut lahjaa vieläkään. ;) No mutta kortin sain! Ja oli jopa harkinnut hetken, pitäisikö tällaiselle herkkusuulle leipoa jotain, mutta eipä leiponut. Olisi kyllä voinut. :P Joten huomenna ei tarvii mitään odotella kyllä. Tai no, voisi ehkä vielä tänään vihjaista, että meille tämän talouden tyttösille voisi kyllä jotain hyvää huomenna tehdä. ;)

Tässä juuri suureen ääneen kysyin veljeni kihlatulta että muistaakohan noi miehet et huomenna on naistenpäivä.. ja varmasti veljeni ja ukkoni kuuli kysymykseni :laughing021

Meil mies kyl muistaa mikä päivä huomen on, ku ite sen honas kalenterist (vai lehest) kattoo. Monta kertaa se on multa jo kysyny mitä mä haluun huomen syödä mut ku en vaa sit osaa päättää.

Takaisin