Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tosiaan olin jo puolvuotiaana kävelytuolissa, kun lähdin niin nopeasti seisoon tukea vasten. Kuvista näkee, et mulla oli hauskaa. Ja äitiä vähän helpotti, kun ei tarvinnu kokoajan kytätä, et millon penska tulee lattiaan kun kaatuu. Mä lähin muutenkin tosi nopeasti käveleen nii siinä oli sit turvallista köpötellä, kun äiti esim siivos tai teki ruokaa. :)

Ei se pahaksi ole.

Meillä vaan on niin ahdas kämppä, ettei olis mitään järkee ostaa kävelytuolia. Vauva pääsis vähän matkaa eteenpäin ja olis sit varmana jo jumissa :grin

No meillä kyllä olis lääniä missä rullailla :happy119 poika kun on koko ajan punkemassa pystyyn niin ei voi päätään kääntää ilman että ois kaatuma vaara :) todellinen touhottaja! Oishan se mukavaa jos sais vaikka astianpesukoneen täyttää rauhassa.

Meillä on keittiö ja olohuone yhtä tilaa, joten tässä on pitkä pätkä vauvalla missä kärräillä! Meinaan myös hankkia sen kävelytuolin, vielä se ei tosin taida olla ajankohtainen kun tyttö ei hyppykiikussakaan ota kunnolla jalkoja alle.

Onko kukaan katsellut noita kävelytuoleja tarkemmin, vinkkejä kivannäköisistä/käytännöllisistä menopeleistä? :)

No nyt muaki alkaa poltteleen sen vekotin... toki jos matot kääris pois ja siirtäis vaan makkarissa vähän eri järjestykseen, nii sit mahtuis viipottaan joka huoneessa. Mut äh.. en tiiä.. ehkä käytettyä voisi harkita... mut en sit tiiä.. lisää tähän kaksioon kampetta.. ei ehkä kiitos. :D

mä huolisin semmosen kävelytuolin jos ilmasiks sais.en tosin ottais mattoja pois kun nää vuokrakämpän lattiat on kauheen näköset,mm makkarin lattiassa on silitysraudan jälki...

Tähän kämppään kuoli vanha venäläismummo ja me muutettiin tähän hänen jälkeen. Se oli vissiin polttanu jotai notskia keittiössä, sillä on kyllä semmoset jälet lattiassa.. ihan ku matalaa grilliä ois siinä pitäny. Noh.. siitä ei matto lähe vaan pysyy tiukasti päällä. Eivät alkaneet vaihtaan sitä lattiaa, ku ei oo kuulemma nii paha.. :D Jaa.. noh.. se on varmaan makukysymys.

Mul kävi tuuri kun ostin tän kämpän... tääl oli kaikki viel vuoden -82 tyyliä.. Ainut oli mitä tääl oli rempattu niin pesuhuone/sauna uus parvi+muovimatot/-seinät laatotettu... Sain kaikki pistää matalaks ja rempata oman maun mukaa :D Tosin nuo ruskeet suihkuhuoneen laatat sai valkosen laattamaalin pintaan :D

meillä on jotkut sata vuotta vanhat harmaat muovilattiat..:sick009hmmm..ei liity vauvan hankintoihin niin mitenkää...

Mun on pitäny ottaa kaikki matot pois kun koira vaihtaa karvaa. Täällä vois hyvin pärtsäillä tolla kävelytuoli-vehkeellä nyt. Karvaa on joka paikassa! EN TYKKÄÄ! (tämäkin niin hirveenä koskeen hankintoja)

Me ku muutettii tähän vuokrakolmioon, niin tänne tehtii just ennen muuttoa remppa. Lattiat ja tapetit meni uusiks, samoin vessan ja kylppärin lattiat ja seinät. Olis mun mielest voinu kyl astiakaapitki uusia, mut kelpaa se näinkii. Vessa ja kylppäri meni uusiks vesivahinkojen takia ja tapetit oli niin hurjan näköset ja lattia myös et oli pakko vaihtaa. Tollanen harmaalaikukas muovimatto peittää koko asunnon, mut hyvä puoli siinä on se ettei kyl ihan kaikki lika siinä näy :smiley-ashamed008 Tapetit on raidalliset väreinä hailakan vaaleanruskeaa ja harmaata. Eka aattelin et on tylsät mut kauniithan ne on, ja sattumalta sopii kalustuksen kanssa yhteen :)

Sillon kun olin raskaana niin remontoitiin Artun huone lattiasta kattoon. Suurimman osan tein yksin kun olin kotosalla. Maalasin yhdelle seinälle metsän jossa on kaikenlaisia eläimiä ja kasveja joita voidaan pojan kanssa sitten opiskella kunhan kasvaa. Muuta ei ollakkaan tästä talosta vielä rempattu.

Tutustuin lapsimessuilla Stokken tulevaan tuoliin. Jos nyt hankkisin syöttötuolia, ottaisin sen. Se oli musta kivemman näköinen ja oloinen kuin tripp trappi, ja siis samalla ajatuksella että menee vauvasta vaariin.
Oli eri mallinen ja vauvalle siihen sai tarjottimen kiinni, varsinkin esikoisen kohdalla se tarjotin olis ollut tosi hyvä. Tää uusi tuoli oli myös jotain vahvaa muovia eli helpompi pitää puhtaana ja kestää vettä enemmän kuin tuo puinen tripp trappi. Oonki haaveillu, että meillä olis joku sellain syöttötuoli minkä vois viedä suihkuun ja siinä olis tarjotin. Siinähän olis pojan kiva istua ja leikkiä vesileikkejä :grin

Takaisin