Hankinnat vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ostin eilen niitä yötutteja,pidin niitä monta monta tuntia kirkkaan valon alla.silti puol kolmen aikaa ei ollu loistosta enää tietoakaan.

Mulla on kans vähä epälys noiden tuttien toimivuudesta.. ollaan pärjätty hyvin normi tutilla... Jos pikkumies haluaa yöllä tuttia niin kyllä se tutti löytyy yleensä jommankumman korvan alta :D

sieltähän ne aina löytyy,tai ainakii läheltä.:)
no ei toiminu meillä noi tutit,ehkä sit vois sanookki et toimii jos niitä tarvis jo alkuyöstä,mut me tarvitaa vasta aamuyöllä ja sillon ei nähtävästi oo noista mitää apua.

voidaan siis kutsua näitä tutteja turhakkeiksi? :D tai siis jos joku tykkää niin saa tykätä mutta ite en ainakaa osta :D

Siinä linkissä jäde puhuttiin siitä, et ne ei tuntia pitempään loista... siksi mäkin ne jätin hyllyyn, ku ovat aika turhia. Mut kyl ne ny silti varmasti käyttöön tulee teilläkin, vaikkei ny pimeässä loistakaan?

Kyllä vain.. :) No, toivottavasti tytteli huolii ne tutit silti käyttöön, ettei mee rahat ihan hukkaan! :)

Meillä välillä ei meinaa löytyä mistään tutit varsinkin, jos vauva nukkuu meidän keskessä. Usein kaikki löytyy aamulla miehen alta, kun ne pyörii sinne alamäkeen :happy3 No onneks mulla on yleensä toinen tutti sängyn reunalla :)

Meil onki just tota öistä tutin hukkumisongelmaa varten aina 1-2 tuttia yöpöydällä varatuttina. :) Noist luonnonkumituteist oli kyl meiän s-marketis tosi huono valikoima ja miehelle kovaa äänee valitin et kaikki luonnonkumitutit mitä löysin oli 18kk+ ja otin sit hyllyst 6kk+ silikonitutit. Kotimatkal kaivoin sen tuttipaketin sit laukusta ja huomasin ilokseni et ne oliki luonnonkumisia tutteja ja just 6kk+, oli vaa iha vääräs paikkaa. Tyyne kelpuutti ne ihan yhtä hyvin ku silikonisetki ikäänku niis ei mitää eroa oliskaan :)

Mä oon syöttäny pojan tähän mennessä ihan tavallisilla teelusikoilla ja hänellä on pari omaa muumi-teelusikkaakin. Ostin nyt sit niitä pitkiä muovisia lusikoita sellaisen kolmen pakkauksen. Aattelin, et saa sillä hakata sit pöytää rauhassa.. ei ehken tuu nii pahoja kolhuja, ku noista oikeista lusikoista. :D

No tottakai! Meillä omat astiat on vaan nii hienot, ettei paree antaa koskee ite. Muoviastian ostaisin, mut en oo löytäny tarpeeks kivaa vielä.. :D

Mä kasaan aina yöpöydälle yötä varten kaikki tutit mitä illalla löydän. Nyt taisin löytää kaks, vaikka niitä on se miljoona ostettu. Ei tarvii yöllä alkaa ettiä, ku nappaa siitä aina tutin. Aamulla niitä voi sitte keräillä sängystä :grin

Esikoinen on ollut ilman tutti nyt noin 8kk ja kaikki hänen kadonneet tutit on alkaneet nyt löytyä. Erästä niiskuneiti-tuttia etsin alkukesästä kissojen ja koirien kanssa. Mies löysi sen toissa viikolla kenkäkaapista :grin

Takaisin