Hankinnat vauvaa varten

Mullakin tarkoitus alkaa toria hiljalleen vilkuilemaan.. Ehkä enemmän sittekö on rakenneultra takana :)
 
Mä hullu menin lukemaan arvosteluita tosta haaveilemastani riippumatosta ennen kauppaan ryntäämistä. Ilmeisesti tolla ei kovin pitkälle pötkitä, vaan se on muutaman ensimmäisen kuukauden juttu :sad001 Lupaillaan tosin apua koliikkivaivoihin, joten ei sinänsä ihan turha kapistus kumminkaan, jos niitä sattuu osumaan kohdalle. Tuskin lähden nyt kuitenkaan sitten tuota ostamaan, sniff!
 
Toi riippumatto on kyllä hieno! Mut mulla tulee jo kuvista mieleen, et onkohan toi aika "rihveli" loppupeleissä. Enempi näkisin käyttöarvoa sit ihan perinteisellä kehdolla. Mut hieno toi on, ja voisin mielelläni testata ton käytännöllisyyttä jos olis mahdollisuus :wink
 
Luin näiden arvioiden ohessa myöskin jostain "perinteisestä intialaisesta riippumatosta", jonka vois viritellä pinnasänkyyn kiinni. En selvittäny minkälainen se systeemi ois, mutta kuulostaa siltä, että jotain TSI-meininkiäkin vois tehä pinnikseen
 
Yritin etsiä teille toisenlaista riippumattoa, joka kiinnitetään pinnasängyn laitoihin tai ristikkäin kulmiin eikä siis tarvitse erillistä telinettä. Hintaa oli alessa about 20€. Käyttöikä ei todella pitkä ole mutta tuohon hintaan ei ehkä kirpaisisi. En vaan löydä sitä nettikauppaa, jossa sen tarjouksen näin. Oli vielä ihan nätti ja kolme eri värivaihtoehtoa. Harkitsin itsekin sitä.

TSI-kikka:

Jos kenellä on pitkä, kudottu kantoliina niin siitä saa pinnikseen riippumaton.

Terv. GX toukokuisista
 
Mulla oli esikoisen kanssa pakkomielle tästä, mutta ei ikinä tullu hommattua http://www.babystyle.fi/index.php/s...gyt-ja-kehdot/amazonas-koala-riippukehto.html Pitäskö nyt lobata ittelleen jotenkin toi läpi, kun taloudellinen tilanne on parempi :D

Samantyylinen ja ilman tosiaan telinettä löytyi täältä: http://www.jollyroom.fi/produkter/babylonia-vauvan-riippumatto-valkoinen
Värivaohtoehtoja ei tainnut enää olla. Jossain olin näkevinäni harmaamman sekä rosan vastaavan.
 
Mulla oli jäänyt läppäriin tuo sivu auki. Mies innostui ilman tyrkyttämistä. Saa varastaa lobbauskeinoksi. :wink
 
Meil ois hankittuna nyt yhdistelmävaunut, turvakaukalo, sitteri ja pinnasängyn reunukset. Kaikki on löytyneet tosi näppärästi ja käytettynä joten on saatu jo aika monen sadan euron säästöt näissä. IKEAsta varmaan tilaillaan pinnasänkyä ja jostain nettikaupasta sitten muuta tarviketta.

Ihan järkyttävä määrä tuleekin hankittavaa kun niitä alkaa oikein listaamaan. Aluksi meinattiin hommailla kaikki vasta kesällä mutta toisaalta nyt alkaa tuntua ihan hyvältä se että on ainakin osa valmiina jo tässä vaiheessa, ja pikkuhiljaa jos hommailee lisää aina sopivien juttujen vastaan tullessa tässä kesään mennessäkin... :)
 
Oon koko ajan suunnitellut että hommaa tavaraa ja vaatetta vasta kesällä enkä yhtään aikaisempaan pienen pelon vuoksi. Mutta kun lukee muiden hankintoja ja anoppikin osti jo ulkomailta pari bodya niin himohan tässä alkaa tulla surffailemaan toriin ja lastentarvikeliikkeisiin... :D
 
meillä on vaunut, sitteri ja vaatetta entuudestaan, turvakaukalo ja telakka täytyy hankkia.Olen ajatellut tuota Brion Primoa, siitä on kokemusta ja pidin hyvänä ja näppäränä sitä viimeksi.Oli vain siskolta sillon lainassa ja hän on sen myynyt sitten jo eteenpäin.Kauheesti haluttas pikku vaateta päästä jo hypistelemeään ja viikkaamaan:love017 ja sielunisilmin jo kattelen vauvan sänkyä meän makkarissa:), vielä pitäs malttaa.Minä annan kans itelle luvan jotain uutta laittaa kun rakenneultra on takana,se olis 11.5..
 
Mulla on Minis rakenneultra samana päivänä sun kanssa, ja meinasin kans, että se jälkeen pitää sit käydä vähän kaupoilla pyörähtämäs, jos vaikka jotain pientä vaatetta kattelis :)
 
Meillä on rakenneultra 27.4. ja aattelin sen jälkeen jokusen ihan oman vaateen pienelle ostaa vaikka muuten ei kauheasti tarvikaan mitään. Mutta ensin ajattelin etten osta ollenkaan tuplia ja sen suhteen oon vähän tullut toisiin aatoksiin.. himoitsen testailemaan malleja :D Haluaisin myös lyhyemmän trikooliinan kun se mitä käytin esikoisen kanssa on kauheen pitkä ja siks epäkäytännöllinen.
 
Meillä on 24.4 rakenneultra, ainakin muistaakseni. Sen jälkeen minäkin pääsen tekemään hankintoja!
 
Meilläkin on tuo brion primo kaukalo telakoineen, tosi hyvä! Muutenkin nuo isofix-kiinnitteiset turvakaukalot ja -istuimet on näppäriä, jos vaan autosta löytyy isofix. Me vaihdettiin nyt miehen kanssa autoja, mä otin käyttööni isomman farmarin, kun sielä on enemmän tilaa turvaistuimille ja tavaroille.
 
Mä mietin vastaavaa Tallinnaan, kun mies mietti Tukholmaa. Tallinnaan mennessä ei tarttis olla niin kauaa laivalla örveltäjien kanssa :D Tosin oon viimeks käyny Tukholmassa varmaan 10 vuotta sitten. Tai sit kesäkuussa Berliiniin tai Prahaan.
 
Takaisin
Top