Hankinnat vauvaa varten

Onpa kivannäköisiä vaatteita :) Missä täällä on lastenvaatekirppis vai kävitkö muualla shoppailemassa?
 
Minis, Se oli sellanen mannerheiminlastenliiton järkkäämä muutaman tunnin kirppis kaurialan koulul. Huhtikuussa on myös. Päivää en muista. Parolas oli viikko sitten samanlainen. Suosittelen :)
 
Olis vaa helpompi ostella kun tietäis jo sukupuolen mutta onnex noita neutraalejakin löytyy jotka käy kummalle vaan.
 
Mulla on rakenneultra 5.5. Nyt jos malttais sit vaatehankintoja himmailla siihen asti. Kassillinen on jo kirppisvaatteita kertyny :))
 
Eihän siellä rakenneultrassakaan välttämättä sukupuoli selviä :) Vauva ei välttämättä esittele itseään otollisessa kulmassa eikä siellä oo koko päivää aikaa yrittää katsoa.

Mä kävin kanssa yhdellä lasten kirppiksellä ja totesin, että helpompaahan tästä tulee, kun lapsi on jo syntynyt ja tietää a) mikä on sukupuoli ja b) minkä kokoisia vaatteita se mihinkin vuodenaikaan tarvitsee. Hirveän sukupuolittunutta lasten vaatteet!
 
Ei selviä välttämättä ei, mut toivottavasti :) Eiks yleensä jätkät levittele haarojaan ja tytöt oo siististi haarat yhdessä, ainakin toivottavasti :wink
 
Mäkin todella toivon, että tämä suostuisi sukupuolen esittelemään. Kummasti helpottaisi hankintoja :)
 
Voi eiii mä löysin niin kivan kehdon/korisängyn ☺ meijän makkariin ei oikei pinnasänky kunnol sovi ja haluisin et alkuun vauva nukkuu kuitenki samas huonees. Niin tänää bongasin yheltä nettisivuilta just kivan eikä hintakaan ollu kovin paha. Kun vielä tarjouksessa. Mietin vaan et mihinhän tunkis sen säilytykseen jos sen nyt tilais..
 
Kivan näkönen tuo moses basket!^^ Itse oon kans samantyylisiä katellu, siskolla on mamas&papas merkkinen vastaava, on kyllä kätevä, kun on niin kevyt kantaa ja siirrellä sinne mihin tarvii :)
 
Mulla on vielä paljon vaatteita noilta vanhemmilta muksuilta tallessa. Täytyy ne kuitenkin vielä käydä läpi ja katsoa, pitääkö jotain ostaa lisää. Sukupuoli me saadaan lapsivesipunktiosta selville, joten sitten osaa hankkia "oikean" värisiä vaatteita :-) Isompia hankintoja, mitä tarvii on pinnasänky ja turvakaukalo.
 
Tuli tori.fi tosi hyvä löytö kun stokken sänky sellaisen pyöreän sain 100 eurolla. Ovh 647euroa. Kyttäilin tosin pitkään... Ajttelin jatkaa kyttäilyä jos löytyisi stokken rattaat kanssa huokeaan hintaan. Se oli siis ensi ostos. Eikä ollut hinnalla pilattu.
 
Aktiivista toimintaa! Kai sitä vois itsekin lähteä ensi alkuun mummolan vintille tsekkaamaan suvun vanhan pinnasängyn, että saataisko me se sopimaan meille :)
 
Takaisin
Top