Muoks. Mikrosterilointi onnistuu myös joillain pullovalmistajilla. Käyttöohjeet kannattaa varmistaa. Itse varmaan kallistun tuohon mikrotukseen, jos enempi pulloruokinnalle mennään pikkuvauva-aikana.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko tuttipullojen steriloijalle tarvetta? Joillakin tutuilla olen sellaisia nähnyt ja nettikaupoissa on useampia malleja tarjolla, mutta ei mitään käsitystä sellaisen tarpeelle... Voiko tuttipulloja esim. pestä astianpesukoneessa? Vai riittääkö käsinpesu vai miten te puhdistatte pullot ja tutit?
Meillä alkaa olla hankinnat tehty, kun nyt jostain löytäisi vielä käytettynä pienen villapuvun. Se äitiyspakkauksen puku taitaa olla aika iso, jos oikein muistan. Pitää vielä etsiskellä kirppiksiltä sitä, yllättävän vaikeaa löytää tarpeeksi pieni.
Mä ostin facen popin kirpputorilta merinovillahaalarin 50/56 koossa :) suosittelen käymään katsomassa et onko albumissa vapaana tai ostoilmoa vaan sinne :)
No onpas noita hoitoalustojakin jos jonkinlaista, en oo tajunnutkaan kun meillä on ollut vaan yksi saatu, johon olen ollut ihan tyytyväinen. Lähinnä aattelis, että jos on pehmeä, reunat sivuille nousevat ja helppo puhdistaa, niin toimii! Ergonominen hoitoalusta kuulostaa mun korvaan vähän hienostelulta, kun ei se vauva siinä pitkiä aikoja hengaile. Vai onkohan niissä ideana että voi käyttää myös nukkumisalustana.
Mä oon tässä yrittänyt katsella/etsiä hoitopöydälle hoito/vaipanvaihtoalustaa. Oon pohtinut että mikä mahtaisi olla hyvä, kun on kovaa (vai onko se jotenkin muotoiltu), pehmeää, reunoilla ja ilman ja erikseen vielä ergonomiset alustat. Kertokaas viisaammat että mikä ois hyvä kun jonkun pehmukkeen tuohon hoitopöydän päälle tarviis