Hankinnat tulokkaalle

Millasia itkuhälyttimiä olette hankkineet tai aiotte hankkia? Onko ihan perinteinen malli vai kännykkään saatava sovellus mieluisampi? Olin itse eka perinteisen kannalla, mutta nyt kun olen niitä netistä tutkinut, olen ruvennut kallistumaan sellaiseen, mikä toimii sovelluksena. Perinteisissä on isona miinuksena mielestäni patterit, joita saa sitten olla vaihtamassa usein. Siksipä laitettiinkin jo tilaukseen (mulle ja miehelle yhteiseks joululahjaks) Nabby-itkuhälytin. Vaikutti ainakin hyvältä, pikalataus 1 tunti ja akun kesto 70 tuntia. Kätevän kokoinen pikku härveli. :)
 
Meillä on aventin itkuhälytin, ollut jo vuodesta 2012 kun esikoinen syntyi. Sillä mennään siis tää kolmaskin vielä. Mun mielestä se on ollut hyvä.
 
Voijh.. kattelin tossa vauvan kotiinlähtö vaatteita ja ihan höpöltä tuntu niitä katella valmiiks. Ja sit iski kriisi että mitä kaikkee tarvitsee olla :o ja sit iski paniikki että pittää keittää tutit ja pitää vaikka mitä vielä tehdä ja laittaa.. oon ihan hukassa :o
 
Bb mä kriiseilin tänään ihan saman asian kanssa! Iski ihan järkyttävä paniikki et kaikki on tekemättä ja oon asioiden hoitamisen kanssa ihan yksin. Mieskin sai osansa itkuraivoa kun mulle tuli tunne ettei miestä kiinnosta mikään vauvan asia. Monta tuntia siinä vollottaen vierähti. Nyt vähän kaduttaa näin jälkeenpäin. Kaikki on kumminkin ihan hyvällä mallilla kun sänky on kasattu ja vauvan vaatteet pesty ja viikattu. On vaan todella hukassa mitä pitäis vielä tehdä. .
 
Meil on viel kaikki pikkuiset vaatteet esikoisen jäljiltä paffilaatikoissa, ku ei niille oo viel mitää kaappii tai lipastoo mihin laittaa. Pinniskin on viel esikoisen käytös jajaja mitäs viel :D. Kun listat viel saatas tohon yhtee huoneeseen niin sais esikoiselle oman huoneen...
 
Mimmulih, jospa me selvitään tästäkin ! :)
Mut onhan tää nyt hirmu outoa ja uutta kaikki. Ihanaa ja ihmeellistä mutta pelottavaa kun kokoajan miettii että unohdanko nyt jotain tärkeää ja mitä pitää huomioida ja miten kaikki menee.. osaanko tehdä kaiken oikein. Onko minusta äidiksi! ÄITI siis mitä minä vai? :D mun äiti on kotonaan enhän minä mikään äiti ole :o :D mieskin tänään nimistä kyseli ja sanoin että en minä osaa ajatella enää koko nimiä kun niin hankalaa kuvitella koko asiaa :D ja että meillekkö tulee vauva muutaman hassun viikon päästä? Njääääh.
 
Noi on Bb esikoisen raskaudesta niiiin tuttuja fiiliksiä! Mulle ainakin oli vauvan synnyttyä tosi kova shokki se vapauden menetys ja se et yhtäkkiä ei voitukaan miehen kanssa mennä edes kauppaan kahdestaan, tai sit jos johonki mentiin nii aina piti joku pyytää kattomaan vauvaa ja aina oli "tilivelvollinen" jollekulle. Mut äkkiä siihen sitte tottu, vaikka välillä vieläkin on ihan outoa ajatella että oon kohta kahden lapsen äiti! :D mut sillee ollu kyllä rauhallisempi mieli tän raskauden suhteen ku sen on jo kerran kokenut ja se lapsettomien vapaus on menny jo ajat sitten :D
 
Joo mä tiiän että tuun olemaan ihan ihmeissäni sairaalassakin että pitäskö tää muksu nyt ottaa tästä kotiin mukaan :D ? Meidän lapsi. Wooou heii mitääh. :D
Ja varmaan tuo vapauden menetys on iso juttu.. aika paljon ollaan vaan "lähetty jonnekkin" ja tuskin tulee enää tehtyä semmosia reissuja. Pitää suunnitella kaikki menot ihan eri tavalla. Nooooh mut ootan silti niin innoissani pientä nökeröä! <3
 
Minkähänlainen hoitolaukku ois hyvä? Multa puuttuu kokonaan viel sellanen.. mimmoseen laukkuun ootta pakannu vauvan kotiintulokamat?
 
Mää pakkasin ihan kangaskassiin vaatteet... Emmä kai muuta tartte mukaan vauvalle? Tuttia en aio heti tyrkyttää, vaikka mää pari tuttia oonkin ostanut...
 
Mä ostin stadiumin kassin johon ajattelin laittaa omat kamppeeni ja sit mulla on vauva lehden tilauslahjana saatu hoitolaukku jonne laittelinkin jo ehdokkaat vauvan kotiutumisvaatteista :) kaukaloon ajattelin laittaa lämpöpussukan ja vähän säästä riippuen tuon untuvapuvun :)
 
Mää tilasin jollyroomista hoitolaukun ku oli alennukses. On muutama tasku, hoitoalusta ja termopussi, ja kuulemma helppo pitää puhtaana se laukku. Ja oli aina nätti ulkosesti, ei heti uskois hoitolaukuks, vois sit käyttää muutenki sitä.
Toiv me keritään käyjä ostamas se kaukalo ennen ku muksu syntyy..
 
Iiiih mun vaunut saapui <3 !! Tosin oon ihan urpo noitten kans mies hyökkäs heti kaikkiin vipuihin kiinni ja on taitellu noita joka suuntaan... :D mä vaan työntelen eteen ja taakse.. voi kuinka mä tuun ikinä selviämään ilman miestä noitten kanssa :D
 
Joo meilläkin mies ties heti automaattisesti mitä mistäkin vivusta tapahtuu. Itse katoin vieressä sormi suussa :D
 
Mä osasin yllättävän hyvin väännellä oikeista vivuista! :D mies ei tajunnu sitä kantokopan logiikkaa ja väitti sen olevan pehmee kantokoooa vaikka onki kova :D se raukka ei tajunnu et sellaset raudat piti laittaa, että sen kopan saa "kasaan"
 
Meillä on sisarusrattaat maannut jo hyvän tovin vaatehuoneessa odottelemassa käyttöön ottoa. Nyt pitäis alottaa vaatteiden pesu ja silitys :)
 
Mä kans alotin eilen vauvan vaatteiden pesun, vielä ois pari koneellisesta oottamassa + lakanat, verhot, peitto. Ihanaa oli viikkailla niitä pikkusia vaatteita hyllyille, alko jotenki tuntuu todellisemmalta. en vielä ainakaan silittänyt vaatteita, mutta katotaan kun mammaloma alkaa et tuleeko sillon sit innostuttua.
 
Takaisin
Top