Hankinnat pienelle ja itselle

Kiitos teille P_K ja Ahomelskaaja vastauksista! Varmaan sitten käydään katsomassa tuota käytettyä, ja mennään sitten sen fiiliksen mukaan mikä paikan päällä tulee. :)
 
Mekin hommattiin käytettynä kaukalo+telakka...ei mitään moitittavaa, näkeehän sen päältä miten on käytetty. Kotona tuuletin kaukaloa ja se näyttää kuin uudelta, vaikka oli halpa:happy:
 
Me saatiin tosi halvalla gracon kaukalo, ostettu 2014 ja kuitti sekä ohjeet mukana. En edes kehtaa sanoa miten halpa :D Ostettiin tuo jo viime vuoden puolella.
Muuten kaikki ok, mutta ei mahdu autoon telakan kanssa.tai mahtuu, mutta kuski joutuu kävelymieheksi :). Onneks saadaan isompaa autoa lainaan jos ei oma auto vaihdu (eli ostajaa löydy) ennen vauvan tuloa...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minäkin ostin käytettynä Brio Primon turvakaukalon ja jalustan, 55 e maksoin. Oikein hyväkuntoiselta ja siistiltä peliltä vaikutti.
 
Meillä oli grago aiemmin kolmella edellisellä mut vaihdettiin nyt just siks ku se on niin iso painava möhkö.. Autossa alkaa olee ahdasta ku pitää neljä jonkulaista istuinta tai kaukaloa.. :)
 
Me ostettiin Brion kaukalo + telakka käytettynä vuosimallia 2011. Oli ollu 2 lapsella käytössä ja kolaroimaton. Ja tosiaan kankaat irrottamalla näkee onko se sisus haljennut tai muuten vaurioitunut. Ja ainakin mieluummin ostan käytettynä kun uutena, varsinkin kun käyttöikä sille kaukalolle on niin pieni.
 
Ei kai tuo mun mielestä iso ainakaan pelkkä kaukalo ole ja kaikki on kyllä liian painavia mulle (usein myös oma käsilaukku..) :) Mutta siksihän nuo miehet on olemassa. Kattelin just muissa asioissa Motonetissä kaukaloita/istuimia ja olihan ne isoja, etenkin tietty ne mitkä on nollasta isommille kiloille asti.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
rv 33+4

Meille tulee uudet yhdistelmät, Niitä kauan mietittiin ja pohdittiin.
Toisaalta tätä vauvaa on yritetty niin kauan, ja me ansaitaan nyt vaan parasta ja just sitä mitä me tarvitaan.
Brio Smilet mustana pakettina lähti tilaukseen. Väriä vielä vatkattiin, mut on se musta vaan mun juttuni. 466e :)
Aamulla heräsin ja huomasin että s. posteihin oli tullut babylandin tarjous että viikonlopun ajan kaikki tuotteet -15 pinnaa. ja sieltä sai jo ennestään hyvään hintaan yhdistelmät. nyt se lisäale tuli tarpeeseen ja pikana tilaamaan! :)

Äskön innostuin vielä tilaamaan muuutaman vaippakuoren suoraan uutena kun huomasin jonkun mega tarjouksen 9e vaippakuori ja siihen pysty viel lisää kamppis tuotteena toisen saman valmistajan vaippakuoren mukaan.
Eli kaks vaippakuorta 9e posteineen uutena! :D

Taitaa olla mun nettikauppapäivä... :Heartred
 
jos löydän jostain edukkaasti brion kaukalon niin menee meilläkin vaihtoon, juuri sen takia että saa napattua sitten suoraan vaunuihin päälle.
Saa nähä löytyykö! :)
Kaukalo ja telakka muuten siis jo odottavat käyttäjäänsä, mutta käytännöllisyyttä. :D
 
Meille tulee ystäväperheeltä brion kaukalo telakalla lainaan. Tai sit ostan käytettynä. Pienen paikkakunnan etu se, että jos olis kolaroitu kuulis varmasti. Tää teki eilen sen isoimman ja kalleimman hankinnan vauvan takia. Luovuin eilen itku kurkussa rakkaasta pikkubemaristani ja ostin crv:n tilalle. Nyt on tenavilla tilaa röllöttää takapenkillä :) oon ihan tohkeissani. Isäntä vaan on sillä cervulla liikenteessä ja mä en pääse huokailemaan auton viereen. Voih.
 
Lillukka. Meilläkin joudutaan luopumaan yhdestä bemarista. Jäljelle jää kuitenkin toinen (vanha, miehen käyttöön:wink ) ja toisen tilalle tuli farmari passatti :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Niin no jäi meillekin vielä miehen bemsu, jonka se sai minulta, kun ostin sen pienemmän bemsun. Vaikka tuostakin e39:stä tykkäsin paljon, se e90 vei mun sydämen. Rakastin sitä ihan hirveästi. Viimeinen matka eilen oli kamalan haikea.
 
Meilläkin oli tänään autokauppapäivä :) saatiin myytyä meidän toinen auto pois kun ei olla sitä aikoihin tarvittu :)
 
Lillukka, hyi sua kun vaihdoit bemun Hondaan... Ei ei ei :) Täällä yritetään pysyä merkkiuskollisena.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
No. Bmw:n nelivetofarkutkin maksaa hunajaa ja persikoita. Saati sitten vähän ajettu x5. Vaikka bemsut kestää niin haluan silti vähän ajetun, koska tulee paljon kilometrejä mittariin. Tuohon pikkupaholaiseen tuli 70000km 1,5vuodessa. En olisi kyllä itsekään uskonu, että saksalaisen laadun vaihdan jaappanialaiseen, mutta näin sitä vaan erehtyy :) On se kuitenki hyvä japsiksi, ja tuntui ihan mun autolta. Toitsuun en olisi koskenut pitkällä tikullakaan, tosin kävin yhden ravin koeajamassa, oli ihan paska. Sitä muuten ehti jo aika moni ihmetellä, miten merkki vaihtui.
 
Mekin katottiin BMW neliveto farkkua ja huhhuh minkä hintasia. Siks päädyttiin sitten puolta halvempaan neliveto passattiin.

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Takaisin
Top