Hankinnat/ ostokset ja lahjukset

Mulla oli Doomon pötkylä. Esikoisen aikaan nukuin sen kanssa. Oli mahtava! Hyvä imetystyyny se on myös. Nukuin sen kanssa pitkään esikoisen syntymänkin jälkeen. Nyt se on lainassa kaverilla. Nt-ultran jälkeen jos kaikki hyvin, niin täytyy pyytää takas :grin

Musta siinä on liikaa varaa mielikuvitukselle kun mulla ei sellaista ole, kaipaan kirjaa missä on selkeät valmiit kysymykset. :D Mutta löysinkin jo sopivan ja tilasin. :)
Minkä nimisen kirjan tilasit? Mäkin tahtoisin sellaisen, jossa kysymykset on valmiina :)

a124a02e7e4eb40376cf889a64276332
Tuo isompi siis se Teva.fi ja toinen Lidlin. Itse tykkään että enemmän hyötyä on ollut tuosta pienemmästä.

Minkä nimisen kirjan tilasit? Mäkin tahtoisin sellaisen, jossa kysymykset on valmiina :)

Sellaisen kuin "Suloinen tarina sinusta" mutta se on nyt kyllä loppuunmyyty kaikkialta. :( Taisin viedä viimeisen. :grin Siitä tehdään uusi painos joskus kesän lopulla kai niin Pikkuvaniljasta voi esim tilata sitten myöhemmin. Mutta onhan noita muitakin. :) Myös sellainen kuin Kulta pieni vaikutti kivalta valmiine kysymyksineen ja on myös huomattavasti halvempi kuin tuo minkä itse ostin. :D

Mulla on Doomoon iso imetystyyny esikon jäljeltä. Arvelin sitä käyttää nukkumisen apuna kun maha kasvaa :happy: Tosin on se nytkin välillä ollut välissä sängyssä että esikko ei potki masua.

Sellaisen kuin "Suloinen tarina sinusta" mutta se on nyt kyllä loppuunmyyty kaikkialta. :( Taisin viedä viimeisen. :grin Siitä tehdään uusi painos joskus kesän lopulla kai niin Pikkuvaniljasta voi esim tilata sitten myöhemmin. Mutta onhan noita muitakin. :) Myös sellainen kuin Kulta pieni vaikutti kivalta valmiine kysymyksineen ja on myös huomattavasti halvempi kuin tuo minkä itse ostin. :D
Mä olen myös miettinyt tuon tilaamani Pikkuvaniljasta, jos rupee tuntumaan siltä että esikoisen kanssa on liian työlästä askarrella Oot niin ihanaa :D

Ihana poikaystävä kävi ostamassa mulle äitiyslegginssit ja äitiysalushousuja, kun tuskailin kaiken kanssa! :D Voisinkohan joka päivä mennä töihin näissä legginsseissä. :p
Mistäs kaikkialta löytäis kivoja äitiysalushousuja? Ihan äitiysvaatteita myyvistä liikkeistä vai oisko muuallakin?

Lindexiltä oon ostanut mammahousuja.:) Lidlillä oli muuten tossa keväämäällä äitiysvaatteita myytävänä. En tiedä onko enää.

Ootteko ostanu vielä uusia rintsikoita? Alkaa tulla vähän ahdas olo omissa kun niin turvottaaki välillä. Mut en yhtää tiedä millaset kannattais hommata. Kurkkasin nopeesti hm ja lindexin valikoimia mut ne vaikutti olevan enimmäkseen ihan kankaisia imetysliivejä ja mietin että tukeeko ne tarpeeksi jo ennestään isohkoa varustusta? Ja tuntuu kyllä tosi oudolta ostaa imetysliivejä tässä vaiheessa...

Minä ostin Gadian Cubukselta ensi alkuun todella edulliset liivit, jotka oli pykälän isommalla kuppikoolla ja isommalla ympäryksellä. Ja nyt voisin kertoa, että olisi pitänyt ostaa paljon isommat. Alesta olen aina yrittänyt löytää edullisia poistoja, kun nyt ei värilläkään olisi väliä...

Pian olisi lähtö Ikeaan ja mietin, uskallettaisko jo ostaa vauvalle jotain. Ehkä jo jonkun hyllyn, kun sitä voi käyttää muutenkin. Pinnasänkyä nyt en kuitenkaan vielä...

Mä kävin stadiumin alesta katselemassa vähän urheiluliivejä, kun niitä pidän ihan muutoinkin.
Luovutin, kun yhdet 80F koon liivit ei mennyt päälle :hilarious: voihan v... enkä koe olevani mitenkään jättimäinen :D on rintavarustusta kyllä, mutta ei nyt ihan noin.. ehkä oli pientä mitoitusta o_O

Mulla on niin iso kuppikoko (I-J) jo ennestään että ei löydy peruskaupoista halvalla. :oops: Koitin jo omia urheilurintsikoitakin mutta ne vasta tukalalta tuntuiki... Pitää varmaan käydä kaivelemas alekoreja sokkarilla tai vaan tilata suosista semmoset missä on kolme kuppikokoa varaa laajentaa ja toivoo että ne riittää. :sad001

Mulla on niin iso kuppikoko (I-J) jo ennestään että ei löydy peruskaupoista halvalla. :oops: Koitin jo omia urheilurintsikoitakin mutta ne vasta tukalalta tuntuiki... Pitää varmaan käydä kaivelemas alekoreja sokkarilla tai vaan tilata suosista semmoset missä on kolme kuppikokoa varaa laajentaa ja toivoo että ne riittää. :sad001
Joo, on kyllä tosi hankalaa! :/
Ois kiva kun sais halvalla, mutta yleensä joutuu maksamaan ihan mukavia summia mikäli haluaa laadukkaat isomman koon liivit.
Argh

Mulla jäi edellisten raskauksien myötä kuppikoko isommaksi kuin ennen, joten vielä ei ole siitä kasvettu ohi... Taitaa olla 75E tällä hetkellä. Käytän jonkun verran myös urheilutoppeja, esim. Stadiumista ja yllättäen löysin kivat Marks&Spenceriltä. Siellä oli tosi halvalla myös imetysliivejä 2 paketissa, sellaiset saumattomat kaarituettomat, joista tykkäsin alkuvaiheessa etenkin edellisten kanssa, mutta en uskaltanut vielä ostaa. Lisäksi mulla käy helposti niin, että ympärysmitta on liian iso ja kuppi voisi olla isompikin, ja noissa oli vain S ja L-koot tarjolla. Sen verran taikauskoinen mä olen, että en uskalla vielä ostaa mitään vauvatavaraa!

Jatkopala oli mulla aiemmin käytössä ihan omissa rintsikoissa, kun alkoi maha olla sen verran ylhäällä, että ympärysmitta jäi omista liiveistä pieneksi.

Mulla on kyllä ihan päinvastainen ongelma. Kaksi lasta verotti kuppikoosta koon tai kaksi, eikä mikään sovi tai näytä hyvältä. Odottelen, josko kohta turposi taas hetkellisesti normaaleiksi, että vanhat liivit saa täytettä. Nyt tuntuu siltä, että mielummin miettisin sitä että mihinkä tissit mahtuu, kuin tätä nykyhetkeä, eli miten saada edes vähän mallia ja ryhtiä näille koirankorville..

omenankukka, joo muaki kauhistuttaa ajatus että pitäis ostaa vauvatavaraa. Odotusjuttujen hommaamiseen nyt pystyy ittensä vielä psyykkaamaan ku raskaana kuitenki sentään ollaan kunnes toisin todistetaan. Mä ehdin ekan raskauden aikana ostaa pari vauvanvaatetta ja niistä jäi niin paha mieli ku tuli km että en varmaan pysty hankkimaan mitää vauvajuttuja ennen ru ultraa.

Mulla otti niin alaselkään töissä että jouduin antaa periks ja kävin hakemas semmosen vatsan tukivyön. Mulla on muutenki vähä pömppöä ja nyt ku turvottaa niin näyttää jo valmiiks et olis pitkälläki. Välillä kävellessä tuntuu semmosta kiristävää pinkeetä fiilistä sivuilla joten toivottavasti tää auttaa. Samalla katoin et Carriwellin äitiys/imetysrintsikat ei olisi ees pahan hintasia, n.30 euroa mut ei riitä koot mun kuppikokoon asti. :sorry:

Takaisin