Hankinnat/ ostokset ja lahjukset

Liikenneturvan sivuilla kyllä käyttöikänä pidetään max7v. Varsinkin jos on ollut vain samassa perheessä käytössä.

Onko teillä kellään sellasta "äitiystyynyä"? Siis sellasta jota vasten voi nukkua kyljellään, sillee "halata", ja myöhemmin käyttää imetystyynynä? Jos on niin kuulisin mielelläni suosituksia ja käyttökokemuksia, sellanen unipötkö ois musta ihana.

Mulla on semmonen unipötkö, jota pidän jalkojen välissä ja halaan. Ollut edellisissä raskauksissa myös ja imetyksessä hyvä tuki ollut myös.

Mulla on sellainen Lidlistä ostettu vartalotyyny. Ilman ei vois elää raskausaikana, mutta imetyksessä käytän ihan imetystyynyä styroksi täytteellä. Nyt jo oon alkanut asettelemaan tyyntä ja peittoa jalan alle, joten pitää ottaakin se vartalotyyny käyttöön jo. :)

Liikenneturvan sivuilla kyllä käyttöikänä pidetään max7v. Varsinkin jos on ollut vain samassa perheessä käytössä.

Joo katsoin käyttöohjeesta että valmistaja suosittelee 7 vuotta. Eli näin ollen se vielä menisi, täytyy vaan tarkistaa valmistusaika.

Mieki tarviin semmosen pötkylätyynyn. Lonkkiin on jo alkanu särkemään varsinkin jos on ollu normaalia aktiivisempi päivä ja mahallaan nukkuminen sattuu/ahdistaa. Normaalisti nukun aina mahallani.

Ensimmäiset tilaukset saapu. Lapset ihmetteli kenelle ne on. Yksi ehdotti että viedään Yhden tutun vauvalle ne x)

Joo, mä tarvitsen myös sellaisen tyynyn. Lonkkia alkanut pikkuhiljaa täälläkin särkemään :shifty:

Mä löysin nettikaupan jossa noita pötkylätyynyjä myydään! Tarviis pistää tilaukseen.

Mulla on semmonen nettikaupasta ostettu ja Lidlistä ostettu. Se netistä tilattu oli mulle vähän liian iso, Lidlin parempi :)

Mä mietin et voisin ite ommellakin sellasen pötkylän, kankaita löytyy mutta täyte pitäis ostaa. Noi tuo teva.fi ois kyl edullisia. Tai tulisipa Lidliin taas niitä!

Kiitti vinkistä! Tevalle tyynytilaus tehty. Mulle saakin olla vähän isompi kun silleen toinen jalka tyynyn päällä kuitenkin eli en varmaan jälkojen välissä pidä.

Oliko ne Lidlin tuollaisia kuin teva.fi:ssä?
Vai enempi sellaisia pötkylöitä?

Edullinen hinta houkuttaa, mutta toisaalta esim domoon pötkylä ois hyvä myös imetyksessä :rolleyes:

Lidlin on suurinpiirtein samanlaisia kuin nuo tevan, ei vaan niin paksuja. Voin ottaa kuvan vierekkäin kun ehdin :)

Takaisin