Haaveena esikoinen

Tänään dpo13 ja testi näytti tällaista. Nyt vaan testien tekoa ensi viikko ja katsotaan lähteekö vahvenemaan tai tuleeko ne menkat... 🤔

Liitteet

• IMG_20250706_080946618_HDR.jpg
    IMG_20250706_080946618_HDR.jpg
    1 MB · Katsottu: 89
Muokattu viimeksi:
Oo, mielenkiintoista, en tiennytkään! Mutta aika vähän näyttää olevan täälläpäin saatavilla. Jos kova epätoivo iskee, niin hyvä tietää tuo Saksan Amazonin mahdollisuus. Oma verikoe tämän takia tuntuu ehkä vähän ylilyönniltä vielä, kun ei ole osana mitään hoitopolkua :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Tänään dpo13 ja testi näytti tällaista. Nyt vaan testien tekoa ensi viikko ja katsotaan lähteekö vahvenemaan tai tuleeko ne menkat... 🤔
Ihanaa, isot onnittelut 💕💕💕 Ihan selkeä positiivinen testi. Tietty toivotaan ettei menkat ala mutta hyvältä näyttää!

Niinpä @Maijjja ! Mun mielestä todellakin plussa ja vaikuttaa tosi lupaavalta :red-heart: ONNEA :Hugging Face:

Mulla on nyt kp 32 menossa, ja ovulaatiota oon yrittänyt saada kiinni reilut 2 viikkoa, ilman tulosta. Puikkotestit on alkanut viime päivinä vahvistumaan, ja alavatsalla pieniä tuntemuksia, mutta en sitten tiedä, että onko ovulaatio lähellä vai jääkö kierto ovuloimattomaksi. Oon nyt kesälomalla, ja oon päättäväisesti ajatellut että haluan saada oviksen kiinni tästä kierrosta, kun on nyt kerran aikaa testailla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Käyn hakee tänään vielä uusia digitestejä, kun kyllä mä taidan kuitenkin tykätä enemmän niistä: selkeä tulos, ja testaaminen kerran päivässä houkuttaa.

Täällä kp16 ja luulin että ovulaatio oli jo torstaina tai siinä vaiheilla. Ovistesti näytti kumminkin plussaa vielä eilen. Että en tosiaan tiedä onko se tänään, mennyt jo vai vasta tulossa. 😵‍💫 Vähän vaikeuttaa monena päivänä näkyneet plussat ovistesteissä että milloin raskaustesteillä kannattaa testata. ☹️ Kun ennen nuo testit toimineet mulla hyvin.

@pyöriäinen @*Ninni* @Mangojugurtti ja @Sinertävää kiitos ❤️ en kyllä vielä uskalla siirtyä maaliskuisiin (iiks), mutta toivottavasti sinne vie tie ja tuutte pian perässä ❤️ On kyllä miljoona ajatusta päässä sekaisin🫣 Rinnat edelleen raskaat ja kipeät, mutta menkkamaista jomotustakin oli päivällä..
Onnea minunkin puolesta! ❤️

Itsellä ei yhtään ole uskoa että pääsisin maaliskuisiin. Kun tuo oviksen testailu meni ihan pieleen. Testit näyttää monta päivää tummaa testiviivaa. Vaikka pari kertaa talleteltu viikon aikana vaikea sanoa onko osunut kohdilleen että voisi edes tärpätä. Kun siis keskiviikkona sain ekan kerran sain tummemman testiviivan kuin kontrolliviivan testiin. Laitoin sinne premom sovellukseen ja luulen että sovellus ihan sekaisin nyt. 😵‍💫 Joten usko tähän kierron tärppiin nollassa.

@Maijjja Hurjasti onnea! 😍

Mulla menossa DPO10 tai 11, KP26 ja viimeksi menkat alkoi silloin. Tein negatiivisen testin eilen, teen huomenna taas jos ei menkkoja kuulu. Sovellukset povaa kierron pituudeksi 29 päivää, kun eka kierto venyi 36 pv mittaiseksi. Tissit vähän kipeät, mut ei pahasti, ja mieli vetää kyllä ihan alamaissa. Oi voi, ehkä tää on sit sitä PMSää sit kuitenkin. Siinäpä ne oireet sit on. Toivottavasti menkat alkais sit ennen torstaita jos alkavat, kun ois yhdet juhlat viikonloppuna.

Hyvä kun täällä on juuri iästä keskustellut, mulla oli tällä viikolla synttärit ja yritin olla masentumatta että nyt on 34 lasissa ja seuraava on se paljon säikytelty 35 :No Evil Monkey: Olin 32 kun alotettiin ja niin vaan ikää tulee lisää eikä lasta kuulu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta jospa nyt letrokierroista vaikka tärppäisi! 🤞

Tän aamun pregcheckin digitesti näytti "ei raskaana", rfsu:n liuskassa about sama hailura kuin eilen. No, vasta dpo14, mutta voi ahdistus sentään, pakko varmaan hakea läjä testejä tänään kuitenkin. Rinnat edelleen tosi raskaat ja vähän kipeätkin, alavatsalla myös tuntunut tuikkaisuja. En nukkunut yöllä varmaan yhtään, koska onhan tää nyt ihan liian jännää. 🫣😅

Ei, miten voi olla @Maijjja :sad-face: Oon niin pahoillani! Mun mielestä toi sun hailura on niin selkeä! Toivotaan kovasti että testit alkaa vahvstumaan! :red-heart:

Täällä kp 33 ja ei vieläkään ovista.. On kyllä tosi surullinen ja pettynyt olo tästä, olin laittanut liian kovat odotukset tälle kesälomalle :sad-face: Vähän myös sellainen olo ettei vaan olisi hiiva tulossa. Se olisikin tosi kiva bonus tässä! Kunpa tulisi jotain, ovis tai menkat mahdollisimman pian!

Aloin myös katsomaan sitä Areenan Kun haikara lentää ohi dokkarisarjaa, ja se on musta tosi hyvä! Mutta myös samalla tosi surullinen. Ne tunteet mitä siinä kuvataan ja käydään läpi on tosi samaistuttavia :sad-face::Broken Heart:

Tän aamun pregcheckin digitesti näytti "ei raskaana", rfsu:n liuskassa about sama hailura kuin eilen. No, vasta dpo14, mutta voi ahdistus sentään, pakko varmaan hakea läjä testejä tänään kuitenkin. Rinnat edelleen tosi raskaat ja vähän kipeätkin, alavatsalla myös tuntunut tuikkaisuja. En nukkunut yöllä varmaan yhtään, koska onhan tää nyt ihan liian jännää. 🫣😅

Äh eikä, miten voi olla 😕 onpa piinaava tilanne, että testit näyttävät ristiriitaista tulosta. Niin selkeä viiva tuossa laittamassasi kuvassa ainakin näkyy, ettei voi olla ainoastaan ns. viivanpaikka. Toivottavasti viiva vahvistuu ja digitestikin alkaisin näyttää samaa tulosta 🤞❤️

Takaisin