Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ihanaa, isot onnittelutTänään dpo13 ja testi näytti tällaista. Nyt vaan testien tekoa ensi viikko ja katsotaan lähteekö vahvenemaan tai tuleeko ne menkat...![]()
ONNEA 
Käyn hakee tänään vielä uusia digitestejä, kun kyllä mä taidan kuitenkin tykätä enemmän niistä: selkeä tulos, ja testaaminen kerran päivässä houkuttaa.Onnea minunkin puolesta!@pyöriäinen @*Ninni* @Mangojugurtti ja @Sinertävää kiitosen kyllä vielä uskalla siirtyä maaliskuisiin (iiks), mutta toivottavasti sinne vie tie ja tuutte pian perässä
On kyllä miljoona ajatusta päässä sekaisin
Rinnat edelleen raskaat ja kipeät, mutta menkkamaista jomotustakin oli päivällä..
Olin 32 kun alotettiin ja niin vaan ikää tulee lisää eikä lasta kuulu
Mutta jospa nyt letrokierroista vaikka tärppäisi! Huikeeta!!Tänään dpo13 ja testi näytti tällaista. Nyt vaan testien tekoa ensi viikko ja katsotaan lähteekö vahvenemaan tai tuleeko ne menkat...![]()

Toivon mukaan pysyy matkassa, pidän sormet ristissä!!
Oon niin pahoillani! Mun mielestä toi sun hailura on niin selkeä! Toivotaan kovasti että testit alkaa vahvstumaan! 
Vähän myös sellainen olo ettei vaan olisi hiiva tulossa. Se olisikin tosi kiva bonus tässä! Kunpa tulisi jotain, ovis tai menkat mahdollisimman pian!

Tän aamun pregcheckin digitesti näytti "ei raskaana", rfsu:n liuskassa about sama hailura kuin eilen. No, vasta dpo14, mutta voi ahdistus sentään, pakko varmaan hakea läjä testejä tänään kuitenkin. Rinnat edelleen tosi raskaat ja vähän kipeätkin, alavatsalla myös tuntunut tuikkaisuja. En nukkunut yöllä varmaan yhtään, koska onhan tää nyt ihan liian jännää.![]()