Haaveena esikoinen

Ymmärrettävästi tulee kaikenlaisia tunteita ja tuntemuksia 🩵 Oli tulos mikä tahansa (kaikki voi olla aivan hyvin, ainakin niiden tietojen perusteella mitä nyt on🩵) niin täällä on iso määrä ihania ihmisiä tukena. Toivottavasti saat nukutuksi 🤗
Sain onneksi nukutuksi näin vaan unta jo raskaustesteistä taas vaihteeks. 🤣Herättyäni aloin jo laskeskelemaan milloin voisin tehdä raskaustestin, mutta muistin mitä gynekologi sanoi että kannattaisi vasta kun kuukautiset viikon myöhässä. Mutta ajattelin että jos kun nyt mulla on noita yhden merkkisiä testejä enemmän jotain halpoja tosin raskauskeijulta. Niin jos niillä testaan ja vaikka tulee positiviinen tulos niin jatkan testailua ja katson vahveneeko se viiva päivien aikana jos ei niin voin asennoitua siihen että kemiallinen raskaus taas. Mutta yritän olla menemättä asioiden edelle... Niinä kertoina kun saanut positiivisen tuloksen lopettanut testailun digiin tulleeseen plussaan niin ehkä jos nyt jatkan hetken testailua sen positiivisen tuloksen jälkeen niin saan mielenrauhan.

Niin siis ajattelin jos aikaisintaan dpo10 testaan. 🤔 Eli ilmeisesti reilun viikon päästä tiistaina.

Eka inssi tehty tänään🤩 meni tosi hienosti kaikki, gyne kehui limakalvoa, että oli kivan kokonen ja just oikeeseen aikaan oltiin paikalla. Oli folli vielä kasvanut eilisestä pari milliä ja lopulta oli 21mm, eli aika kiva😄 sano, että toiveita onnistumiselle on, mutta tottakai varotteli myös siitä, että voi tulla se negakin. Ite sanoin kanssa, että koittaa ajatella, että tullaan vielä näissä merkeissä uudelle käynnille, vaikka taustalla ääni huutaa toivosta. Kauheen vaikee koittaa pysyä realistina tässä.

Ja sitten kun just tänään tiktokissa kaiken maan ennustajat povas vauvaa ja vielä lähtiessä katoin vessassa kelloa ja se oli 11:11. En yleensä ees usko tai kiinnitä tämmösiin huomiota, mutta tänään jotenkin jännästi jäi mieleen. Että ehkä ne on hyviä merkkejä😅🤞🏻

Ja vitsi mikä tuuri, saakeli juhannuspäivä on meijän testipäivä😂🙈

@Heipsy peukut pystyssä täälläkin! :smiling-eyes: 🤞

Mulla dpo 12. Eilen illalla oli tiputteluvuotoa, tänä aamunakin vähäsen. Sitten se loppui kuin seinään ja nyt ei taas mitään oireita. Eli menkat vissiin odotuttaa vaan. Iiihan vähän kiinnostelisi testata huomenna, mutta ääh, en tiiä, pitäiskö? Mulla ei kyllä edes ole herkkiä testejä kotona, niin onko se vähän yhtä tyhjän kanssa noilla tavallisilla testata vai kannattaisko vaan kiltisti odotella menkkojen alkuun.

edit/ Taidan odottaa tiistaihin, kun miehellä on synttärit, ja silloin ois jo dpo 15 ja menkkojenkin pitänyt alkaa. Suotta tuhlaan testejä huomenna. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Muokattu viimeksi:
Täällä kyllä hirveän malttamaton olo kun vasta dpo0. 😂 Ja pitäisi reilu viikko odotella nähdäkseen tapahtuiko näinä päivinä mitään vai ei. Jospa ainakin siihen ens viikon sunnuntaihin eli dpo8 malttaisi odottaa, mieluummin toki pidempään ennen kuin testaa. 🙈

@aamusade mulla on ainakin auttanut se, että on ollut niin valtavan paljon kaikkea muuta tekemistä. Ei ole ehtinyt oikein miettiä koko asiaa. 😅 Mulla on myös periaate, että en testaa muuten kuin aamun eka virtsasta, niin sekin karsii testimahdollisuuksia. 🤭 Eikä testaamisessa mitään väärää toki ole, mutta liian aikaisin saatuun negaan ei voi luottaa, ja posi tois mulle vaan liikaa pelkoja sen osalta, että se on vaan kemiallinen. Siksi koitan odotella pidemmälle ennen testailuja, etten tee itselleni turhaa toivoa. 😅 Mutta en voi edes kuvitella sitä pelkojen määrää sitten jos se posi joskus testiin pärähtäisi...

Ja dpo 8 on kyllä tosi aikainen, kun todennäköisesti kiinnittyminenkin on joko ihan just tapahtunut tai vasta tapahtumassa. Että koita vaan malttaa muutama päivä lisää. Tsemppiä, ja nyt jotain kivaa puuhaa piinapäiville. 🤭

@Heipsy Paljon onnea matkaan! Kuulosti ainakin tosi lupaavalta toi inssi kun oli limis ja follit ja kaikki kohdallaan, jos sieltä tärppäisi! Ainakin voi toivoa että juhannustaikana siihen testiin pärähtäisi plussa! 🤞 Mitähän kukkia pitää tyynyn alle kerätä että saa plussan raskaustestiin? :rolling:

@Elliania Hyvä pointti tuo että ainakin on paremmat mahdollisuudet kuin lotossa! :tears: Voisi kyllä vähän paremmat mahikset silti olla...! Saisipa itse ihan tahdonvoimalla nostettua mahiksia paremmiksi, voisi sanoa suoraan keholle että "Hei kuules nyt olis aika"... :rolling:
Tuo on kyllä niin totta että tuntuu että yksityiset nostavat hintoja heti kun Kela-korvaus nousee... Kyllä nämä pienemmät toimenpiteet vielä menee yksityisellä sitä julkista odotellessa mutta jos joudutaan IVF:ään asti, siihen olisi kiva päästä julkisen kautta koska sitten ei enää puhuta satasista vaan useammista tonneista. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Maijjja Kuulostaa siis että tiistai olisi otollinen testipäivä, hurjasti onnea matkaan että ei menkat ala sitä ennen ja pääsee toiveikkaana testaamaan! 🤞

Täällä KP20 päättymässä eikä vieläkään ovisplussaa näkyvissä, kyllä nyt antaa odotuttaa itseään vaikka maanantaina näkyi kaksi isoa follia! Edellisessä luomukierrossa tuli ovis KP27, jos letroilla nyt lyhenisi edes muutamalla päivällä olisi tosi kiva. 🤞 Ei auta kuin jatkaa testausta ja tallettelua...

@aamusade mulla on ainakin auttanut se, että on ollut niin valtavan paljon kaikkea muuta tekemistä. Ei ole ehtinyt oikein miettiä koko asiaa. 😅 Mulla on myös periaate, että en testaa muuten kuin aamun eka virtsasta, niin sekin karsii testimahdollisuuksia. 🤭 Eikä testaamisessa mitään väärää toki ole, mutta liian aikaisin saatuun negaan ei voi luottaa, ja posi tois mulle vaan liikaa pelkoja sen osalta, että se on vaan kemiallinen. Siksi koitan odotella pidemmälle ennen testailuja, etten tee itselleni turhaa toivoa. 😅 Mutta en voi edes kuvitella sitä pelkojen määrää sitten jos se posi joskus testiin pärähtäisi...

Ja dpo 8 on kyllä tosi aikainen, kun todennäköisesti kiinnittyminenkin on joko ihan just tapahtunut tai vasta tapahtumassa. Että koita vaan malttaa muutama päivä lisää. Tsemppiä, ja nyt jotain kivaa puuhaa piinapäiville. 🤭
Juu pitäisi jotain tekemistä nyt kyllä ehdottomasti keksiä! Vaikka enemmän ulkona olla ellei sada ja sitten keksiä vaikka joku uusi sarja jota katsoa. 🤔 Koska tapana katsoa vain samoja sarjoja uudestaan jolloin mielikuvitus kyllä pääsee laukkaamaan kun muistaa mitä niissä tapahtuu. 😅 Tai sitten jatkaa vanhaa harrastusta pc pelaamista joka tänä vuonna jäönyt todella vähälle. En tiedä jotain kyllä pakko keksiä piinapäiville. 🤭

@Maijjja tsemppiä odotteluun! Toi olis kanssa ihan mahtava päivä plussalle!🤞🏻😍

@aamusade oon samoilla fiiliksillä. Heti haluais tietää ja nähä tuloksia, vaikkei se oo mitenkään mahollista. Täytyy tosiaan täällä kanssa keksiä hirveästi kaikkea, ettei tulisi ajateltua liikaa tai kuunneltua jokaista pienintäkin oiretta🙈 tulee pitkät viikot!

@Haaveilija25 totta, juhannustaikaakin sais olla matkassa😂 hitsi kun ei taida tohon olla kukaan keksinyt mitään juhannustaikaa, veikkaisin että nekin kivet tulis epätoivoissaan käännettyä😅 toivotaan että se ovisplussa sieltä tulis ja pian!

Mieheltä tuli hyvä kommentti tossa aikasemmi. 🙈 Hän ilmeisesti uskoo tärppiin tässä kierrossa kun sanoi että olisi ollut ehkä hyvä että heinäkuussa en ole raskaana kun lomakuukausi ja että nythän tietty liian myöhäistä. 😂 Toivotaan että hänen intuitio oikeassa... Ja olen raskaana jo pian. 🤞

Noista oireista luteaalissa. Mulla kans heti huomaa kun hormonit lähtee laskuun, oireet helpottaa pari päivää ennen menkkoja. Oon aika herkkä ovulaatiosta luteaaliin ja itken tyyliin vakuutusmainoksille 😅, mutta sitten tossa kohtaa saattaa tulla ihan todella tunteeton ja kylmä, hälläväliä olo. Jotenkin tuntuu, että näitten takia en oikein koskaan pääse piinailemaan, kun tiedän heti tasan tarkkaan että ne menkat sieltä tulee 🥲

Toi miesten tukiryhmä ei kyllä olis ollenkaan huono juttu. Miehet on niin huonoja avautumaan kavereillekin, joten olis ehkä ihan hyvä että pääsis johonkin purkamaan. Saatiin siemennestekontrollin tulokset, ja tulokset oli vähän parantuneet, mutta olis toki voinut olla paremmat, mutta vaikka hän yrittää olla kylmänrauhallinen, niin kyllä sen huomaa kuinka se häntä vaivaa.

@*Ninni* tsemppiä uuteen kiertoon ❤️ hyvä kuulla, että siellä kuitenkin rauhallinen olo ja uutta yritystä kohti! huomaa kyllä noiden meidän kiertojen pituuserot, kun melkein samaan aikaan aloitettiin yritys mutta täällä mennään jo yk10.

@Heipsy mahtava kuulla että siellä inssi meni hienosti 🤩 nyt tsemppiä piinailuun! ✨

Me käytiin ensikäynnillä. Puhuttiin mun luteaalin pituudesta, kun se jää siihen 10 päivään, mutta tosi nihkeästi halusi myöntää mulle tukea luteaaliin. Myönti sitten lopulta reseptin Lugesteroniin ja nyt jäi jotenkin vähän ristiriitaiset fiilikset että aloitanko. Tuskin niistä haittaakaan on. Hän myös kirjoittaa meille lähetteen julkiselle hoitoihin, miehen tuloksissa kun jo toistamiseen jotain. Oli kuitenkin jotenki tsemppaava meidän tilanteesta. Hyvin huomasi jotenkin kuinka osaamaton mun aiempi gyne oli, hän jotenki kylmästi vaan ultralla totesi että ei näy raskautumiselle estettä eikä näyttänyt minulle mitään tai kertonut enempää ja jäi sellainen fiilis että "no kai siellä sit kaikki hyvin on". Nyt sitten kun tämä lääkäri kävi kaikki kohdun ja munarakkulat läpi näytöltä selostaen, tuli itselle jotenki parempi fiilis, kun näki ja ymmärsi niiden tilanteen itse. Ja hyvältä ne näyttikin. Ovis meni täällä just, saisikohan sitä nyt jotenkin hankittua itselle piinahousut jalkaan! Hieman toivoa tuo kun vähän oli miehen tulokset paremmat.

Muokattu viimeksi:
Heipsi! Ihanaa, että luet vanhoja kirjoituksiani. Siivosin välissä digijalanjälkiäni ja alkuperäinen viesti ei siksi enää ole täällä suoraan luettavissa 🥰 Juttelemisiin! 🌈

Muokattu viimeksi:
Heipsi! Ihanaa, että luet vanhoja kirjoituksiani. Siivosin välissä digijalanjälkiäni ja alkuperäinen viesti ei siksi enää ole täällä suoraan luettavissa 🥰 Juttelemisiin! 🌈

Muokattu viimeksi:

Muokattu viimeksi:

Muokattu viimeksi:

Muokattu viimeksi:

Muokattu viimeksi:
Takaisin