Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sain onneksi nukutuksi näin vaan unta jo raskaustesteistä taas vaihteeks.Ymmärrettävästi tulee kaikenlaisia tunteita ja tuntemuksiaOli tulos mikä tahansa (kaikki voi olla aivan hyvin, ainakin niiden tietojen perusteella mitä nyt on
) niin täällä on iso määrä ihania ihmisiä tukena. Toivottavasti saat nukutuksi
![]()

Voisi kyllä vähän paremmat mahikset silti olla...! Saisipa itse ihan tahdonvoimalla nostettua mahiksia paremmiksi, voisi sanoa suoraan keholle että "Hei kuules nyt olis aika"... 

Juu pitäisi jotain tekemistä nyt kyllä ehdottomasti keksiä! Vaikka enemmän ulkona olla ellei sada ja sitten keksiä vaikka joku uusi sarja jota katsoa.@aamusade mulla on ainakin auttanut se, että on ollut niin valtavan paljon kaikkea muuta tekemistä. Ei ole ehtinyt oikein miettiä koko asiaa.Mulla on myös periaate, että en testaa muuten kuin aamun eka virtsasta, niin sekin karsii testimahdollisuuksia.
Eikä testaamisessa mitään väärää toki ole, mutta liian aikaisin saatuun negaan ei voi luottaa, ja posi tois mulle vaan liikaa pelkoja sen osalta, että se on vaan kemiallinen. Siksi koitan odotella pidemmälle ennen testailuja, etten tee itselleni turhaa toivoa.
Mutta en voi edes kuvitella sitä pelkojen määrää sitten jos se posi joskus testiin pärähtäisi...
Ja dpo 8 on kyllä tosi aikainen, kun todennäköisesti kiinnittyminenkin on joko ihan just tapahtunut tai vasta tapahtumassa. Että koita vaan malttaa muutama päivä lisää. Tsemppiä, ja nyt jotain kivaa puuhaa piinapäiville.![]()