Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään tullut myös mulla valkovuotoa runsaasti joka herättää myös toivon että jotain tapahtumassa pian.@aamusade ollaan ihan samoilla päivilläja sama fiilis täälläkin. Eilen oli tosi paljon toivoa, ja oikein tuli ajatus, että en halua olla näin toiveikas, tänään ei mitään toivoa ja se surettaa. Ikinä ei ole hyvä. Mulla ollut alavatsan kramppeja sillon tällön ja muutenkin tosi sellasta outoa oloa, mikä voi johtya ihan mistä vaan, mutta ne loppu sit tänään ja tottakai tulee olo, että ei tästä mitään tuu
eikä oo ees rinnat kipee mitä on oikeesti aina oviksen jälkeen, vaikka niinkun sanoit, ei voi tässä kohtaa mitenkään asiaa tietää. Eli ei oo tyhmää mitenkään, taitaa kuulua hommaan
toivotaan plussia tästä kierrosta
![]()
Oi kuulostaa tosi hyvälle! Se varmana säikäyttää tosi paljon, ja varmasti pelkoa matkaan riittää pidemmällekkin aikaa. Nyt täytyy lainata miehen sanoja, että päivä kerrallaan vaan (vaikka onkin ihan kamalaa ja inhottaa kun ei voi mitään tehdä!).Tänään tullut myös mulla valkovuotoa runsaasti joka herättää myös toivon että jotain tapahtumassa pian.Mutta toivottavasti plussia tulee tästä kierrosta monelle!! Itse vähän jännitän enemmän sen jälkeen jos plussa tulee että onko se taas kemiallinen.... Vaikka mulle gyne sanoikin että todennäköisemmin seuraava raskaus jatkuisi normaalisti tutkimusten perusteella ainakin.
![]()
Täytyy toivoa sitä voittoa!
Meillä on sattumoisin kolme kaveripariskuntaa hankkineet koiran viimeisen 2 vuoden aikana, tosin he ovat siis kaikki lapsettomia eikä ymmärtääkseni kenelläkään innostusta hankkia muuta kuin karvalapsia. Suomessa taiskin nykyään olla enemmän koiranpentuja kuin vauvoja! 

Kaikkea sitä saakin kestää tän eteen... 

OnneaOon nyt tän reilu viikon seuraillut taustalla keskustelua, kiva kun on tullut uusiakin mukaan! Kiitos kaikille onnitteluista, täällä toistaiseksi pikkuinen matkassa (kiitos oireiden ei tarvitse epäillä :D). Tästä porukasta on kyllä saanut ihanaa vertaistukea, jatkan seurailua mutta siirryn nyt pikkuhiljaa kirjoittelemaan tuonne helmikuisiin, toivottavasti te kaikki seuraatte pian perässä haaveilijoista odottajiin
Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin ja ihanaa kesää
![]()