@Emri voi hittolainen

täällä vielä ootellaan mitään merkkejä, mutta lämmöt lähteneet hieman laskemaan, eli eiköhän ne menkat tule sieltä myös.
@aamusade vähän samoja ajatuksia. Harmittaa, kun koko ajan vain siirtyy ja siirtyy ja rajapyykit tulee vastaan. Kauheasti pitää oman mielen kanssa tehdä töitä sen eteen, että täytän 30 ennen kuin edes on raskaana, kun aina halusin olla nuori äiti. Ja tässä sitä vielä ollaan. Mutta tsemppaan kanssa keksimään jotain kivaa puuhaa menkkojen aikaan, ja muutoinkin olen huomannut, että kun on kivoja asioita tiedossa, on helpompi olla. Ja sitten jos on oikeasti paska päivä ja tuntuu, että nyt ei enää jaksa, niin sitten vaan ei jaksa. Annan luvan itselleni velloa siinä tunteessa ja surussa, mieluiten herkkujen ja hyvän sarjan kanssa. Ehkä se tästä vielä
Mä taas olen alkanut etsimään kaikkia kikkakolmosia mitä kokeilla tulevaan kiertoon (vaikka tuskin ne oikeasti auttaa, mutta on ainakin jotain mitä voi tehdä pelkän odottamisen sijaan) ja ajattelin kokeilla greippimehua

lisäksi vehnänalkioöljyä meinasin hakea myös ja katotaan mitä tapahtuu.
En jaksa vaan odottaa ja tietyllä tapaa turhauttaa, että felicitakselta suositeltiin menemään ensikäynnille vasta joskus kp 10-13, että saisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja näkisi vähän ovikseen viitteitä. Fiksuahan se on, mutta itse en jaksaisi enää yhtään luomukiertoa, vaan toivoisin jotain lääkkeellistä tukea jo. Pelottaa, että jos odotellaan tuohon, niin mitään tukea ei tulla saamaan, vaan sanotaan, että aloittakaa ensi kierron alusta vasta. Onko kellään kokemusta tästä? Tai vinkkiä mitä oikeasti kannattaisi tehdä? Vai meniskö vaan jo heti kun saadaan miehen näytteestä tulos?