Joo kyllä selkeä posi musta jo tääkin, paljon onnea! Ostitko sen viikkonäytöllisen digin?
Luulin ostaneeni mut se onkin ihan tavallinen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo kyllä selkeä posi musta jo tääkin, paljon onnea! Ostitko sen viikkonäytöllisen digin?
Mikäs siinä on herkkyys? Luulis, että sekin kyllä nyt sit jo näyttäis että Raskaana! Mutta jos haluu olla varma niin parin pv päästä varmasti sit ainakin.Luulin ostaneeni mut se onkin ihan tavallinen
Sen herkkyys on perus 25. En tiiä montako haamua nyt vielä tarvin, että uskonMikäs siinä on herkkyys? Luulis, että sekin kyllä nyt sit jo näyttäis että Raskaana! Mutta jos haluu olla varma niin parin pv päästä varmasti sit ainakin.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta iiks aika jänniä aikoja eletäänTosi hyvin vahvistunut, kyllä tää uusin on musta jo selkeä posi! Mullakin tuli syksyllä kesken menneessä raskaudessa rusehtavaa pyyhkäisyvuotoa just sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Sit kun se loppui eikä runsastunut, niin tein positestin. Varmasti seuraavat päivät näyttää loppuuko vuoto vai runsastuuko, ja vahvistuuko viivat. Erilaisia vuotoja tulee alkuraskaudessa tosi monella, ihan onnistuneesti jatkuneissa raskauksissakin. Mutta tällä erää oot siis raskaana! Onnea
Jos iltavirtsa oli jo liian laimeaa?Nyt pelkään, että tää on/oli kemiallinen tein vielä vikat rfsun liuskat enkä nää viivan paikoissa väriä.. En haluu ees kattoo kellon mittaamia yölämpöjä en taho tietää.
Jos iltavirtsa oli jo liian laimeaa?
Katsoin viestin kellonajan väärin toivotaan että oli virheellinen tulos tässä puuhassa odottelu on kaikista kamalintaEiku tein nyt aamulla
Katsoin viestin kellonajan väärin toivotaan että oli virheellinen tulos tässä puuhassa odottelu on kaikista kamalinta
Joo niitä testiajan jälkeisiä ei kannata kai tulkita ollenkaan. Odottele rauhassa pari päivää ja tee uusi sitten jos menkat ei oo alkanu? Oon lukenut tosi paljon huonoa noista rfsu testeistä että antavat herkästi viivanpaikkoja tms jotka saattaa juurikin haamuilta näyttää. Nyt joka tapauksessa sinuna yritttäisin rauhoittua ja tehdä mielekkäitä asioita että saa vähän ajatuksia ohjattua muualle ja parin päivän päästä uusi testi. Digi tai pc t on kai ollut ihan hyviäNyt alan epäillä myös aiempia haamuja ku ei niistä oo tainu ku yks olla testiajalla. Roskishaamuja ei pitäs noteerata. En tiiä tarttuuko tänää kaupasta matkaa kaikkien merkkien testiarsenaali
Onko muilla ollut kovin ristiriitaisia ajatuksia tämän lapsen saannin suhteen? Mulla ollut melkein koko ajan. Haluan tosi kovasti lapsen, mutta samalla se myös pelottaa ihan älyttömästi. Koska kyllähän se muuttaa ja mullistaa koko elämän ihan täysin. Eikä sitten voi enää tehdä tai mennä niin vapaasti kuten ennen. Mutta samalla tiedän, että jos pidettäisi taukoa tai lopetettaisi yrittäminen, niin kyllä se ajatus lapsesta pyörisi takaraivossa koko ajan ja olisi ehkä jotenkin vähän myös tyhjä olo. Ehkä tuo pelkokin luo nämä ristiriitaiset tunteet. Mutta samalla mun on jotenkin todella todella vaikea nähdä itseäni äitinä ja sellainen olo, että voinko mä edes saada koskaan lapsia. Sekin tuntuu niin epätodennäköiseltä että raskautuisin ikinä.
Samaistun ajatuksiin aivan täysin! Joskus ajatus vanhemmuudesta pelottaa ihan valtavasti. Meilläkään ei ole ihan helpoin reitti ollut eikä ole vieläkään. Huomaan että monet vaikeudet saa kyseenalaistamaan perheen perustamista entisestään. Olen ehkä kokenut että se on myös jonkin lainen puolustusmekanismi jolla varautua siltä jos tämä ei onnistukkaan.Onko muilla ollut kovin ristiriitaisia ajatuksia tämän lapsen saannin suhteen? Mulla ollut melkein koko ajan. Haluan tosi kovasti lapsen, mutta samalla se myös pelottaa ihan älyttömästi. Koska kyllähän se muuttaa ja mullistaa koko elämän ihan täysin. Eikä sitten voi enää tehdä tai mennä niin vapaasti kuten ennen. Mutta samalla tiedän, että jos pidettäisi taukoa tai lopetettaisi yrittäminen, niin kyllä se ajatus lapsesta pyörisi takaraivossa koko ajan ja olisi ehkä jotenkin vähän myös tyhjä olo. Ehkä tuo pelkokin luo nämä ristiriitaiset tunteet. Mutta samalla mun on jotenkin todella todella vaikea nähdä itseäni äitinä ja sellainen olo, että voinko mä edes saada koskaan lapsia. Sekin tuntuu niin epätodennäköiseltä että raskautuisin ikinä.