Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä mä jotain näenSanokaa mulle, että tekin näette tässä haalean viivan?? Laitoin innostuksissani myös tuonne plussa vai ei ryhmään. Tänään dpo 12 tehty testi
Haalea viiva kyllä näkyySanokaa mulle, että tekin näette tässä haalean viivan?? Laitoin innostuksissani myös tuonne plussa vai ei ryhmään. Tänään dpo 12 tehty testi
En oo ite käyttänyt mutten kyllä myöskään ole viitsinyt ostaa. Niin paljon huonoa lukenut niistäMun jännitysnäytelmä vaan jatkuu.. Mietin käynkö ostaa pc:n testejä vai annanko jo vaan olla.. Onko täällä minkälaisia fiiliksiä rfsun testeistä?
Dpo14 myös täällä. Toista päivää ruskeaa tuhrua ja alavastaa juilii myös, eli oletan et tänään alkaisivat tai ihan viimeistään huomenna. Kohti seuraavaa kiertoa, josko se la 2025 olisi meitä vartenTäällä dpo 14 ja tänään pitäisi menkat alkaa. Juilii jo vatsaa, että eiköhän ne piakkoin ala. Ei oikeastaan edes ole iso pettymys, kun odotettavissa oli. Katse suunnattuna ivf-hoitoihin, kunhan vielä yksi oi tehdään ja sen jälkeen ivf-jonoon. raskaustesti olisi ohjeiden mukaan pitänyt tehdä tänään, mutta unohdin
Oon ainakin lukenut, että antaa turhia viivanpaikkoja jotka saattaa näyttää haamuviivalta tms. Itse en tämän vuoksi ole ostanut ettei tarvitse arvuutellaOho, mitä huonoa ootte rfsun r-testeistä kuulleet/lukeneet? Mulla ollut ne käytössä, mutta en ole kyllä huonoa voinut huomatakaan, kun aina ollut vain negaa
Ja niin se Dpo 14 muuttui kp1 ei muuta kuin seuraavaa kohti nyt varmaan 2-3 viikoksi hiljenen täältä, ennen kun taas ovistestailu alkaa.Dpo14 myös täällä. Toista päivää ruskeaa tuhrua ja alavastaa juilii myös, eli oletan et tänään alkaisivat tai ihan viimeistään huomenna. Kohti seuraavaa kiertoa, josko se la 2025 olisi meitä varten
Kyllä näkyy myös mun mielestä! Varovaiset onnittelut täältä!Sanokaa mulle, että tekin näette tässä haalean viivan?? Laitoin innostuksissani myös tuonne plussa vai ei ryhmään. Tänään dpo 12 tehty testi
Tää vois kyllä olla selitys! Oon yleensä säästellyt noi kalliit testit just niille parille päivälle, kun oletan ovulaation tulevan ja edullisemmilla liuskoilla testailen jo aiemmin.@Vilski aloitatko testaamisen tarpeeksi ajoissa? Ensimmäinen testi on noissa aina tyhjä ympyrä (ellei hyppäisi heti plussaksi) eli se on ns. Se nollataso. Jos ensimmäisen testin tekee niin että hormonitasot on lähteneet nousuun niin se vilkkuva ympyrä voi jäädä välistä.