@*Ninni* Toivotaan, että sulla tärppää tässä kierrossa! 

Ja mitä oon kuullu niin PMS oireet on suurelta osin samankaltaisia kuin alkuraskauden oireet. Toki omalla kohdalla ei ole koskaan ollut näin pahoja pms oireita, varsinkaan närästys, pahoinvointi ja oksentaminen ei ole koskaan kuulunut mulla pms oireisiin, vaikka usein juuri nämä oireet tulee ensimmäisenä mainituksi aiheesta kesksutellessa. Enkä ihan jaksa uskoa, että olisin ollut vatsataudissa viimeiset 2 viikkoa putkeen
Mun koira tossa vielä alkuviikon ja vielä perjantaina oli hyvin huolehtiva, vartioiva, ei todellakaan päästänyt mua silmistään ja oli erityisen huomionkipeä mitä muulloin ei todellakaan ole, mutta lauantaina koiran käytös muuttui "normaaliksi" (jokin muuttui?). Luulen, että oli kaikki valmiudet raskauden alkamiseen, ei vaan alkanut koskaan kunnolla. Ei ole eka kerta kun näin käy, eikä varmasti vika, mutta näin pahoja oireita ei ole koskaan ollut. 

Ja mitä oon kuullu niin PMS oireet on suurelta osin samankaltaisia kuin alkuraskauden oireet. Toki omalla kohdalla ei ole koskaan ollut näin pahoja pms oireita, varsinkaan närästys, pahoinvointi ja oksentaminen ei ole koskaan kuulunut mulla pms oireisiin, vaikka usein juuri nämä oireet tulee ensimmäisenä mainituksi aiheesta kesksutellessa. Enkä ihan jaksa uskoa, että olisin ollut vatsataudissa viimeiset 2 viikkoa putkeen