Hei ihan mahtavaa
@Piisku , paljon onnea

Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja testit vahvistuu! Teitkö tänään uutta testiä?
Mulla oli viime kierrossa (?) kans tuota suun kuivumista, joka on itselle tosi epätyypillistä, ja olin tietysti hyvin toiveikas. Mutta ei se ollut kyllä plussakierto mulla sitten kuitenkaan.. Mutta silloin kans googlailin että voisi olla alkuraskauden oire!
Itsellä tänään kp 59 (!) ja ei vieläkään menkkoja. Raskaustestin (negan) tein viimeksi keskiviikkona. Mutta kävin tällä viikolla gynellä, ja se oli tosi rauhoittava käynti kun hän sanoi että kaikki vaikuttaa olevan aivan hyvin ja normaalisti. Ultrasi kohdun ja munasarjat, ja sanoi niiden olevan oikein normaalit, munasoluja hyvin reservissä eikä monirakkulaisuutta näkynyt. Hän näki, että ovulaatio on todennäköisesti tässä kierrossa tapahtunut. Kilppariarvot otettiin kanssa ja nekin normaalit. Toki hän sanoi että alle 40 päivän kierrot olisi normaaleja, mutta ei hän ollut huolissaan siitä että välillä on näitä pidempiä. Eikä suositellut mitään lääkettä nyt tähän hetkeen, vaan enemmän oli sitä mieltä että ne voivat jopa enemmän sekoittaa kiertoa, joka periaatteessa kuitenkin toimii säännöllisesti ja ovulaatio tapahtuu. Joten koitan olla mahdollisimman zen ja odottaa että uusi kierto alkaa kun sen aika on

Varuiksi ostin kuitenkin tänään kaappiin lisää raskaustestejä...