Täällä dpo11, kohta viikon jo ollut kuukautismaista jomotusta, joka yleensä alkaa pari päivää ennen kuukautisia. Rinnat arat ja tänään aamulla ollut jotenkin todella kuvottava olo, nämä eivät kuulu minulla normaaleihin pms oireisiin. Silti ei yhtään uskalla ajatella tai toivoa, että olisi tärpännyt ajattelin yrittää jaksaa dpo14 saakka eli perjantaille testaamatta. Jotenkin fiilis, että kuitenkin huomenna alkaa tiputtelu, kuten joka kierrossa dpo12 alkaa
Olen niin toivonut, että viimeistään tästä kierrosta tärppäisi, niin pääsisi hyvissä ajoin kesäloman kautta pois työelämästä hetkeksi olisihan se aika ihana joululahja myös. Toisaalta, jos nyt ei ole tärpännyt, niin seuraava ovis osuu lomalle, joten pystyy sitten ainakin panostamaan talletteluihin paremmin.
Olen niin toivonut, että viimeistään tästä kierrosta tärppäisi, niin pääsisi hyvissä ajoin kesäloman kautta pois työelämästä hetkeksi olisihan se aika ihana joululahja myös. Toisaalta, jos nyt ei ole tärpännyt, niin seuraava ovis osuu lomalle, joten pystyy sitten ainakin panostamaan talletteluihin paremmin.