Mä kokeilin toiveikkaana akupunktiota alkusyksystä, kävin kolme kertaa. En havainnut mitään muutosta itsessäni kyllä enkä edelleenkään oo raskaana. Mutta luin siitä silloin ja siitä on kyllä tutkimusnäyttöäkin erilaisten tilojen hoidossa, joten ehkä jos käy useammin ja säännöllisesti niin vois olla mahdollista että siitä vois jotain iloa olla.Meilläkin on tammikuussa edessä lähetteen haku. Aloitettiin molemmat tämän uuden kierron alussa Gelee royale, ihan mielenkiintoista nähdä, onko vaikutusta. Suht. toiveikkain mielin kuitenkin tähän uuteen kiertoon. Nyt on kp 8, täytynee taas aloittaa tikutus ylihuomenna.
Olen myös miettinyt akupunktiota. Ei siitä ainakaan haittaa olisi. Onko kukaan muu kokeillut tai ajatellut kokeilla sitä?
Mä oon pitänyt vähän taukoa täältä kun on ollut niin toivoton olo. Mutta hankittiin nyt lähete hoitoihin ja se on vetämässä niin se tuo vähän helpotusta kun tietää että ainakin on sitten tulossa hoidot. 2 v kohta täynnä yritystä joten tuskinpa ilman apuja tärppää.