Ootko nyt testaillut uudestaan, onko viivat sit vielä vahvistuneet?Yleensä äppi on ollu tolkun oloinen noissa tulkitsemisissä nyt ku vertaa viime kierron tuloksiin niin musta selkeesti nyt on tummemmat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko nyt testaillut uudestaan, onko viivat sit vielä vahvistuneet?Yleensä äppi on ollu tolkun oloinen noissa tulkitsemisissä nyt ku vertaa viime kierron tuloksiin niin musta selkeesti nyt on tummemmat
Jos testaat uudelleen seuraavana päivänä, ja sieltä tulee alhaisempi lukema kuin tuo 0.75 niin se äppi saattaa muuttaa tuota eilistä ennustetta ”high” tai ”peak”. Mä olen huomannut et mulla se peak ilmoitus on tullut vasta sitten, kun seuraavana päivänä laskee selvästi lukemat Vaikka nää äpit sanoo kaikenlaista, niin itse luottaisin omaan tietoon eli miltä aikaisemmat positiiviset liuskat näyttäneet + ovisoireet.Tänään sain yllättäin havahtua ovulaatio-oireisiin (limat, vv, vatsakipuilu ja mietin myös aamulla, että mistä johtuu aiheeton vitutus ) Piti sitä kalenterista mennä kummasteleen et ei kai se ny vielä - kp12 Viime kierrossakin oli aikaisemmin kp15, mutta sitä aiemmat vasta jotain kp18. Premomin tulkintaa testistä ihmettelin kun omaan silmään viivojen vahvuus yllätti mut äppi sanoo silti low 0.75?
Jos testaat uudelleen seuraavana päivänä, ja sieltä tulee alhaisempi lukema kuin tuo 0.75 niin se äppi saattaa muuttaa tuota eilistä ennustetta ”high” tai ”peak”. Mä olen huomannut et mulla se peak ilmoitus on tullut vasta sitten, kun seuraavana päivänä laskee selvästi lukemat Vaikka nää äpit sanoo kaikenlaista, niin itse luottaisin omaan tietoon eli miltä aikaisemmat positiiviset liuskat näyttäneet + ovisoireet.
Sormet ja varpaat ristissä täällä sinulleMä pääsen mahdollisesti huomenna alkion siirtoon (5-päiväinen). Tänään sain tiedon, että molemmat alkiot (2) ovat varhaisessa blastokystivaiheessa. Mulla on ennen siirretty (2x) vaan kaksipäiväinen… Tää on hienoa Toivon, että ne jatkaa vielä huomennakin kehittymistään. Tää on viimeinen hoito mun omilla soluilla. Tulin vaan tän kertomaan. Odotan aamun puhelua, pääsenkö siirtoon vai onko peli menetetty.
Oi että, toivotaan parasta! Tsemppiä odotteluun ja jännäilyyn!Mä pääsen mahdollisesti huomenna alkion siirtoon (5-päiväinen). Tänään sain tiedon, että molemmat alkiot (2) ovat varhaisessa blastokystivaiheessa. Mulla on ennen siirretty (2x) vaan kaksipäiväinen… Tää on hienoa Toivon, että ne jatkaa vielä huomennakin kehittymistään. Tää on viimeinen hoito mun omilla soluilla. Tulin vaan tän kertomaan. Odotan aamun puhelua, pääsenkö siirtoon vai onko peli menetetty.
Aivan ihana uutinen! Pitelen peukkuja katossa teidän puolesta.Pääsen sinne alkion siirtoon! Toki en usko ennen ku oon siellä ja se on tehty. Oon niin onnellinen, että molemmat alkiot jakautuu
Tsemppiä kaikille riippumatta missä vaiheessa ootte yritystä! Toivon kaikille plussatuulia!
Toivon niin kovasti, että tässä kaikki sujuisi toivotusti!! TarrasukkiaMulle tehtiin se alkionsiirto eilen! Ja tänään kuulin, että se toinen saatiin pakkaseen. Nyt vaan toivon plussaa
Meidän/mun polku on ollu kivinen. Olin vielä 37v. kun pääsi tätä ”projektia” alottamaan. Kaksi luomuraskautta, kaksi keskenmenoa, yks kemiallinen. Kaks lyhyen kaavan IVF-hoitoa, ekasta yks alkio, nega, tokasta kaks, nega ja ei mitään pakkaseen (2-päiväiset siirrettiin). Nyt kolmas pitkällä kaavalla, siirrettiin 5-päiväinen alkio ja toinen meni pakkaseen. Nyt ei voi muuta kun toivoa parasta!
(korjasin ikäni listaan)
Pancake89, 95, ya 8/22*, Oulu
Liljankukka, 28v, ehkäisy pois 10/21, ya 10/23
Lampsu_, 33v, ya 8/23, Lahti
Norleviira, 26v, ya 2/24, Lahti
Burkei, 26v, ehkäisy pois 5/23, ya 1/24
Minis24, 31v, ya 11/22
MariAnn14 35v, ya 8/23, Keski-Suomi
Pepino, 35v, ya 1/24
Memilia, 30v, ya 11/2022
Nekkuu, 30v, ya 10/2023
Hannietta, 36, ya 11/2023, Pirkanmaa