Onnea kaikille, jotka ovat kesän aikana saaneet hyviä uutisia.
Meillä tuli nyt vuosi yritystä täyteen ja fiilikset on huonot. Kävin gynelläkin eikä se käynti ainakaan mitenkään parantanut mieltä. En enää jaksa oikein tikutella ovista enkä oo koko kesänä sitä bongannut. Oonko sitten ne harvat tikuttelut tehnyt väärään aikaan vai eikö sitä oo oikeasti useampaan kiertoon tapahtunut.. Alkukesästä ostin testiin Donafertyä, mutta mun oli niin vaikea juoda sitä, että ehkä siitä parin viikon epäsäännöllisestä käytöstä ei ollut mitään vaikutusta. Royal geleen testaamista oon miettinyt, kun tossa ovulaatiossa nyt tuntuu olevan ongelmaa, mutta onko sekin sitten hukkaan heitettyä rahaa.
Käynnillä gyne haastatteli perusteellisesti ja ultrasi. Kävin vastaanotolla aika lailla kierron puolessa välissä, mutta en saanut ultrasta oikein mitään irti. Gyne ei juuri puhunut mitään, tekstistä sitten luin, että toisessa munasarjassa 11mm follikkeli ja muutama pienempi, toisessa mahdollisesti pieni keltarauhanen, huono näkyvyys. Ilmeisesti ei siis mitään selkeää pco-löydöstä, vaikka itse olen sitä kovasti miettinyt. Jatkoon suositti verikokeita ja miehen spermanäytettä ja voisi tehdä sitten lähetteen julkiselle puolelle. Menin ehkä käynnille ”väärällä” asenteella. Ajattelin, että saan jonkun ovulaatiota tukevan lääkkeen ja päästäisiin uuteen vireeseen yrittämisessä, mutta eihän se tosiaan niin mennyt. Lisäksi kemiatkaan ei ehkä ihan kohdannut gynen kanssa ja kyyneleet poltti silmissä kaiken pettymyksen vuoksi jo vastaanotolla. Tuo käynti oli jo päälle 300e ja labrat puhelinaikoineen olisi varmaan 400-500e + miehen näyte päälle. Melkein 1000e siitä, että tekee lähetteen julkiselle, kun voimme toki itsekin sinne olla yhteydessä.
Onko jollain tietoa, että eteneekö asiat nopeammin lähetteellä, kun tietyt tutkimukset on jo tehty vai alkaako julkisella kaikki nollasta ja tutkimukset tehdään uudelleen?
Tälläinen vuodatus tähän. Oon mielestäni pystynyt aiemmin suhtautua tähän pitkään yrittämiseen melko hyvin, mutta ton gynen jälkeen tuli kyllä pohja vastaan. Jotenkin sellainen tunne, että jos ei tässä luomusti raskaudu niin olkoon.