Haaveena esikoinen

Kiitos, kyllä tää tästä🥰 Tuntuu, että enemmän fyysisiä kipuja kun henkisiä tässä vaiheessa.

Vitsi ku sulla nyt tommosta vaivaa 😔 Onko oireet pahentunut? 😶
Mulla on oireet helpottaneet, mutta sain viime viikolla puhuttua itselleni labrat kuitenkin 😅 halusin tietää et voiko olla joku tulehdus kun ne voi sit vaikuttaa raskautumiseenkin. En oo vielä saanut tuloksia, mutta tänään tai huomenna ehkä.
Täällä myös eilen tai tänään ovulaatio, en oo tikuttanut kun tikut loppui ja ne on kaikista kaupoista ihan loppu (😱), mutta eiliset kivut kertoi että nyt täytyy olla ovis. Eilen ei ollut aikaa yrityksille, toissapäivänä oli ja tänään toivottavasti vielä 🤞
 
Tulempa minäkin tälle puolelle keskustelemaan. Olen kirjoitellut aikaisemmin tuolla Tammikuiset 2025 keskusteluissa, ja sitten viime kuun alussa siirryin keskenmenon kokeneiden joukkoon. Eilen alkoivat vihdoin menkat km jälkeen, eli tänään kp2. Kaapissa sopivasti vielä ovistestejä odottamassa, niin ajattelin jos tuossa kp10 aikoihin alkaisi seuraavaa ovista metsästämään. :Relieved Face:
 
Meille kävi onnekkaasti, raskaustestit ovat näyttäneet tällä viikolla plussaa. Ollaan ihan ihmeissämme tästä, yllätyksenä tuli, kun syksyllä piti alkaa ivf-hoidot epäonnistuneiden inseminaatioiden jälkeen. Ikinä ennen en ole saanut plussaa raskaustestiin. Pitää toivoa, että nyt pysyy♥️ Jos ei niin sitten on ne ivf:t onneksi edelleen odottamassa. Syytän tästä myo-inositolia, jota PCOSään olen syönyt pari kuukautta mittalusikallisen aamuin illoin. ✌🏼 Ne muutti menkatkin kivuttomammiksi.

Hirmuisasti tsemppiä ja toivoa ihan jokaiselle! 🌷
 
Takaisin
Top