Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo voi vitsi samaistun tohon oloon niin täysin. Aika raskasta käydä näissä pohjamudissa joka kuukausi. Ja miten se tuleekin se optimismi sekä valtava pettymys tällaisena joka kerta vaikka kuinka yrittäisi ajatella että nyt tässä kuussa ei odota mitään.Tsemppiä @Liise !
Mullakin tosi pessimistinen olo nyt, ei yhtään oloa että olisin raskaana ja kyllästyttää koko homma ja ihan surkea olo. Tää "maansa myynyt" -olotila onkin aika selvä merkki siitä että menkat lähestyy mietin että teen ehkä kuitenkin testin tänään illalla vaikka piti oottaa torstaille asti (odotettu kp1), niin saisi tämänkin kierron pois päiväjärjestyksestä.
Vastoin kaikkia odotuksia testiin piirtyikin lopulta tämäTsemppiä @Liise !
Mullakin tosi pessimistinen olo nyt, ei yhtään oloa että olisin raskaana ja kyllästyttää koko homma ja ihan surkea olo. Tää "maansa myynyt" -olotila onkin aika selvä merkki siitä että menkat lähestyy mietin että teen ehkä kuitenkin testin tänään illalla vaikka piti oottaa torstaille asti (odotettu kp1), niin saisi tämänkin kierron pois päiväjärjestyksestä.
Mä ostin Sokokselta ja jotkut Emotionitkin myy, hyvällä tuurilla voi löytyä myös isommasta ruokakaupasta luontaistuote/vitamiinihyllystäTeidän viestien lukemisen jälkeen aloin lukemaan tuosta gelee royalesta, ja hitsit, toi vois kyllä auttaa just niihin ongelmiin mitä pelkään mulla olevan, ovulaatio välillä lykkääntyy ja pelkään ettei aina tule ollenkaan, ja pelkään että limakalvotkin liian ohuet, kun mulla aina niin niukka vuoto. Voi olla turhaa aloittaa sitä enää tässä kierrossa kun nyt kp 9, mutta mieli kyllä tekisi! Mistä tuota saa hommattua, muuta kuin netistä tilaamalla? Ei ole osunut ainakaan Prismassa silmiin, saako apteekista? Nyt ei ehdi enempää tutkimaan ku pitää töihinkin lähteä, pirun työt aina kaiken mielenkiintosen tiellä