Haaveena esikoinen

Täällä taas! Mulla selvisi, että oon saanut keskenmenon mahdollisesti 6+ jotain ja nyt olisi pitänyt olla jo n. 9+0😔

Ajan tyhjennystä varten sain ensi viikolle. Oon ollut täysin oireeton perinteisiä raskausoireita lukuunottamatta. Ei tiputtelua tai kovia alavatsa kipuja. Pieni tunne kyllä ollut, että kaikki ei ole välttämättä hyvin eikä sitten ollutkaan🥲
Voi ei, oon niin pahoillani. 😢 Voimia paljon. ❤️

Mä uskaltauduin tekemään testin joka oli kuten arvata saattaa nega. Terkkarista sanottiin että oireet on niin lievät että pitää vaan seurailla. 🙃 Eli nyt jos on joku tulehdus niin se saa nyt muhia siellä sen aikaa että tulee pahempia oireita, kun ei julkiseen terveydenhuoltoon näemmä pääse jos ei oo hengenlähtö lähellä. Jos ois varaa niin menisin kyllä yksityiselle.
 
Voi ei, oon niin pahoillani. 😢 Voimia paljon. ❤️

Mä uskaltauduin tekemään testin joka oli kuten arvata saattaa nega. Terkkarista sanottiin että oireet on niin lievät että pitää vaan seurailla. 🙃 Eli nyt jos on joku tulehdus niin se saa nyt muhia siellä sen aikaa että tulee pahempia oireita, kun ei julkiseen terveydenhuoltoon näemmä pääse jos ei oo hengenlähtö lähellä. Jos ois varaa niin menisin kyllä yksityiselle.
Kiitos, kyllä tää tästä🥰 Tuntuu, että enemmän fyysisiä kipuja kun henkisiä tässä vaiheessa.

Vitsi ku sulla nyt tommosta vaivaa 😔 Onko oireet pahentunut? 😶
 
Voimia @Maissinen !

Mä tulin päivittämään että negatiivinen raskaustesti tm-raskauden jälkeen tehty, joten nyt pääsee taas yrittämään 🥳 Aamulämmöt on kyllä heittäneet niin häränpyllyä ettei hajuakaan onko tämän kierron ovulaatio jo ollut ja mennyt vai tuleeko sitä edes ekassa km-jälkeisessä kierrossa, mutta ihan jo se ettei tartte käyttää enää kondomia kyllä piristää - on se vaan molemmille niin paljon mukavampaa ilman. Saa kyllä nähdä miten paljon tilaisuuksia pupuilulle tulee kun anoppi on seuraavat pari viikkoa kylässä eikä asunto ole koolla pilattu 😅
 
Voimia @Maissinen !

Mä tulin päivittämään että negatiivinen raskaustesti tm-raskauden jälkeen tehty, joten nyt pääsee taas yrittämään 🥳 Aamulämmöt on kyllä heittäneet niin häränpyllyä ettei hajuakaan onko tämän kierron ovulaatio jo ollut ja mennyt vai tuleeko sitä edes ekassa km-jälkeisessä kierrossa, mutta ihan jo se ettei tartte käyttää enää kondomia kyllä piristää - on se vaan molemmille niin paljon mukavampaa ilman. Saa kyllä nähdä miten paljon tilaisuuksia pupuilulle tulee kun anoppi on seuraavat pari viikkoa kylässä eikä asunto ole koolla pilattu 😅
Voimia takas! ❤ Ihanaa, että pääsette yrittämään taas raskaan koettelemuksen jälkeen.
 
Tänä aamuna tuli ovisplussa. Viime yönä oli seksiä, joten peuhaisitteko mieluummin vielä tänään (menisi taas myöhään yöhön) vai vasta huomenna (aamulla)? Kun kolmena päivänä peräkkäin ei nyt oikeen pysty. 🙈
 
@Emri mä aina ajattelen, että mielummin ajoissa, kuin että olisi mahdollista olla liian myöhässä. Kun ei ole kuitenkaan voi tietää ihan tarkkaan, koska se ovulaatio sitten plussan jälkeen tapahtuu ja kuinka kauan munasolu elää. Vaikka luulisi kyllä, että huominen aamu olisi vielä hyvinkin otollista aikaa!

Täällä kans ovis just ohitettu ja nyt on kyllä taas yritetty niin pirusti. Vähän mixed feelings siitä, koska herättää paljon toiveita, joita sitten toisaalta taas pitkän yrittämisen jälkeen ei kauhesti ole. Aina jos tallettelut on ollu vähän niin ja näin niin on helppo suhtautua siten, että eihän tässä nyt oikein ollutkaan mahiksia sen vuoksi.

Nyt kesän ajan työkuviot on kyllä sellaiset, ettei ehkä olisikaan se kaikista paras hetki raskautua, joten aina voi lohduttautua sillä, mikäli ei plussaa kuulu 😄
 
@Hertta7 vähän samoja fiiliksiä täällä! Ovulaation aikaan toiveet aina nousee, vaikka samalla jollain tapaa usko jo loppunut että raskautuisi tästäkään kierrosta. Vähän sellainen fiilis että mitä järkeä edes yrittää, mutta silti se on vaan pakko, et jospa nyt sittenkin tärppäis. Ja samalla miettii että kun tässä kesällä vielä pari reissua tulossa niin ei se ehkä niin kauheaa olisi jos ei vieläkään raskautuisi, kun syksyllä on kuitenkin hoidotkin alkamassa. Jos nyt yrittäisi vaan ottaa kesän rennosti. Mutta kun ei pysty! Olisi se niin ihanaa kyllä kuitenkin olla jo raskaana. 😮‍💨
 
Takaisin
Top