Siis nyt mun on pakko avautua kun meinaan tulla hulluksi. Mun menkat oli tosi oudot, vuotoa tuli on-Off ja se oli vähän vähäisempää kun normisti menkkojen aikana, yhdessä vaiheessa tuli kuitenkin ihan reilustikin joten silloin vielä luulin normi menkoiksi. Jossain kohtaa se muuttui sitten oudon väriseksi, ajoittain semmosta oranssia. Ei myöskään ollut yhtä paksua kuin normisti menkkojen aikana. Mulla oli ihan jäätävät kivut jotka välillä hävisi ja sit taas tuli takas. Mietin että olikohan mulla kemiallinen mikä sitten meni kesken. Mutta hämmentää se, että vuotoa ei sit kuitenkaan ollut enemmän. Nyt sitten vuoto on loppunut mut välillä on edelleen outoja kipuja, alapäässä tuntuu sellaista ihme pakotusta ja alavatsaa välillä polttelee. Rinnat ei oo yhtään arat vaikka ne kipeytyi päivää ennen menkkoja, sitten hävisi kokonaan. Ongelma on nyt se, että en uskalla tehdä raskaustestiä.
Tiedän että tää on aivan naurettavaa, miksi en vois vaan tehdä testiä niin tietäisin oonko raskaana vai onko joku muu vaiva mikä pitää hoitaa. Koska joku ongelma nyt on. Mutta jotenkin se että 1,5 vuotta on tehnyt pelkkiä negatiivisia testejä vaikuttaa sillein että ahdistaaaa ihan valtavasti tehdä se testi, en halua nähdä taas kerran negatiivista testiä. Vaikka pakkohan tähän ois selvyys saada jotta voin sitten hakeutua lääkäriin jos on kyse jostain muusta.
Oon ihan valtavan ahdistunut nyt tästä ja johonkin oli pakko saada purkaa tää kaikki tai pää räjähtää.