Haaveena esikoinen

Pakko vähän hehkuttaa, että tuli ihanan lämpönen fiilis kun käveltiin kirpparilla miehen kans, ja osui silmiin yks söpö lapsen mekko, ei edes mikään vauvavaate vaan vähä isomman jo, mut se oli niin söpö et sanoin vähän vitsillä miehelle et kato ku söpö, ostetaan tästä meidän pienelle (en oo vielä plussannut) eka vaate odottamaan, ja mies sanoi että no niinpäs onkin, ostetaan se :smiling face with heart-eyes:

Odotin siis että korkeintaan vitsailis tai sanois et höpö höpö, mut se että mies innostui myös (mekossa on meille tärkeän eläimen kuva) niin jotenkin toi mulle ihanan fiiliksen että ollaan tässä yhdessä haaveilemassa :red-heart: Pitää kyl pistää se vähän piiloon ettei kyläilijät satu näkemään, ennenku ollaan valmiita kertomaan edes yrityksestä, mutta tykkään et saan jo pestä sen ja pistää piiloon odottamaan..

Täällä nyt yk1 ja dpo 8 tai 9, mut yritän yhä olla testailematta, viikon päästä sen näkee alkaako menkat vai ei.
 
Niin ja lisäyksenä ylempään, että jos ei meille tulekaan omaa mekon käyttäjää, niin onneksi lähipiiristä löytyy nuoria perheitä, eiköhän sille löydy lahjana vastaanottaja muualtakin.. :)
 
@Aurinko88 kuulostaa ihanalta🥰 Mulla on pari vaatetta hankittuna, joihin liittyy tärkeä inside-läppä puolison kanssa, mutta en oo hänelle kertonut että oon sellaset menny ostamaan🙈

Muuten oma napaa; kp18/? menossa ja ovistestit vilkuttanut nyt 3 aamuna putkeen. Jotenkin sellanen tunne että jos taas jää vilkuttaviksi, eikä sitä pysyvää hymynaamaa tuu, mutta näillä mennään mitä tulee. Ei sinänsä nyt stressaa mikä on hyvä. Toivois vaan että jos tää olis se meidän kierto🥺
 
Kiva ettei olla ainoita, joilla on jo jotain pientä hankittuna, vaikkei ole aikaisempaa lasta olemassa... :rolling:

Myöntääkös muutkin, että mitä sitä on tullu jo osteltua etukäteen, ennen plussaa? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Oon myös vähän jo miettinyt, että minkälaiset rattaat on tarve ostaa (onneks on farmariauto niin kaikki mahtuu helposti mukaan), ja oon tehnyt listaa mitä kaikkea meille voitaisiin ennen syntymää ostaa valmiiksi. Lisäksi mulla on jo semmonen pitkä imetystyyny, mutta sen oon jo kauan aikaa sitten, ennen vauvahaaveita ostanut helpottamaan nukkumista (huonot polvet, nukun kyljelläni niin helpottaa pitää polvet "eroteltuna" tyynyllä).
 
Me ehdittiin ostaa syksyllä varhaisultran ja ekan neuvolakäynnin jälkeen sellainen Muumi body pikkuiselle. Oltiin Tampereella viikonloppulomalla hotellissa ja käytiin siellä myös Muumi-museossa, niin ostettiin sieltä muistoksi. Keskenmenon jälkeen mietittiin, että mitä tehdään sille, että pitäiskö vaan heittää pois tai antaa ystävien lapsille, mutta päätettiin sit kuitenkin säästää se. Tuolla se kaapissa odottaa ja toivon niin kovasti että joskus vielä pääsee käyttöön 🩷
 
Monesti on käynyt mielessä jos jossain kirppiksellä on tullut joku oikein söpö vauvan vaate vastaan että pitäisikö ostaa valmiiksi, mutta en ole sitten kehdannut kuitenkaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä menossa dpo 9 ja voisin tänään taas testata.
Oltiin viikonloppu kaveripariskunnan kanssa mökillä, joten tein la aamuna dpo 7 ennen lähtöä varmuudeksi testin (ihankuin siinä mitään näkyisi) jos he ottavat mukaansa jonkun ruokaviinin. "onnekseni" ihan limulinjalla oltiin kaikki ja oli niin rento fiilis, hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja puusauna! :smiling face with heart-eyes:
 
Monesti on käynyt mielessä jos jossain kirppiksellä on tullut joku oikein söpö vauvan vaate vastaan että pitäisikö ostaa valmiiksi, mutta en ole sitten kehdannut kuitenkaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä menossa dpo 9 ja voisin tänään taas testata.
Oltiin viikonloppu kaveripariskunnan kanssa mökillä, joten tein la aamuna dpo 7 ennen lähtöä varmuudeksi testin (ihankuin siinä mitään näkyisi) jos he ottavat mukaansa jonkun ruokaviinin. "onnekseni" ihan limulinjalla oltiin kaikki ja oli niin rento fiilis, hyvää ruokaa, hyvää seuraa ja puusauna! :smiling face with heart-eyes:
Jännää, pidetään peukut pystyssä! 🤞🏻 Tuu sit kertomaan miltä testi näytti 😊

Täällä dpo3 ja aika matelee kuten aina tähän aikaan kiertoa….
 
Monesti on käynyt mielessä jos jossain kirppiksellä on tullut joku oikein söpö vauvan vaate vastaan että pitäisikö ostaa valmiiksi, mutta en ole sitten kehdannut kuitenkaan:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mä en oo kans muuta kehdannut / viitsinyt kuin nuo yhdet vaatteet joita ajattelin että en varmaan enää sitten löydä mistään jos/kun niillä olisi käyttäjä😅

Tää on niin tätä: eilen sanoin etten stressaa, mutta tänään kun cb vilkuttaa neljättä aamua, niin alkaa väkisinkin miettiä että jos ei ovuloikaan, jos on omassa kehossa jotain vikaa jne🥺 Tuon vaun ovulaatiolaskurin mukaan kokeilin eri kiertopituuksia joita on ollut, ja pisimmillä kokeiltuna ovis ois laskennallisesti vasta tulossa. Ollaan ehkä aiemmissa kierroissa otettu spurtti siinä oviksen/oletetun oviksen ympärillä, ja nyt haluisin kyllä enemmänkin aatella tätä maratonina kun ei tosiaan tiedä onko se ovis nyt esim tällä vai ens viikolla. Olipas sekavia ajatuksia😅
 
Hei kaikki!🩷 mä kirjotin tänne viimeksi helmikuussa. Nyt oli pakko päästä jonnekin purkamaan. Meillä ollut pitkä tie takana, yritykset alkoivat v. 2022 syksyllä ja tänään tein ensimmäisen positiivisen testin. Menkat piti alkaa ensi viikon alulla, joten vielä epäröin ja pelkään, kun tää on niin alussa.🥹
Tämä päättyi valitettavasti varhaiseen keskenmenoon. 💔
 
Dpo14 ja Clearbluen ultraherkkä testi näyttää negaa. Vaikka ”virallinen” testipäivä vasta ylihuomenna, niin eiköhän tää ollut tässä. Ei muuta kuin inseminaatio numero kakkosta kohti paremmalla onnella. Muuten ei edes harmittaisi, mutta suoraan sanoen vituttaa tämä rahanmeno.
 
Täällä on menossa dpo3-4, onko muita samoilla päivillä piinailemassa? Oireita ei ole vielä yhtään mitään 😅 Viime kierrossa rinnat turpos heti oviksen jälkeen, eipä se varmaan kuitenkaan mitään kerro 🤔🤷🏻‍♀️ Eipä tähän hetkeen ole oikeastaan muuta päivitettävää, palaan asiaan 😂🙈
 
Oltiin miehen kanssa lomalla ja teki hyvää olla hetki pois palstoista lukematta mitään ja vaan keskittyä meihin. En tikuttanut ovista tähän kiertoon, mutta oli selkeet oireet (limat, halut ja kivut) joten nyt mennään jossain DPO 4-6. Onko ketään muuta jotka olisi samoilla piinapäivillä menossa?🙋🏻‍♀️

@Minis24 oon hirvittävän pahoillani, paljon voimia ja virtuaali haleja sinne ❤️
 
Oltiin miehen kanssa lomalla ja teki hyvää olla hetki pois palstoista lukematta mitään ja vaan keskittyä meihin. En tikuttanut ovista tähän kiertoon, mutta oli selkeet oireet (limat, halut ja kivut) joten nyt mennään jossain DPO 4-6. Onko ketään muuta jotka olisi samoilla piinapäivillä menossa?🙋🏻‍♀️

Toi tauko palstoilta tekee kyllä ihan hyvää. Mäkin yleensä pidän taukoilua sit menkoista ovikseen, siinä kuluukin se 2,5 viikkoa yleensä. Mulla DPO9, et vähäsen oon sua edellä, mut jännäilyä edelleen, vaikkei kyllä yhtään mitään oiretta ole. 😆
 
@Minis24 Oon tosi pahoillani. ❤️

Laskeskelin tossa että seuraava ovis osuu varmaan helatorstaille. Oletan että klinikka on sillon kiinni. Kysyin tätä ja paria muutakin asiaa tyksistä omapolun kautta mutta en saanu yhteenkään kysymykseen vastausta 🙄 kiitos vaan palvelusta...

Hauskaa vappua kaikille! Itse vietän sen peiton alla kauheassa flunssassa. Tämäkin vielä 😅
 
Täälläkin seuraavaa ovista odotellaan saapuvaksi helatorstaina. 🤞 Pitää yrittää tässä vaiheessa kiertoa löytää elämästä jotain muuta mihin keskittyä. 😅
 
Takaisin
Top