Haaveena esikoinen

Onko täällä muita verikokeessa tms hedelmällisyystesteissä käyneitä, siis jo ennen kuin on 1v yritystä täynnä? Mitkä on parhaat ja fiksuimmat testit käydä, kun on 7-8 kk yritystä takana?
Oon itse miettinyt ferritiiniä, kilpirauhasarvoja ja progesteroniarvoja, ymmärtääkseni nää on ekoja testejä mitä lapsettomuushoidoissakin sit tehdään 😊 Puhdilla taitaa pystyä mittauttamaan ilman lähetettäkin.

Eka kierto, kun ei oo testivimmaa eikä kuumeista päivien laskua. Aika mukavaa näin 🧘🏻‍♀️ usko tämän kierron onnistumiseen on niin vähäinen, joten me tehdäänkin sit ystävänpäivävauva 😌 huvikseen ku katoin laskurilla niin jos kierto ois oletuksen mukainen la ois juurikin 14.2. 😄
Ystävänpäivävauva! Voi miten kiva ajatus, kannatan 👍( Sikäli mikäli et saa talvitammen tulokasta)!

Oon ollut tässä kierrossa jotenkin poikkeuksellisen toiveikas, ehkä senkin takia kun sain nyt testeihin niin selkeän ovisplussan. Nyt dpo9 alkaa kuitenkin toiveikkuus rapista, tänään särkee alaselkää jo vähän ja se on yleensä aina mulla merkki löhestyvistä menkoista. Aloin taas pohtia, onko ovulaatiota sit kuitenkaan oikeesti ees tapahtunut, kai mun on pakko nyt ensi kiertoon aloittaa se lämpöjenkin mittailu niin saisi vähän lisävarmuutta siitä. Menkat voi alkaa nyt sitten minä päivänä tahansa…

@Pancake89 ihana ajatus, tunnen muutaman tällaisen ystävänpäivänä synttäreitä viettävän😊

@Ness voi ei🥺 toi testipaketti vaikutti hyvältä sen mitä kävin kurkkimassa!

@Hannie_ yritän vielä sun puolesta toivoo että noi säryt ois muuta kuin menkkasärkyjä🤞🏼

Täällä noin dpo3, nännejä aristaa mutta eipä se oo aiemminkaan kertonut mitään. 😅

Täällä tänään dpo8-9 ja ei ole muuta kuin turvonnut etumus, mitään muita tuntemuksia/oloja ei ole mihinkään suuntaan. Perjantaina kävin verikokeissa ja sieltä oli tuloksetkin jo tullut, viitearvoissa kaikki ja progearvo oli 50, ilmeisesti ihan hyvä tulos? 🤔 Ainoastaan ferritiini oli tippunut, oli 45. Sen kanssa mulla ollut ongelmia, viime syksynä söin rautakuurin ja sain sen nousemaan 86een, eli siitä nyt tippunut. En tosin ole enää sitä rautaa syönytkään muuta ku hyvin epäsäännöllisesti 😅 Paitsi nyt aloin taas ottaan tietysti.
Tällä hetkellä en osaa yhtään fiilistellä oisko tärpännyt vai ei, keho ei oikein kerro mulle nyt mitään 🤨

Tänään ehkä dpo 8, en reissun takia kerinnyt testailla ovista loppuun saakka niin ei oo varmuutta. Vähä samanlaisia oirehtimisia ollu, kun edellisessä plussassa ni pitihän se uittaa tikkua tietysti 🙈 Puoliso sano et seuraavan kerran saa uittaa vasta perjantaina, mutta katsotaanpa nyt että malttaisko sinne saakka. 🙈

Liitteet

• IMG_20240505_173726.jpg
    IMG_20240505_173726.jpg
    741.9 KB · Katsottu: 103
Tänään ehkä dpo 8, en reissun takia kerinnyt testailla ovista loppuun saakka niin ei oo varmuutta. Vähä samanlaisia oirehtimisia ollu, kun edellisessä plussassa ni pitihän se uittaa tikkua tietysti 🙈 Puoliso sano et seuraavan kerran saa uittaa vasta perjantaina, mutta katsotaanpa nyt että malttaisko sinne saakka. 🙈

Kyllähän siinä vähän jotain näkyy jo 👀

Eipä munkaan viivanpaikkani sitten muuttunut vahvemmaksi, kun kävin la hakemassa rfsu:n herkän testin, jonka pitäisi näyttää raskaus jopa sen 6pv ennen menkkojen poisjääntiä.. Se tuntui yllättävän harmittavalta, vaikka olin henkisesti varautunut, että ei tässä iässä kovin helpolla ekalla yk voi onnistaa!

Normaalisti mun kierto 28-32, nyt menossa 34 eikä menkkoja näy. Menkkajomotuksia on kyllä ollut jo lauantaista lähtien, ja tiputtelua, mutta se herkkä testi oli silloin la nega, joten en näe järkeä tässä enää testailla. Tietty jos ovulaatio olisi ollutkin paljon myöhemmin, niin periaatteessa toivoa vielä olisi, mutta mulla on aikas selkeät oireet, enkä huomannut oireita toista kertaa tässä kierrossa niin kovasti epäilen.

Ei tässä muuta kuin kp1 odottelua sitten. Ehkäpä loppuviikosta voisi testata uudelleen, jos ei siihen mennessä ole alkanut.

Noin dpo4 täällä ja kauhean malttamaton olo! Tiputaan taas korkealta jos lähdetään uuteen kiertoon. Loppuviikkoon järjestin menoa, eli pakko olla testaamatta😂

Onko muilla niin, että vaikka piinaviikoilla kuinka tarkastelee oireita ja toivoo parasta, niin silti päänsisäinen pessimisti pystyy kaikki oireet aina selittämään muilla syillä? 😀 Palelee; no mutta ulkona on kelit viilenneet, etova olo; no mutta söin jotain väärää, jne jne. Ite aina innostun, että hei nyt mulla on uusi oire, mutta sitte mietin ja hoksaan jotain, mistä muusta syystä se voiskin johtua 😅

Tänään menossa dpo11-12, perjantaille ennustaa vuodon alkua. Eli periaatteessa tiputtelu saattaisi alkaa ihan näinä päivinä, jos on alkaakseen. Nyt toivon ihan hirveästi onnistumista, niin pääsisin kesällä kertomaan uutiset livenä tuleville isovanhemmille kun tulevat meille kylään 😍 Seuraava kierto ei ehdi kunnolla loppua ennen heidän vierailua, eli nyt olisi juuri primetime raskautua 🤰🏻

Onko muilla niin, että vaikka piinaviikoilla kuinka tarkastelee oireita ja toivoo parasta, niin silti päänsisäinen pessimisti pystyy kaikki oireet aina selittämään muilla syillä? 😀 Palelee; no mutta ulkona on kelit viilenneet, etova olo; no mutta söin jotain väärää, jne jne. Ite aina innostun, että hei nyt mulla on uusi oire, mutta sitte mietin ja hoksaan jotain, mistä muusta syystä se voiskin johtua 😅

Tänään menossa dpo11-12, perjantaille ennustaa vuodon alkua. Eli periaatteessa tiputtelu saattaisi alkaa ihan näinä päivinä, jos on alkaakseen. Nyt toivon ihan hirveästi onnistumista, niin pääsisin kesällä kertomaan uutiset livenä tuleville isovanhemmille kun tulevat meille kylään 😍 Seuraava kierto ei ehdi kunnolla loppua ennen heidän vierailua, eli nyt olisi juuri primetime raskautua 🤰🏻
Mietin just tota palelua, että ”muahan paleltaa aina”😂 En tosin tiedä oisko edes tässä kohtaa vielä oire.

Toivon että pääset kertomaan ilouutiset🤞🏼 Mä mietin varmaan jokaiset pyhät yms, nyt tuleva äitienpäivä, että kunpa ois voinu kertoa. Seuraava mahis ois sitte läheisten synttäreitä, jolloin vois esim tulevalle isovanhemmalle kertoa. Jos vaan tärppäisi🥹🤞🏼🤞🏼

No joo. Puoli tuntia sitte päivittelin tuon ⬆️ tekstin. Tässä kun laittauduin vessassa ja totesin että pissattaa, niin kunhan vaan huvikseni tein samalla raskaustestin (koska mulla niitä on nyt ekaa kertaa yritysajan aikana kaapissa valmiina). Pregcheckin tavallinen testi, ei herkkä. Vähän ehkä kädet tärisee tässä kirjoittaessa, mutta uskaltaako tuota nyt uskoa..? 🥹

Liitteet

• IMG_20240507_115317059_HDR.jpg
    IMG_20240507_115317059_HDR.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 77
No joo. Puoli tuntia sitte päivittelin tuon ⬆️ tekstin. Tässä kun laittauduin vessassa ja totesin että pissattaa, niin kunhan vaan huvikseni tein samalla raskaustestin (koska mulla niitä on nyt ekaa kertaa yritysajan aikana kaapissa valmiina). Pregcheckin tavallinen testi, ei herkkä. Vähän ehkä kädet tärisee tässä kirjoittaessa, mutta uskaltaako tuota nyt uskoa..? 🥹
Mahtavaa, hyvältä näyttää, varovaiset onnittelut 🤩

Minusta aika selkeä, varovaiset onnet🥹🥰

No uskaltaa, kyllähän se positiivinen on! Paljon onnea 🩷

Takaisin