Haaveena esikoinen

Täällä dpo 10 menossa.
Aivan luulin että menkat alkaisi yöllä kun eilen illalla oli niin sellaiset menkkamaiset kivut ja muutama tippa vertakin oli vv mukana. Mutta eipäs alkanutkaan! 🤩 Ja rupesin pohtia et jos olikin vasta kiinnittyminen että ovis olisi tullutkin vasta muutaman päivän myöhemmin kuin luulin🤔 Noh eiköhän se tässä tämän viikon aikana selviä kuitenkin 🫢
 
Toi tauko palstoilta tekee kyllä ihan hyvää. Mäkin yleensä pidän taukoilua sit menkoista ovikseen, siinä kuluukin se 2,5 viikkoa yleensä. Mulla DPO9, et vähäsen oon sua edellä, mut jännäilyä edelleen, vaikkei kyllä yhtään mitään oiretta ole. 😆
@Minis24 Oon pahoillani, paljon jaksamisia sinne 🩷

@Kiiltokuva91 ja @Diiiina täällä mennään aika samoissa! Tänään dpo 4 😄 Mekin oltiin viikonloppuna hotellilomalla juhlistamassa ekaa hääpäivää ja teki kyllä tosi hyvää viettää laatuaikaa kahdestaan ja unohtaa edes pieneksi hetkeksi tää vauvaprojekti 🩷
Joo tässä on pyöriny tämä vauvaprojekti jo niin kauan, että tuntuu ettei ole muuta oikein elämässä kun odottelua. Odotetaan et menkat alkaa, sit odotetaan ovista ja sit taas menkkoja tai mahdollista plussaa ja ennenku huomaa niin hupsista onkin kulunut puoli vuotta ja sen aikana ollut vaan odottelemista, että tekee kyllä omalle mielenterveydelle hyvää ku pääsee hetkeksi pois haave kuplasta ja saa keskittyä muihin asioihin. Toivotaan, että nytten tulisi kunnon plussa aalto ja saataisiin tammikuun kääröt syliin😍

Viime vuoden helatorstaina tein ensimmäisen positiivisen testin ja laskettu aika olisi ollut tammikuussa. Toivotaan nyttenkin, että toukokuu olisi se the kierto josta saataisiin taas plussa😍
 
Noniin mulla selkeästi viime kierto oli jotenkin erilainen koska nyt kp8 ja alkaa tulla jo limoja mitä ei todellakaan normisti ois vielä. Eli ehkä ovis tosiaan jäi tulematta viime kierrossa ja nyt tulee aiemmin? 🤔
 
Täällä dpo 10 ja eka nega testattu pois alta. Ollaan menossa tänään ystävien luokse Vappu brunssille, ja siellä oletettavasti kippistellään kuohuvalla alkumaljaksi, niin siksi aikaiset testailua. Onhan tässä vielä toivoa jäljellä, mutta oma uskomukseni tähän kiertoon aika heikko. Ei vain ole yhtään sellainen fiilis 😅
 
Täällä nyt sitten dpo11 (oletettavasti) ja testaan jahka jaksan lähteä kauppaan ostamaan lisää testejä, kaapissa lojuneet käytetty jo😅
Vatsatuntemukset vähentyneet mutta nännien arkuus on tullut, lisäksi vv on runsahkoa🙊
 
Täällä dpo 14 ja testipäivä, negaahan se näytti niinkuin oletin. Varmaan lähipäivinä kuukautiset alkaa ja sitten saakin soitella hormonipolille ja lähetettä ivf-hoitoihin. Toivottavasti jotakin lääkkeitä saisin itsenäisesti syödä jonotusajan🙏 Mutta muuten tekee kyllä ihan hyvää nyt hetki hengähtää ja ottaa rennommin ennen niihin hoitoihin pääsyä.

Ihanaa vappua kaikille ja nautitaan elämästä ja kesän lähestymisestä!🌱☀️ Ehkä pidän vähän taukoa tältä palstalta tai sitten en 😆 teidän juttuja ainakin tulen välillä lukemaan ja kovasti tsemppiä kaikille♥️
 
Oliko täällä rfsun ovistestejä käyttäneitä? Oletan että vieläkin pitäis vahvistua jotta olis ovis+?🤔
IMG_1450.jpeg


Toiset viettää vappua kippistellen ja toiset lenkkeillen kauppaan ovistestiostoksille🤷🏽‍♀️😂
 
Kiva kun täällä näyttäis olevan muitakin kierron loppuvaiheilla jännittämässä! Joko Burkei on testannut?

Itse odottelen menkkoja alkavaksi tässä päivänä minä hyvänsä, lyhyimmällä kierrolla olisi pitänyt alkaa jo. Vähän tullut tänään pyyhkiessä vaalenpunaista paperiin, mutta ei mulla menkkoja edeltävä tiputtelu ihan siltä näytä, joten vähän on optimismia ilmassa! 🌈 Tein tänään 25ml herkkyyden testin (ainoa mitä löytyy), ja olin kuvittelevinani viivanpaikan siinä. Aikaisemmin kyseisessä testissä tullut vain täysin puhtaita negoja. Saas nähdä vahvistuuko ihan viivaksi saakka tässä lähiaikoina. Ihan en siis päässyt tavoitteeseeni että testaan vasta jos menkat myöhässä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :tears:

Mies on myös ihanasti puhunut vauvasta, ja pusutellut vatsaa "vauvalle hyvää yötä" jne :rolling::red-heart:
 
Heippa! Olen ollut vähän hiljaa täällä ja koittanut irroittautua vauvahommista. Kiva kun täällä keskustelu sujuu reippaasti. Jänniä vaiheita kaikilla menossa.

Oma tilanne on joku dpo 10 ja kp 23. On pari päivää jo tuntunut, että kohta ne menkat taas alkaa. En tiedä miksi alkaa kisaväsymys painaa tässä koko hommassa. Kevät parhaimmillaan ja pitäisi olla energinen, mutta kun ei. Olin ajatellut, että alan ovista metsästämään puolen vuoden yrityksen jälkeen, mutta en sitä ole tehnyt. Menee niin pirusti rahaa jo raskaustesteihin, kun niitä joka kuussa tuhlailee.

Mutta tsemppiä kaikille muille! Kohta on kesä ja sehän aina kuluu nopeasti, niin toivottavasti kesän jälkeen olisi jo mukavia uutisia meillä monella ☺️
 
Heippa kaikille! Mä hyppään myös tähän ketjuun mukaan. :Sun With Face:

Olemme yrittäneet viime kesästä lähtien, eli noin 9kk. Tuohon mahtuu kaksi varhaista keskenmenoa, molemmat menneet kesken 5+jotain... Yritän kuitenkin pitää mielen positiivisena. Mennään askel kerrallaan ja kyllä meitäkin pian lykästää! Jos ei, niin kohta voi mennä tsekkaamaan onko kaikki kunnossa raskautumisen kannalta, ja saada siihen mahdollisesti jotain apua.

Nyt on dpo1, eli nyt hetki odottelua ja sitten taas jännitetään! Tässä kierrossa tikutin oviksen, eli päästiin se hyvin hyödyntämään. :Hugging Face:
 
Moikka!
Ajattelin myös hypätä tänne :smiling-eyes: Yrittäminen ollaan aloitettu ihan vasta muutama kierto sitten, mutta mulla on todella epäsäännöllinen kierto joka tuo omia haasteita. Aattelin, että ehkä tänne voisi uskaltaa kirjoittaa niin en ole niin yksin vauvahaaveiden kanssa. En kumppania lukuun ottamatta muulle lähipiirille uskalla vielä näistä jutuista puhua..:No Evil Monkey:
 
Kiva että tänne on löytänyt uusia keskustelijoita😊

@hitchhiker mennään varmaan suht samoissa, täällä kaiketi dpo0-1🙈

Olo on tavallaan toiveikas mutta toisaalta tietty realistisuus tai pieni pessimismi yrittää painaa päälle. Nyt on ainakin pystytty kunnolla yrittämään, niin ei ainakaan se jää harmittamaan ettei olis yritetty.
 
Tervetuloa uusille mukaan 🥰🌸

Täällä myös DPO 8-10. Jotenkin on ihan sellainen fiilis ettei ole tärpännyt tässäkään kierrossa vaikka ei jääny talletteluista kiinni kyllä.
Oireina: rinnat turvonneet sivuista ja illasta todella arat, hetkittäin pahaa oloa, metallin/veren maku välillä suussa tai kitalaen kohdalla 🤔 Kaikki nämä ovat myös minulle joka kuukautisia PMS oireita, joten näistä ei voi sanoa suuntaan tai toiseen mitään 🤷🏻‍♀️ Nooh odotellaan ja ihmetellään😄
 
Onko täällä muita verikokeessa tms hedelmällisyystesteissä käyneitä, siis jo ennen kuin on 1v yritystä täynnä? Mitkä on parhaat ja fiksuimmat testit käydä, kun on 7-8 kk yritystä takana?
 
Onko täällä muita verikokeessa tms hedelmällisyystesteissä käyneitä, siis jo ennen kuin on 1v yritystä täynnä? Mitkä on parhaat ja fiksuimmat testit käydä, kun on 7-8 kk yritystä takana?
Minä kävin aikanaan lupa tulla vaiheessa ferritiinitason ja piilevä kohtutulehdus (tosin ei ole verikoe) tarkastuksissa.
 
Teinpä uuden testin tänään iltapissasta 2h pidätyksellä, sama ei erityisen tarkka testi (25), ja viivanpaikka on selkeästi vahvempi kuin eilen aamulla, niin että tällä kertaa näkyy mielestäni jopa kuvassa, mutta viiva yhä väritön. Se tuli selkeästi näkyville heti värin/kosteuden levitessä testille, näkyi ennen kontrolliviivaa. Tästä on nyt kyllä aika positiiviset fibat, pitänee huomenna hakea prismasta joku erityisherkkä testi ja testata vielä su aamuna tarkemmalla :smiling face with heart-eyes:


Nyt on kuitenkin kaksi päivää tiputellut vähän, joten vähän myös pelottaa että ehkä ne menkat sieltä vielä voivat alkaa.. mun kierron pituus on vaihdellut viime vuonna jopa 40 päivässä asti, tänä vuonna ollut säännöllisempi 28-32pv. Nyt kp31, suunnilleen ehkä noin dpo 15.
 
Takaisin
Top