Ihania kannustavia tarinoita ja kommentteja täällä!
täältä saa kyllä ylipäätään niin hyvää vertaistukea. Eiköhän täällä ala osallistujilla plussia tulla raskaustesteihin ennemmin tai myöhemmin.
Tuo oli kyllä helpottava ajatus, että ehkä se meille oikea vauva tule sitten kun on juuri hänen oikea aika tulla.
Meidän toinen OI epäonnistui, nyt on kp 1. Olin jo vkloppuna ihan varma, että olenkohan raskaana, kun oli pe niin kovat menkkamaiset jomotukset alavatsalla etten meinannut unta saada. La tissit kipeytyivät, mikä herätti toiveita entisestään. Siihenpä se sitten jäi, su enää rinnat vain vähän arat ja lopulta ei enää mitään tuntemuksia. Huomenna täytyy taas soitella hormonipolille uutta ultrausaikaa, ajattelin kysyä, eikö minulle ole ollenkaan tarpeen tehdä sitä munajohtimien aukiolotutkimusta. Olen ymmärtänyt, että se kuuluisi perustutkimuksiin ennen OI
on siirtymistä? Hyvää näissä hoidoissa on onneksi se, että vihdoin kierrot on normaalin pituisia ja pms-oireita ei oikeastaan lainkaan. Akne myös parantunut täysin
Nyt vielä pettymyksen tunteet kovat, mutta muutama päivä kun menee, alkaa onneksi taas toiveikkuus. Harmi vaan, että miehellä taas työreissu ehkä ovulaation aikaan.. mutta eipä näitä pitäisi näin laskeskella ja elämää on elettävä muutenkin.