Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aa okei, kiitos selvennyksestÀNe siittiöt kuolee siinÀ kylmÀssÀ. Pakastaa pitÀisi niin sÀilyisi. Siis syvÀjÀÀ. Mutta tosiaan kuolee huoneenlÀmmössÀ ja jÀÀkaapissa aika nopsaan. Jos esimerkiksi vie nÀytteen labraan ni se pitÀÀ toimittaa n. Tunnin sisÀllÀ ja pitÀÀ kehon lÀmpöisenÀ.
Sen tiedÀn kyllÀ ettÀ kuukuppi laitettu sisÀÀn seksin jÀlkeen. EhkÀ auttaa, ehkÀ ei. Samoin sen ettÀ mies tekee purkkiin ja sieltÀ sitten ruiskulla heti sisÀÀn.
Siittiöt voi sÀilyÀ elossa kohdussa maks 5 pÀivÀÀ ja munasolu voi pysyÀ elossa 12-24h ovulaation jÀlkeen. Voi siis hyvin olla, ettÀ vaikka puoliso olis ollu reissussa, ne siittiöt on sÀilyny hengissÀ sen 5 pÀivÀÀ tai sitten ne on ollu tosi nopeita uimareita reissun jÀlkeen :)Aa okei, kiitos selvennyksestÀ
TÀllaista siis tuolla joskus joku kirjoitteli ja oli pidemmÀnkin aikaan kun tuon tunnin ollut jÀÀkaapissa (liekö tuuria tai super simppoja).
Hmm tÀmÀ ruisku onkin ihan uusi asia mulle.
Paljon jaksamisia sinne! Keskenmeno on tosi rankka kokemus ja ottaa oman aikansa toipua siitÀHannielle ja muille voimia itsensÀ kerÀilyyn ja yrittÀmiseen. MitkÀ ovat olleet teillÀ parhaimmat keinot nousta suosta?
TÀÀllÀ on haudattu toiveet, ettÀ olisi ollut alkuraskauden normaalia vuotoa. Kivut ovat kyllÀkin pienemmÀt kuin me koissa, mutta vuotaa kuin pistetty sika. EikÀ ole oikeastaan muita oireita raskautumisesta kuin aavistus tissikivuista ja pistelyÀ vatsassa.
TÀytyy ajatella positiivisen kautta, ettÀ olipahan ensimmÀinen kerta kun oli edes jotain tapahtumaa. Vaikka plussaa en ehtinyt saamaan niin tiedÀt ettÀ jotain yritystÀ oli. Ja nyt vuoto on ihan erilaista kuin me koissa ja paljon runsaampaa. Pöntölle kun istuu niin saa ihan rauhassa istuskella ja tÀyttÀÀ pönttöÀ verellÀ kiitos tuesta.
Kiitos myötunnosta! Joo letrozoleilla ja ne on kyllÀ toiminu tosi hyvin. MeillÀkin riitaa miehen menoista saatu aikaiseksi pari kertaa aiemmin, kuulostaa tutulta Nyt mies alkoi ite pohtia, onnistuisko jÀttÀÀ se työreissu vÀliin tÀmÀn takia.. Saa nÀhdÀ. Kyselin aukiolotutkimuksesta ja sanoivat, ettÀ ei oo tarpeen tehdÀ sitÀ kun vain silloin, jos on sairastanut sptaudin, umpilisÀke tulehduksen, kohtutulehduksen tms joka ois voinu ne pistÀÀ tukkoon, et ei ne muuten tukkiudu. Luotan nyt tÀhÀnEnsinnÀkin pahoittelut kuukautisista
MeillÀ ei myöskÀÀn ole tehty tuota aukiolotutkimusta, enkÀ ymmÀrrÀ kyl ettÀ miksi sen kanssa pihtaillaan. EivÀt nÀmÀ hoidot mitÀÀn halpoja ole, niin olis ihan kiva tietÀÀ, onko siellÀ kaikki edes auki vai onko muurautunu ajan saatossa umpeen mielenkiinnosta kyselen, olikos teillÀ letrotsolit induktiossa vai mikÀ valmiste?
TsemppiÀ teille hoitoihin! MeillÀ kanssa on noiden aikataulujen suhteen ÀrsytystÀ, miehen menot on tietty ihan vÀÀrÀÀn aikaan taas tÀssÀ kuussa. PitÀÀ toivoo, ettei ovulaatio nyt osuis sit sinne... riitaakin tÀstÀ saatu jo aikaiseksi
Minulle tehtiin aukiolotutkimus vuonna 2012 ja 2018 ihan vaan runsaiden kk vuotojen ja kipujen takia. Silloin ei ollut mitÀÀn raskausyritystÀ edes meneillÀÀn. On se outoa kun toiset lÀÀkÀrit olisivat heti nÀitÀ tekemÀssÀ kun taas toiset pihtailet niitÀ. Luulisi, ettÀ ensimmÀinen asia mitÀ lÀhdettÀisiin tekemÀÀn on tuo aukiolotutkimus.Kiitos myötunnosta! Joo letrozoleilla ja ne on kyllÀ toiminu tosi hyvin. MeillÀkin riitaa miehen menoista saatu aikaiseksi pari kertaa aiemmin, kuulostaa tutulta Nyt mies alkoi ite pohtia, onnistuisko jÀttÀÀ se työreissu vÀliin tÀmÀn takia.. Saa nÀhdÀ. Kyselin aukiolotutkimuksesta ja sanoivat, ettÀ ei oo tarpeen tehdÀ sitÀ kun vain silloin, jos on sairastanut sptaudin, umpilisÀke tulehduksen, kohtutulehduksen tms joka ois voinu ne pistÀÀ tukkoon, et ei ne muuten tukkiudu. Luotan nyt tÀhÀn
Kiitos myötunnosta! Joo letrozoleilla ja ne on kyllÀ toiminu tosi hyvin. MeillÀkin riitaa miehen menoista saatu aikaiseksi pari kertaa aiemmin, kuulostaa tutulta Nyt mies alkoi ite pohtia, onnistuisko jÀttÀÀ se työreissu vÀliin tÀmÀn takia.. Saa nÀhdÀ. Kyselin aukiolotutkimuksesta ja sanoivat, ettÀ ei oo tarpeen tehdÀ sitÀ kun vain silloin, jos on sairastanut sptaudin, umpilisÀke tulehduksen, kohtutulehduksen tms joka ois voinu ne pistÀÀ tukkoon, et ei ne muuten tukkiudu. Luotan nyt tÀhÀn
Hiusten lÀhtö pisti kysymÀÀn ettÀ onhan sun kilpirauhasarvo tarkistettu? Vajaa toiminnan yksi oire. YksityisessÀ labroissa saa (ilman lÀÀkÀrin lÀhetettÀ) minusta jÀrkihintaan mikÀli eivÀt Oyis sitÀ suostu tarkistamaan. TsemppiÀ hoitoihinNyt pisti pohtimaan! Mulla on ollut kaksi kohtutulehdusta paitsi diagnoosit ei ehkÀ olleet tÀysin varmoja, vÀhÀn sellasia, kun kaikki muu saatiin suljettua pois niin ehkÀ se on sitten se. Ite koin, ettÀ kipu oli enempi maha/suolistoperÀinen.
Olin jotenkin aatellut, ettÀ tuolta Oysista saa nyt paremman tuen, josta voi helposti kysellÀ tyhmiÀ, mutta tullu vÀhÀn sellanen olo, ettÀ viestini hÀiritsevÀt. Apua hiustenlÀhtöön oon ettinyt ja kysellyt hirveenÀ, mutta moni taho nostaa kÀdet ylös siinÀ kohtaa, kun mainitsee raskaushaaveet. Hitaasti muutenkin etenee asiat siellÀ, kun tuntuu vÀÀrÀltÀ jos jatketaan luomuyritystÀ turhaan, ettÀ myöhemmin selviÀÀ syystÀ x se ei voi onnistua ja turhaan rÀÀkÀnnyt tÀssÀ itseÀÀn. Varsinkin, jos ongelma on jokin mikÀ on tosi helposti hoidettavissa. Vissiin nyt vaan odotetaan miehen lÀÀkityksen vaikutusta, hÀn syö letrozolia, mikÀ kuulostaa hassulta ja sit simppanÀyte katsotaan uudestaan x ajan kuluttua.
Minulla alhaiset ferritiini arvot tekevÀt sen, ettÀ hiukset lÀhtee pÀÀstÀ. Oletko mitauttanut ne?Nyt pisti pohtimaan! Mulla on ollut kaksi kohtutulehdusta paitsi diagnoosit ei ehkÀ olleet tÀysin varmoja, vÀhÀn sellasia, kun kaikki muu saatiin suljettua pois niin ehkÀ se on sitten se. Ite koin, ettÀ kipu oli enempi maha/suolistoperÀinen.
Olin jotenkin aatellut, ettÀ tuolta Oysista saa nyt paremman tuen, josta voi helposti kysellÀ tyhmiÀ, mutta tullu vÀhÀn sellanen olo, ettÀ viestini hÀiritsevÀt. Apua hiustenlÀhtöön oon ettinyt ja kysellyt hirveenÀ, mutta moni taho nostaa kÀdet ylös siinÀ kohtaa, kun mainitsee raskaushaaveet. Hitaasti muutenkin etenee asiat siellÀ, kun tuntuu vÀÀrÀltÀ jos jatketaan luomuyritystÀ turhaan, ettÀ myöhemmin selviÀÀ syystÀ x se ei voi onnistua ja turhaan rÀÀkÀnnyt tÀssÀ itseÀÀn. Varsinkin, jos ongelma on jokin mikÀ on tosi helposti hoidettavissa. Vissiin nyt vaan odotetaan miehen lÀÀkityksen vaikutusta, hÀn syö letrozolia, mikÀ kuulostaa hassulta ja sit simppanÀyte katsotaan uudestaan x ajan kuluttua.
Minulla myös alhainen ferritiini saa hiukset tippumaan.
Hemoglobiini aina ollut hyvÀ, mutta ferritiini alle 10. (hedelmÀllisessÀ iÀssÀ pitÀisi olla lÀhemmÀs 100).
Puhdin kautta saa edullisesti ferritiinin ja kunhan samalla muistaa ottaa sen crp myös. Jos se on koholla, nostaa Valheellisesti ferritiiniarvoa.
Just noin!! Unohdin tuon ferrin vaikutuksetMinulla myös alhainen ferritiini saa hiukset tippumaan.
Hemoglobiini aina ollut hyvÀ, mutta ferritiini alle 10. (hedelmÀllisessÀ iÀssÀ pitÀisi olla lÀhemmÀs 100).
Puhdin kautta saa edullisesti ferritiinin ja kunhan samalla muistaa ottaa sen crp myös. Jos se on koholla, nostaa Valheellisesti ferritiiniarvoa.