Haaveena esikoinen

Tuossa lounaan jälkeen tuntu tosi erikoinen voimakas pisto mahassa, ehkä kohdussa? Ei mitenkää menkkamainen, ne tuntuu aina sivuilla enempi eikä tommosena yksittäisenä pistona. Oisko se joku hyvä merkki 🤞

Mutta nyt tämä kumma juiliminen alkaa vähän jännittää. Pessimismi nostaa päätään "varmaan vaan menkat alkaa kohta..😑"

Oispa huomen aamulla haamu 😣
 
Mua ei kyllä haittais yhtään jouluvauva, kunhan saisi vain terveen lapsen🥺❤️ Meillä meni kierto mönkään, johtofollikkeli ei lähtenyt kasvuun vaikka kaikki muu näyttikin ultrassa hyvältä, ens kiertoon isompi annos😔 Nyt sitten vaan niitä kuukautisia odottelemaan tai käynnistelen suoraan Teroluteilla.

Toivottavasti muilla käy parempi tuuri tässä kuussa!🌈
 
Mutta nyt tämä kumma juiliminen alkaa vähän jännittää. Pessimismi nostaa päätään "varmaan vaan menkat alkaa kohta..😑"

Oispa huomen aamulla haamu 😣

Oma napa jatkuu:

Vieläkin nega.. Mut nyt se, en muista kenen, linkkaama sivu vähän huojentaa mieltä et tää on vasta n. 50/50 tilanne näkyykö. Huomenna keikahtaa jo 34/66. Poikkeuksellisia oireita on tai ainakin kuvittelen. Mahaoireet jatku, outoa kipeää pistelyä eilen illalla, vähän etova olo.. Viime kierrossa, kun oli se jokin "varma olo" niin ei siinä näitä oireita ollut.
Tää oli vika herkkä testi ja sit on 8kpl pakkaus normitestejä. Kannattaakohan niitä uittaa ennen keskiviikkoa (kp1 ennuste) ? Voi olla töitten jälkeen lähen vahingossa väärään suuntaan ja kaupassa huomaamatta koriin tippuu pari herkkää lisää.

Eihän tämmönen stressailu oo hyväksi asian suhteen, mut en keksi keinoa millä tästä rentoutuis ja unohtas kalenterin kyttäilyn. Huomenna on tosi kiireinen päivä, ehkä se auttaa. Se kaikki raskaaksi tulon pelottelut tuntuu nyt niin järjettömältä, mut voihan se ikä jo vaikuttaa. Parhaassa hedelmällisessä iässä nainen voi varmaan tulla katseestakin raskaaksi 🙄 Puran nyt tätä loputonta ajatustulvaa 🗣️💬💬💬

Onko täällä muita kärsimät tömiä joilla on dpo9+ ?
 
Mulla ei ole mitään hajua mikä dpo kun en ovista kiinni saanut mutta sain eilen yllättäen haalean haamun rsfu herkkään testiin 🥺
Voi kun ei olisi vain viivanpaikka!
 

Liitteet

  • InCollage_20240301_094101074.jpg
    InCollage_20240301_094101074.jpg
    3.4 MB · Katsottu: 70
Onko täällä muita kärsimät tömiä joilla on dpo9+ ?
Jos tuo mun testin viiva ei ole viivanpaikka niin voisin sen vahvuuden perusteella veikata että mulla on n.dpo8-9 ollut eilen.
Se sopisi myös mahdolliseen hedelmöittymisajankohtaan joka olisi 22.2.

Oireita ei varsinaisesti ole, ainoa on itseasiassa finnien puuttuminen juuri näin menkkojen alla!
"Menkkafinnit" tulivat jo viikko sitten ja ovat nyt häipyneet kun menkkojen oletettu alkamisaika olisi tuleva viikonloppu.
Yleensä mulla tulee hirveästi finnejä juurikin pari päivää ennen menkkojen alkua.
Toivon niin että tämä tarkoittaisi että jotain on tapahtunut!:smiling face with heart-eyes:

Laskin jo myös koska laskettu aika olisi ja se menisi marraskuun puoliväliin eli ei tulisi ihan jouluvauvaa:tears:
 
Jos tuo mun testin viiva ei ole viivanpaikka niin voisin sen vahvuuden perusteella veikata että mulla on n.dpo8-9 ollut eilen.
Se sopisi myös mahdolliseen hedelmöittymisajankohtaan joka olisi 22.2.

Oireita ei varsinaisesti ole, ainoa on itseasiassa finnien puuttuminen juuri näin menkkojen alla!
"Menkkafinnit" tulivat jo viikko sitten ja ovat nyt häipyneet kun menkkojen oletettu alkamisaika olisi tuleva viikonloppu.
Yleensä mulla tulee hirveästi finnejä juurikin pari päivää ennen menkkojen alkua.
Toivon niin että tämä tarkoittaisi että jotain on tapahtunut!:smiling face with heart-eyes:

Laskin jo myös koska laskettu aika olisi ja se menisi marraskuun puoliväliin eli ei tulisi ihan jouluvauvaa:tears:

Mennään melko identtisessä tilanteessa 😄😄 jopa ton finnitilanteen suhteen tosin oon alkanut tehohoitoon ku selkä meni niin pahaksi, että teki kipeää laittaa paitaa päälle. Niin en ny tiiä mistä ihon paraneminen johtuu.
 
Mennään melko identtisessä tilanteessa 😄😄 jopa ton finnitilanteen suhteen tosin oon alkanut tehohoitoon ku selkä meni niin pahaksi, että teki kipeää laittaa paitaa päälle. Niin en ny tiiä mistä ihon paraneminen johtuu.
Uuu jännää! Päästään jännäilemään yhdessä! 🫢
Toivotaan kummallekin marraskuun vauvaa!
 
Ihanaa minäkin liityn seuraan😍 itse vasta ihan alkutaipaleella koko vauvaprojektissa, asia vasta lähtenyt etenemään ”yrittämisen” puolelle. Pillerit jäi nyt pois ja tänään ensimmäinen vuotopäivä, eli ei siis luomumenkat vielä😅 saas nähdä tulevatko ne oikeat sitten ajallaan. En siis elättele mitään toiveita, että tässä kierrossa vauvantekolaitos tuolla alhaalla alkaisi vielä kunnolla puksuttamaan🤭 mietinkin tässä jos tilaisi ovistestejä, niin näkisi vähän tulisko se edes🤔
 
Pancake89, 💙95, ya 8/22*, Oulu
Liljankukka🌸, 28v, ehkäisy pois 10/21, ya 10/23
Lampsu_, 33v, ya 8/23, Lahti
Norleviira, 26v, ya 2/24, Lahti
Burkei, 26v, ehkäisy pois 5/23, ya 1/24
Minis24, 31v, ya 11/22
MariAnn14 35v, ya 8/23, Keski-Suomi
Pepino, 35v, ya 1/24
Memilia, 30v, ya 11/2022
Nekkuu, 30v, ya 10/2023
Hannietta, 36, ya 11/2023, Pirkanmaa
Ness, 33, ya 09/2023, Espoo
Diiiina, 31v, ya 02/22, Helsinki
Diins, 30v, ya 01/23, Helsinki
Kielo93, ya 8/21
Haaveilua96, 28v, ya 1/24, Helsinki
Selja89, 34v, ya 2017, keski-pohjanmaa
S33, 34v, ya 12/2022
Dumbledore, 29v, ehkäisy pois 02/24, Joensuu
 
Dpo10 ja mulla on todella pessimistiset viivalasit. Aika nopealla vilkaisulla viivat on nähtävä, mutta nyt luulen näkeväni jonkun pienen pienen aavistuksen 🧐 kuvaan en sitä saa oikein näkymään.

Se on kyllä outo mitä joskus nuorempana, ei raskautta toivovana on testiä tehny, niin melkein aina on viivanpaikka näkyny, mut oon aina ajatellut et se on vain viivan paikka eikä se tarkoita yhtään mitään 🙄 mut nyt en oo saanut yhtäkään viivan paikkaa..

Tulee testit jo uniin 😑 sain positiivisen testin ja halusin näyttää sitä kuvaa kaikille. Työkavereille näyttäminen ei ole kovin outoa, mutta aloin lähettämään kirjeitä päiväkodin perheille 😂 ja sit jossain välissä Tom Hiddelston oli mun lapsen isä 🤣 ei toki huono valinta sekään 😅
 

Liitteet

  • IMG_20240302_055103_edit_187505133967483.jpg
    IMG_20240302_055103_edit_187505133967483.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 77
Dpo10 ja mulla on todella pessimistiset viivalasit. Aika nopealla vilkaisulla viivat on nähtävä, mutta nyt luulen näkeväni jonkun pienen pienen aavistuksen 🧐 kuvaan en sitä saa oikein näkymään.

Se on kyllä outo mitä joskus nuorempana, ei raskautta toivovana on testiä tehny, niin melkein aina on viivanpaikka näkyny, mut oon aina ajatellut et se on vain viivan paikka eikä se tarkoita yhtään mitään 🙄 mut nyt en oo saanut yhtäkään viivan paikkaa..

Tulee testit jo uniin 😑 sain positiivisen testin ja halusin näyttää sitä kuvaa kaikille. Työkavereille näyttäminen ei ole kovin outoa, mutta aloin lähettämään kirjeitä päiväkodin perheille 😂 ja sit jossain välissä Tom Hiddelston oli mun lapsen isä 🤣 ei toki huono valinta sekään 😅
Ihan kuin jonkun haamun minäkin näkisin!🤞🏻
 
@Burkei Sain jopa miehenki näkemään siinä jotain 😂 en oo koskaa aiemmin näyttänyt sille yhtäkään testiä enkä oo ees puhunut testailuista mitään. Nyt on sit luotto niin kova, että elämää siellä on, joten uhrarohkeena ilman tulppaa liikkeellä, koska tänää pitäs toisen kalenterin mukaan olla kp1. (on se kuitenki matkassa).
 
Kyllä näin viikonloppuna tuntuu että aika matelee.. Haluaisin jo niin päästää jatkamaan pikku nyytin yrittämistä.. Jossain palstoilla lueskellut, että monella raskaus testi neljän päästä keskenmenosta negatiivinen ja menkat alkanut melko nopeasti.. Täällä tuli nyt se kuus viikkoo ja edelleen kaikki testit positiivisia.. 🥺 Pystyykö sen näkemään, että kohtu on varmasti tyhjentynyt, muuten kun ultraamalla?
 
Laitan tän nyt tähänkin ryhmään. Tänään dpo 12. Testi päivän tokasta pissasta 4h pidätyksellä. On kyllä niin negatiivinen taas kun olla voi... jotain beigen väristä valkovuotoa tulee. Eli siis menkat taitaa alkaa ajallaan maanantaina. Tyypillisesti tiputteluvuoto alkanut 2 päivää ennen kuukautisisa. Harmittaa.
 

Liitteet

  • 1000007161.jpg
    1000007161.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 53
Kyllä näin viikonloppuna tuntuu että aika matelee.. Haluaisin jo niin päästää jatkamaan pikku nyytin yrittämistä.. Jossain palstoilla lueskellut, että monella raskaus testi neljän päästä keskenmenosta negatiivinen ja menkat alkanut melko nopeasti.. Täällä tuli nyt se kuus viikkoo ja edelleen kaikki testit positiivisia.. 🥺 Pystyykö sen näkemään, että kohtu on varmasti tyhjentynyt, muuten kun ultraamalla?
Ompas outoa, jokuhan sen positiivisen aiheuttaa. Ultraus on valitettavasti ainut järkevä keino tarkastaa asiaa.
Tottakai sinne vois työntää tähystyskameran, jota käytetään esim suolitutkimuksissa, mutta enpä usko lääkäreiden semmoiseen Suomessa lähtevän.
 
Ompas outoa, jokuhan sen positiivisen aiheuttaa. Ultraus on valitettavasti ainut järkevä keino tarkastaa asiaa.
Tottakai sinne vois työntää tähystyskameran, jota käytetään esim suolitutkimuksissa, mutta enpä usko lääkäreiden semmoiseen Suomessa lähtevän.
Täytyypä terkalta ens viikolla kysyä asiaa.. 🙄
 
Täytyypä terkalta ens viikolla kysyä asiaa.. 🙄

Itsellä kun oli tuo kkm niin piti tehdä testi 4vkon päästä ja jos näytti vielä positiivista niin piti viikon päästä tehdä uusi. Jos silloin vielä posi testi nii sitten olis pitänyt mennä ultrattavaksi naikkarille. Itsellä oli sen verran kovia kipuja pari vkoa kkm jälkeen ja kävin sen takia ultrauttamassa niin oli jäänyt raskausmateriaalia vielä ja loppujen lopuksi sitten imu kaavinnalla poistettiin loppu. Siitä sitten 4pv päästä näytti testi jo negatiivista. Sinuna soittaisin neuvolaan tai terkkarille ja pyytäisin päästä ultrattavaksi.😳
 
Dpo11 eikä mitään näkyvissä.. Alareunaan jäi viivan paikalle oikein väritön piste. 😞 Ei pitäs uskoo omiin fiiliksiin niin vahvasti. Osaispa olla miettimättä mitään siihen asti, että kierto on ylittynyt 2-3 päivää. Kp1 tulee oleen aika musertava 😭 toivottavasti ei ala työpäivän aikana..

Yölämmöt on alkaneet myös laskea kellon mittausten mukaan, 26.2.-1.3. oli 0.3-0.6 astetta korkeempi. Eikö raskaus nosta lämpöä? Kuin myös ovulaatio ja se alkaa sit laskea kierron lopussa. Muistelen näin lukeneeni enkä jaksa nyt tarkistaa.
 
Dpo11 eikä mitään näkyvissä.. Alareunaan jäi viivan paikalle oikein väritön piste. 😞 Ei pitäs uskoo omiin fiiliksiin niin vahvasti. Osaispa olla miettimättä mitään siihen asti, että kierto on ylittynyt 2-3 päivää. Kp1 tulee oleen aika musertava 😭 toivottavasti ei ala työpäivän aikana..

Yölämmöt on alkaneet myös laskea kellon mittausten mukaan, 26.2.-1.3. oli 0.3-0.6 astetta korkeempi. Eikö raskaus nosta lämpöä? Kuin myös ovulaatio ja se alkaa sit laskea kierron lopussa. Muistelen näin lukeneeni enkä jaksa nyt tarkistaa.

Raskaudessa lämmöt pysyy Yleensä korkeammalla, ne alkaa laskea kun kp 1 lähestyy. Oma kokemus on, että alkaa laskea siinä 2-3 päivää ennen vuodon alkua.
 
Takaisin
Top