Haaveena esikoinen

Mua tais kyllä lykästää 🥺
 

Liitteet

  • IMG20240225080032.jpg
    IMG20240225080032.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 86
Vau onpa ihana juttu, paljon onnea!♥️ Jos saan udella niin oliko sulla mitään oireita myöskään ennen testin tekoa? Ja oliko teillä minkä verran yritystä takana?
Kiitos 😊

Ei ollut mitään selvää oiretta. Rinnat oli aavistuksen arat parina päivänä, mutta se meni ohi ja oletinkin, että liittyi vain lähestyviin menkkoihin. Sen jälkeen tuli ärtymys, jonka yhdistin pms:ään. Mulla oli myös ns. valemenkat. Testin tein, koska vuoto lakkasi muutaman päivän jälkeen.

Puolisen vuotta.
 
Täällä dpo9, eikä mitään oireita. Ei edes arkoja rintoja, jotka tulee yleensä viikko ennen menkkoja. Missähän vaiheessa sitä alkaisi uittaa tikkua? Odottaisiko siihen et jos menkat myöhässä? Miten pian te alatte testaamaan? 😀
 
Täällä dpo9, eikä mitään oireita. Ei edes arkoja rintoja, jotka tulee yleensä viikko ennen menkkoja. Missähän vaiheessa sitä alkaisi uittaa tikkua? Odottaisiko siihen et jos menkat myöhässä? Miten pian te alatte testaamaan? 😀

Mää koitan malttaa noille main 😅 Josko se sit lyhentäs odotuksen tunnetta ku miettis vaan aamupissasta seuraavaan 😂😂 Nyt on vasta dpo4 ja kierron pituutta ei osaa veikata nyt ollenkaa. Normi kalenteri ennustaa et 6 päivää jäljellä ja premom 11 päivää.
 
Mitenkäs te tekisitte, jos huomenna aamulla tulisi mahdollisesti ovisplussa, niin kannattaisiko touhuilla jo tänään illalla vai vasta huomenillalla. Kun työvuorojen takia molempina päivinä menisi kuitenkin vasta tuonne lähemmäs puolta yötä niin mietin tuota ajoittamista. Molempina päivinä ei nyt innostaisi. 🙈
 
Mitenkäs te tekisitte, jos huomenna aamulla tulisi mahdollisesti ovisplussa, niin kannattaisiko touhuilla jo tänään illalla vai vasta huomenillalla. Kun työvuorojen takia molempina päivinä menisi kuitenkin vasta tuonne lähemmäs puolta yötä niin mietin tuota ajoittamista. Molempina päivinä ei nyt innostaisi. 🙈
Ehdottomasti tänään 😁 eikös ne "uimarit" pysy jopa vuorokauden ajan aktiivisena sen jälkeen kun pääsevät ulos? Tämmöisessä uskossa ainakin itse olen. Parempi aijemmin, kuin myöhemmin 😊
 
Mitenkäs te tekisitte, jos huomenna aamulla tulisi mahdollisesti ovisplussa, niin kannattaisiko touhuilla jo tänään illalla vai vasta huomenillalla. Kun työvuorojen takia molempina päivinä menisi kuitenkin vasta tuonne lähemmäs puolta yötä niin mietin tuota ajoittamista. Molempina päivinä ei nyt innostaisi. 🙈
Meillä ois otettu tänään l jo aamulla öysät pois tietä tukkimasta ja huomenna tuoreella liikenteeseen.
Etenkin kun yleensä ne tyttösiittiöt elävät pidempään vaan ovat hitaita uimareita. Pojat vastaavasti kiirehtivät täyttä ravia ja kuukahtavat maaliåaikjaa odotellessaan. Meillähän haaveena se seitsemän veljestä 😂
 
Noniin sorruin tekemään tänään aamulla raskaustestin ja negatiivinenhan se oli. Ennusteen mukaan jos kierto on 28pvä niin menkkojen pitäisi alkaa perjantaina. Toki ovulaatio oli päivää myöhemmin ennustetta. Onkohan silloin mahdollista että menkatkin tulisivat hiukan myöhemmin? Kiertohan on ollut km jälkeen todella sekaisin etten edes tiedä onko tuo 28pvä todellinen.

Mä olin kyllä valmistautunut siihen että nega sieltä tulee kun kuitenkin teen "liian aikasin" testiä. Mut silti turhauttaa. Ja turhauttaa sekin etten tiedä mitä voisin korjata asiaa tai tehdä paremmin. Tää on varmaan joku kasvun paikka mun kärsimättömälle luonteelle. On jotenkin tosi kurja olo vaikka ei tässä nyt vielä ole edes mitään tarvetta siihen.
Kaadan nyt tänne tätä oloani kun miehelle koitan olla vahvana ja toiveikkaana tukeakseni häntä.
 
@Mimosa_ Sitähän varten tämä yhteisö on 💓😊 täällä ei kukaan ota toisen tunteita taakaksi.

Mullakin vähän samaa kärsimättömyyttä. Tuntuu et menee kohta tuntien laskemiseksi et millon sitä alkais testailla, vaikka turhaa sen kanssa hätäilee ku todennäköisesti näkee sit negatiivista enempi. Kotona on 3 testiä niin pitäskö se niillä aikatauluttaa.

Vaiko kaupasta tänää muutama lisää.. 🫢 Ois niin ihana nähä ees haamun esi-isä. Yhdessäkään testissä mitä oon koko elämäni aikana tehny ei ole ollut pienintäkään spekulaation varaa. Nega mikä nega 😞
 
Kauheesti koittanut kaikki tuntemuksia tarkkailla, mutta eipä juuri tunnu mitään tosin ei kyllä tunnu siltäkään et menkat ois alkamassa, toisen kalenterin oletuksen mukaan pitäs alkaa lauantaina, koska se ei noteerannut ovisplussaa, mut premomin mielestä vasta 8 päivän päästä.

Tai no yks tuttu oire on et iho on niiiiiiiiin helvetin kukikas, vähän jopa extra finninen, jospa se ois hyvä enne vaikka nyt kipeetä tekee.

Ja joo testejäkin on yhtäkkiä 8 lisää ✨ 🪄✨
 
Tänään tosiaan oli aamulla ovistesti positiivinen niin kuin arvelinkin. Ja aamusta jo ehdittiinkin heilutella peittoa. 🤗 Vuorotyöt kun on niin menee välillä hankalaksi. Sitä vain ihmettelen kun ei ollut tällä kertaa niin selkeät tai voimakkaat oviskivut/oireet mitä yleensä. 🤔
 
Hei onpa kiva ja tarpeellinen ketju, liityn mukaan. Meillä suunniteltuna inseminaatio luovutetuilla siittiöillä seuraavaan kiertoon, eli todennäköisesti osuu maaliskuun loppupuolelle. Lapsettomuushoitoja takana 1,5v miehen vasektomiasta ja sen epäonnistuneesta purkuleikkauksesta johtuen. Nyt siirtymässä yrittämään lahjasoluilla ensimmäistä kertaa.

Pancake89, 💙95, ya 8/22*, Oulu
Liljankukka🌸, 28v, ehkäisy pois 10/21, ya 10/23
Lampsu_, 33v, ya 8/23, Lahti
Norleviira, 26v, ya 2/24, Lahti
Burkei, 26v, ehkäisy pois 5/23, ya 1/24
Minis24, 31v, ya 11/22
MariAnn14 35v, ya 8/23, Keski-Suomi
Pepino, 35v, ya 1/24
Memilia, 30v, ya 11/2022
Nekkuu, 30v, ya 10/2023
Hannietta, 36, ya 11/2023, Pirkanmaa
Ness, 33, ya 09/2023, Espoo
Diiiina, 31v, ya 02/22, Helsinki
Diins, 30v, ya 01/23, Helsinki
Kielo93, ya 8/21
Haaveilua96, 28v, ya 1/24, Helsinki
Selja89, 34v, ya 2017, keski-pohjanmaa
S33, 34v, ya 12/2022
 
Minulla on ollut vähän mieli maassa niin en ole aktiivisesti kommentoinut oikein mitään.

Harmittaa että ovista ei luultavasti tässä kierrossa edes tapahtunut. Miehen kanssa myös keskusteltu että ei yrittämällä yritetä joulukuista saada eli seuraavassa kierrossa ei yritystä. Mieheni on joulukuussa syntynyt eikä tahdo samanlaista "kohtaloa" lapselleen (eli joululahjat ja synttärilahjat yhdistettynä). Toisaalta ymmärrän tätä mutta toisaalta taas onko sillä loppuviimein merkistystä? Mutta kunnioitan kuitenkin mieheni toivetta.
 
Minulla on ollut vähän mieli maassa niin en ole aktiivisesti kommentoinut oikein mitään.

Harmittaa että ovista ei luultavasti tässä kierrossa edes tapahtunut. Miehen kanssa myös keskusteltu että ei yrittämällä yritetä joulukuista saada eli seuraavassa kierrossa ei yritystä. Mieheni on joulukuussa syntynyt eikä tahdo samanlaista "kohtaloa" lapselleen (eli joululahjat ja synttärilahjat yhdistettynä). Toisaalta ymmärrän tätä mutta toisaalta taas onko sillä loppuviimein merkistystä? Mutta kunnioitan kuitenkin mieheni toivetta.
Voi, miten samaistuttavaa tekstiä. Tsemppiä sinne kovasti! Parempaa neuvoa en keksi, kuin että yritä pitää itsesi kiireisenä ja ajatukset muualla, koska jos on liikaa aikaa jäädä jumiin asioita miettimään niin siitä ei hyvä tule. Toki tuo on vaikea neuvo toteuttaa. En pysty siihen itsekään.

Meillä on sama; mies syntynyt joulukuussa ja aina sanonut, ettei toivo omalle lapselle samaa. Kemiallisen raskauden laskettuaika olisi ollut lokakuun lopussa ja ehdittiin siitä jo innostua. Sitten kävi miten kävi ja nyt on seuraava mahdollisuus juurikin marras-joulukuussa ja se tuo tähän ihan turhaa ankeutta vielä lisää. Mutta tosiaan onko sillä syntymäpäivällä väliä? Tuntuu vähän turhamaiselta ajatella sitä. Tämmöiset samanlaiset pohdinnat siis täälläkin.
 
Vaikka meillä ei esikoisesta kyse niin pakko kommentoida koska ihan samaa pohdintaa tuon joulukuisen lasketun ajan suhteen. Toki ensimmäisenä sanottavaa että kiitollinen olisi kun sen raskauden saisi alkamaan ylipäätään mutta kyllä vähän mietityttää joulukuussa synttärit just lapsen osalta. Että kokeeko sen inhottavaksi. Itse olen ollut alunperin aiempienkin raskauksien osalta sillä ajatuksella etten haluaisi loppuvuoden lasta, mutta miehelle ei mitään väliä. Lokakuinen lopulta saatiin ja sen myötä vähän hälveni tuo loppuvuoden ”karsastus” omalta osalta mutta joulukuu silti vielä mietityttää. Sitten toisaalta itsekäs olo edes ajatella näin kun toiset yrittää vuosikausia lasta saamatta sellaista ja ei varmasti olisi mitään väliä missä kuussa syntyy… 😕

Pitäiskö se vaan ajatella että olishan se ihana sellanen ihan pienenpieni joulutonttu ❤️
 
Onpa ihanaa kuulla etten ole ainoa tämän joulukuun suhteen! Olen pohtinut että olisiko lapselle kurjaa jos olisi synttärit joulukuussa. Ja miettinyt jopa sitä, että viitsiikö yrittämisen nyt hetkeksi pistää paussille sen takia, mikäli ei nyt tässä kierrossa tärpännyt. 🤔
 
Mä olen joulukuun lapsi enkä koskaan ole kokenut ikäväksi tuota joulun läheisyyttä. Ihanaa, että on useampi juhlan hetki siinä pimeyden keskellä 😀 Toki mun synttärit ovat joulukuun alkupuolella, joten ei esim jouluviikolla - ehkä silloin kokemus olisi erilainen? Tai jos olisi joulun jälkeen, jolloin kaverit reissuillaan jne, ja lastensynttärit pitäisi järkkäillä aina vasta tammikuulla / pyhien jälkeen ja lapsi joutuisi odottamaan? 🤔

Ymmärrän kyllä teidän miesten ajatukset ja kokemukset, ettei haluaisi ”samaa kohtaloa” lapselle. Ehkä itse koittaisin kysellä vielä, että mikä siinä joulukuun synttäreissä on ollut se pahin juttu ja minkä kokenut erityisen ikäväksi. Onko esim läheiset olleet niin kiireisiä joulusta, et ne omat synttärit on menneet vähän puoliteholla ohitse? Ja et onko jotain, miten asiaa olisi voinut helpottaa tai synttäreistä tehdä paremmat, esim järkkäämällä ne synttärit vaikka aina joulukuun ekalla viikolla? En usko et kukaan lapsi ottaa nokkiinsa, jos bileet tulee aikaisemmin 😆
 
Takaisin
Top