Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosVau onpa ihana juttu, paljon onnea! Jos saan udella niin oliko sulla mitään oireita myöskään ennen testin tekoa? Ja oliko teillä minkä verran yritystä takana?
Täällä dpo9, eikä mitään oireita. Ei edes arkoja rintoja, jotka tulee yleensä viikko ennen menkkoja. Missähän vaiheessa sitä alkaisi uittaa tikkua? Odottaisiko siihen et jos menkat myöhässä? Miten pian te alatte testaamaan?
Ehdottomasti tänään eikös ne "uimarit" pysy jopa vuorokauden ajan aktiivisena sen jälkeen kun pääsevät ulos? Tämmöisessä uskossa ainakin itse olen. Parempi aijemmin, kuin myöhemminMitenkäs te tekisitte, jos huomenna aamulla tulisi mahdollisesti ovisplussa, niin kannattaisiko touhuilla jo tänään illalla vai vasta huomenillalla. Kun työvuorojen takia molempina päivinä menisi kuitenkin vasta tuonne lähemmäs puolta yötä niin mietin tuota ajoittamista. Molempina päivinä ei nyt innostaisi.
Meillä ois otettu tänään l jo aamulla öysät pois tietä tukkimasta ja huomenna tuoreella liikenteeseen.Mitenkäs te tekisitte, jos huomenna aamulla tulisi mahdollisesti ovisplussa, niin kannattaisiko touhuilla jo tänään illalla vai vasta huomenillalla. Kun työvuorojen takia molempina päivinä menisi kuitenkin vasta tuonne lähemmäs puolta yötä niin mietin tuota ajoittamista. Molempina päivinä ei nyt innostaisi.
Voi, miten samaistuttavaa tekstiä. Tsemppiä sinne kovasti! Parempaa neuvoa en keksi, kuin että yritä pitää itsesi kiireisenä ja ajatukset muualla, koska jos on liikaa aikaa jäädä jumiin asioita miettimään niin siitä ei hyvä tule. Toki tuo on vaikea neuvo toteuttaa. En pysty siihen itsekään.Minulla on ollut vähän mieli maassa niin en ole aktiivisesti kommentoinut oikein mitään.
Harmittaa että ovista ei luultavasti tässä kierrossa edes tapahtunut. Miehen kanssa myös keskusteltu että ei yrittämällä yritetä joulukuista saada eli seuraavassa kierrossa ei yritystä. Mieheni on joulukuussa syntynyt eikä tahdo samanlaista "kohtaloa" lapselleen (eli joululahjat ja synttärilahjat yhdistettynä). Toisaalta ymmärrän tätä mutta toisaalta taas onko sillä loppuviimein merkistystä? Mutta kunnioitan kuitenkin mieheni toivetta.