Höpinäketju 🥰

Tältä näytti nyt tehty testi. Ainaskin jotain tapahtuu oikein kun testiviiva on noin tummana.
Soitan huomenna aamulla uudelleen terveyskeskukseen ja vaadin päästä käymään samana päivänä ja kunnon tsekkaukseen.
 

Liitteet

  • DSC_1514.JPG
    DSC_1514.JPG
    324.6 KB · Katsottu: 14
Tältä näytti nyt tehty testi. Ainaskin jotain tapahtuu oikein kun testiviiva on noin tummana.
Soitan huomenna aamulla uudelleen terveyskeskukseen ja vaadin päästä käymään samana päivänä ja kunnon tsekkaukseen.
Testi näyttää tosi hyvältä 💕
Pysy tiukkana! Mitkä viikot sulla ois että näkyiskö ultrassa jo?
 
Tänään pitäisi olla vasta 5+2, että en usko että ehkä vielä näkyisi. 🤔

Hmm käsittääkseni näkyisi onko kohdunsisäinen raskaus. Mutta joo, sehän ei vielä kerro, kun syke ei kuitenkaan vielä kuulu. Hcg mittaus siis varmaan nopeiden toisi tiedon raskauden normaalista jatkumisesta tässä tapauksessa.
 
Ajattelin, ettei oo ainakaan vielä mitään ylimääräistä itkuisuutta ollut. No eipä! Äsken tein iltapalaa ja pudotin hyllyltä jotain niin, että kaakaot läikkyi pitkin tasoja ja lattioita. Ja minähän repeän ärsytyksestä hillittömään itkuun! 😅 Mut on mulla ihana mies, se heti ajan tasalla tuli halimaan ja siivosi mun sotkutkin. Rauhotuttuani naurahdin, että se on sitten tätä nyt ja se sanoi, että kestää kyllä mun oikut. ❤️
 
Minä itkin jouluaattona kotiin tullessa kun näin kaupan pihalle jätetyn yksinäisen pienen joulukuusen paketissaan. Kaikki muut oli myyty tai viety pois mutta se yks pieni oli hylätty sinne ja se sattui sydämeen 😭😭😭
 
Tervetuloa kaikki uudet ja ihana kuulla jos loppui vuoto. ☺️ Liekö vaan limakalvot herkillä?
Onnea kaikille uusille ja tervetuloa ❤️

Tuhruvuoto loppui eilen, mutta alavatsa on vähän kipeä, ei kuitenkaan paljoa. Toivotaan että selvisimme säikähdyksellä ja ensi viikolla löytyy varhaisultrassa syke. Kamalaa pelätä 🥺
 
Onnea kaikille uusille ja tervetuloa ❤️

Tuhruvuoto loppui eilen, mutta alavatsa on vähän kipeä, ei kuitenkaan paljoa. Toivotaan että selvisimme säikähdyksellä ja ensi viikolla löytyy varhaisultrassa syke. Kamalaa pelätä 🥺
Kaikenlaiset kivut ja jomottelut on itellä kuulunu ihan loppuun menneisiin raskauksiin, varsinki alussa ku kohtu kasvaa ja on kovassa muutoksessa. Jospa sullakin olisi sitä! 🙏

Tuosta pelosta tuli mieleen tämä tunteiden mylläkkä. Miten voi yhtäaikaa olla innoissaan, peloissaan, hämmentynyt, tyyni, täynnä rakkautta? Kaikki tämä vedetty kunnon tunnesmoothieksi, niin ettei aina tiedä mikä on päällimmäisenä, kun kaikki tuntuu niin isosti.
 
Onnea kaikille uusille ja tervetuloa ❤️

Tuhruvuoto loppui eilen, mutta alavatsa on vähän kipeä, ei kuitenkaan paljoa. Toivotaan että selvisimme säikähdyksellä ja ensi viikolla löytyy varhaisultrassa syke. Kamalaa pelätä 🥺
Kuulostaa hyvältä että kivut ja vuoto vähentynyt.
Paljon jaksamista odotteluun, viikko tuntuu varmasti pitkältä! 😔💕
 
Aamulla tuli vielä ruskeaa tuhrua, mutta sovittiin nyt lääkärin kanssa, että käyn tuplatesteissä eli tänään ja ylihuomenna mitataan se hcg ja jos on nousussa eikä tule kipuja tai muuta vuotoa niin näillä mennään.
Tän päivän arvo oli 6 794,7 IU/l eli ilmeisen hyvältä ainaskin nyt näyttää. 😊Nyt vaan toivotaan, että ylihuomenna on isommat luvut ja ei tule mitään ihmeellistä.
 
Aamulla tuli vielä ruskeaa tuhrua, mutta sovittiin nyt lääkärin kanssa, että käyn tuplatesteissä eli tänään ja ylihuomenna mitataan se hcg ja jos on nousussa eikä tule kipuja tai muuta vuotoa niin näillä mennään.
Tän päivän arvo oli 6 794,7 IU/l eli ilmeisen hyvältä ainaskin nyt näyttää. 😊Nyt vaan toivotaan, että ylihuomenna on isommat luvut ja ei tule mitään ihmeellistä.
Hei ihan tosi hienoa että sait hcg mittaukset!
Ja toi arvo on kyllä tosi hyvä, eli uskon kyllä et kaikki on hyvin. 💕

Mä sain lugesteronit tueksi, jee!
En tiedä oisko muuten tarjottu mutta soitin ja pyysin (vedoten aiempaan keskenmenoon ja sen jälkeen joka luteaalissa olleeseen tiputteluvuotoon). Tänään haen ja saan illasta käyttöön. :) Terolut ollut tähän asti mutta nyt vaihto sitten lugeen.
 
Mitä appeja te ootte ladanneet? 👀
Muistaako kukaan sen appin nimeä jossa saa viikoittain vaihtuvan kuvan hedelmästä jonka kokoinen vauva nyt on? Ja se hedelmä silleen pomppi hauskasti? 😄 Yritin äsken etsiä mut en enää löytänyt sitä.
 
Mitä appeja te ootte ladanneet? 👀
Muistaako kukaan sen appin nimeä jossa saa viikoittain vaihtuvan kuvan hedelmästä jonka kokoinen vauva nyt on? Ja se hedelmä silleen pomppi hauskasti? 😄 Yritin äsken etsiä mut en enää löytänyt sitä.
Se taitaa olla Preggers. Mulla sen lisäks Libero, Preglife, Raskaus+ ja vau.fi Odotus. En oikein tiiä mitä haluan käyttää nii on kaikki mahdolliset 😄
 
Se taitaa olla Preggers. Mulla sen lisäks Libero, Preglife, Raskaus+ ja vau.fi Odotus. En oikein tiiä mitä haluan käyttää nii on kaikki mahdolliset 😄
Kiitti, toi se oli!
Mulla on vaan toi Preglife ja sitten tosta Preggersistä tykkään kattoo sen hedelmä-kuvan joka viikko. Viime raskaudessa aina miehen kanssa avattiin se poksumispäivänä ihan kuin joulukalenteri ja ihmeteltiin miten pieni on kasvanut. 🥹 Päästiin silloin mustikkaan asti, toivottavasti nyt saadaan seurata kasvua loppuun asti. 💕
 
Hei ihan tosi hienoa että sait hcg mittaukset!
Ja toi arvo on kyllä tosi hyvä, eli uskon kyllä et kaikki on hyvin. 💕

Mä sain lugesteronit tueksi, jee!
En tiedä oisko muuten tarjottu mutta soitin ja pyysin (vedoten aiempaan keskenmenoon ja sen jälkeen joka luteaalissa olleeseen tiputteluvuotoon). Tänään haen ja saan illasta käyttöön. :) Terolut ollut tähän asti mutta nyt vaihto sitten lugeen.
Hei tosi hyvä että antoivat sinulle noi luget tueksi. ☺️
 
Ai kauheeta kun on taas malttamaton olo, eikä jaksaisi millään odottaa tuonne varhaisultraan asti(25.1.)😱 koulussa on hyvä, kun saa ajatukset toisaalle ja mua kiinnostaa ihan hirveesti ne asiat siellä ja kotitehtäviä tulee ihan kiitettävästi, että siinä onneksi tulee ihan muuta ajateltavaa. Mutta sit muuten kaikki taaperosta liikenevä aika menee esim tätä foorumia selaten ja raskausviikkojen kehityksestä lukien. Ääh. Voispa vaan sammuttaa aivot tämän aiheen osalta pariks viikoks ja kattoa sit tammikuun lopussa taas enempi🙈
 
Ai kauheeta kun on taas malttamaton olo, eikä jaksaisi millään odottaa tuonne varhaisultraan asti(25.1.)😱 koulussa on hyvä, kun saa ajatukset toisaalle ja mua kiinnostaa ihan hirveesti ne asiat siellä ja kotitehtäviä tulee ihan kiitettävästi, että siinä onneksi tulee ihan muuta ajateltavaa. Mutta sit muuten kaikki taaperosta liikenevä aika menee esim tätä foorumia selaten ja raskausviikkojen kehityksestä lukien. Ääh. Voispa vaan sammuttaa aivot tämän aiheen osalta pariks viikoks ja kattoa sit tammikuun lopussa taas enempi🙈
Kuulostaa hyvin tutulle. Itellä kans tulee kaikkee luettua ja selailtua, ihan liikaa.🤭 Jotenkin vaan ei osaa olla niin tekemättä. Ihana ois ku sais aivot välillä off tilaan. 😀
 
Ai kauheeta kun on taas malttamaton olo, eikä jaksaisi millään odottaa tuonne varhaisultraan asti(25.1.)😱 koulussa on hyvä, kun saa ajatukset toisaalle ja mua kiinnostaa ihan hirveesti ne asiat siellä ja kotitehtäviä tulee ihan kiitettävästi, että siinä onneksi tulee ihan muuta ajateltavaa. Mutta sit muuten kaikki taaperosta liikenevä aika menee esim tätä foorumia selaten ja raskausviikkojen kehityksestä lukien. Ääh. Voispa vaan sammuttaa aivot tämän aiheen osalta pariks viikoks ja kattoa sit tammikuun lopussa taas enempi🙈
Sama. Maksaisin aika paljon nyt pikakelauksesta kolmen viikon päähän. 😂
 
Takaisin
Top