Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivon parasta, itseäni jännittää tässä niin paljon se, että se vuoto ja kivut sitten yltyvätkin.Jos ei ala kuukautismainen vuoto kipujen kanssa, niin toivoa on vielä hyvin onko sulla ollut aijemmissa raskauksissa vuotoa? Itsellä tuli ensin kirkasta verta pyyhkiessä pari päivää rusehtavaa vuotoa esikoisesta 4+2 alkaen ja kaikki meni hyvin. Tässä raskaudessa ei vielä ole vuodellut, mutta ei tosin vielä mitään hajua onko tuolla kohdussa edes ketään.
Salmiakkiahan onneksi löytyy ihan glykyrritsiinittömänä (huh kamala sana) ja jopa jotain Fazerin versiota ihan tavallisesta kaupastaMites täällä on uusi vuosi lähtenyt käyntiin?
Tuo holiton inkivääriolut on muuten tosi hyvää, se ja salmiakki taitaa olla ainoat mitä tosissaan kaipaa raskaana. Tuo salmiakin tuska on välillä ihan huvittava, kun ei sitä kumminkaan ihan mahottomia määriä mene "normioloissakaan".
Toivottavasti vuodot ovat pysyneet maltillisina tai kaikonneet ja muutenkin olot ovat hyvät kaikilla
Juu niinhän sitä ois, mutta foliohattu päässä mietin, että onko se satavarmaa että se on poistettuSalmiakkiahan onneksi löytyy ihan glykyrritsiinittömänä (huh kamala sana) ja jopa jotain Fazerin versiota ihan tavallisesta kaupasta
Vuoden vaihde meni rauhallisissa merkeissä kotona lasten kans. Saunottiin ja syötiin. Raketteja ei itse ostettu ja ilmeisesti oli tienoilta jättänyt moni muukin ostamatta, koska ei paljoa näkynyt. Ilma oli sen verran kamala, että ihan hyvä ehkä
Voi ei, toivottavasti olisi harmitonta! Onko mahiksia päästä neuvolan kautta hcg:n mittaukseen verestä?Eilen oli vatsa kipeä ja illalla tuhrutti ruskeaa ja vielä aamulla kun. Saapa nähä oliko meidän matka tässä
Tsemppiä❤! Toivottavasti vuoto ei nyt lisäänny❤ Alkuraskauden verenvuodot on yleisiä, onko sulla aikasemmissa raskauksissa ollut?Eilen oli vatsa kipeä ja illalla tuhrutti ruskeaa ja vielä aamulla kun. Saapa nähä oliko meidän matka tässä
Voi ei, toivottavasti on vain alkuraskauden vuotoaEilen oli vatsa kipeä ja illalla tuhrutti ruskeaa ja vielä aamulla kun. Saapa nähä oliko meidän matka tässä
Meillä onki samana päivänä eka neuvolaVoi ei, toivottavasti on vain alkuraskauden vuotoa
Minä myös tänään soittelin neuvolaan. Vasta 30. pvä on ensimmäinen. Tuntuu kamalan pitkältä ajalta odottaa. Onneksi kuitenkin neuvolasta osattiin kuitenkin rauhoitella kipujen kanssa, kun niitä on nyt aika säännöllisesti ollut. Mietinkin tässä kävisinkö varhaisultrassa muualla kuitenkin tarkistuttamassa onko kaikki ok.. Onko kukaan muu ajatellu mennä?
En oikeastaan tiedä. Viimeksi kun epäilin ja sitten myös sain keskenmenon, ei sieltä neuvolasta herunut mitään apua. Käskettiin vain odotella ja tehdä raskaustesti muutaman viikon päästä. Menimme kyllä heti yksityiselle ultrattavaksi ja varmistamaan keskenmenonVoi ei, toivottavasti olisi harmitonta! Onko mahiksia päästä neuvolan kautta hcg:n mittaukseen verestä?
Ei ole ollu aiemmissa loppuun kestäneessä raskauksissa, mutta just tässä edellisessä mikä meni kesken, alkoi juuri tuheuttelulla kunnes muutaman päivän jälkeen hanat aukesi. Eikai se auta kuin odotella nyt, jos vain järjissään pysyyTsemppiä❤! Toivottavasti vuoto ei nyt lisäänny❤ Alkuraskauden verenvuodot on yleisiä, onko sulla aikasemmissa raskauksissa ollut?
Voi ei, toivottavasti on vain alkuraskauden vuotoa
Minä myös tänään soittelin neuvolaan. Vasta 30. pvä on ensimmäinen. Tuntuu kamalan pitkältä ajalta odottaa. Onneksi kuitenkin neuvolasta osattiin kuitenkin rauhoitella kipujen kanssa, kun niitä on nyt aika säännöllisesti ollut. Mietinkin tässä kävisinkö varhaisultrassa muualla kuitenkin tarkistuttamassa onko kaikki ok.. Onko kukaan muu ajatellu mennä?
Toivotaan, että raskaus jatkuisi silti Mulla oli esikoisesta vuotelua ja silloin kun soitin neuvolaan, sanoivat että 1/4 odottajista saa veristävuotoa alkuraskaudessa vaikka kaikki olisi hyvin.En oikeastaan tiedä. Viimeksi kun epäilin ja sitten myös sain keskenmenon, ei sieltä neuvolasta herunut mitään apua. Käskettiin vain odotella ja tehdä raskaustesti muutaman viikon päästä. Menimme kyllä heti yksityiselle ultrattavaksi ja varmistamaan keskenmenon
Ei ole ollu aiemmissa loppuun kestäneessä raskauksissa, mutta just tässä edellisessä mikä meni kesken, alkoi juuri tuheuttelulla kunnes muutaman päivän jälkeen hanat aukesi. Eikai se auta kuin odotella nyt, jos vain järjissään pysyy
Pahoin pelkään, että km tässä on alkamassa
Toivotaan, että oot oikeassa Ei pelottais niinkään pelkkä tuhru tai pelkkä menkkajomotus, mutta molemmat yhtä aikaa tuntuu jotenkin niin kohtalokkaalta komboltaToivotaan, että raskaus jatkuisi silti Mulla oli esikoisesta vuotelua ja silloin kun soitin neuvolaan, sanoivat että 1/4 odottajista saa veristävuotoa alkuraskaudessa vaikka kaikki olisi hyvin.
Voi eiii❤ toivotaan, että pieni pysyy matkassa. Tee vain raskaustesti jos se yhtään helpottaa huolta.Siis mä nyt jo pahoittelen kielenkäyttöäni tässä, mutta voi jumalauta!
Tänään on koko aamun ollut sellainen paha tunne. Oon aivan varma, että tämäkin raskaus menee kesken.
Verenvuoto jatkuu(ei kipuja) ja olen nyt soittanut aamulla neuvolaan ja sieltä terkkarille. Siellä vaan sanottiin että varmaan mennyt kesken ja soita Naistenklinikalle. Naistenklinikka sanoi että mitäs tänne soitat, että sun pitää soittaa terveyskeskukseen joka tekee lähetteen.
Ahdistaa tosi paljon ja olen varma että tää vuoto on lopun alkua.
Laitoin miehen käymään kaupassa hakemassa raskaustestin. En tiedä miksi, ehkä jos viiva haalennut tai jotain.
Vituttaa ja väsyttää. En haluaisi tehdä töitä yhtään.