Höpinäketju 🥰

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ninjaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites täällä on uusi vuosi lähtenyt käyntiin? 🤗

Tuo holiton inkivääriolut on muuten tosi hyvää, se ja salmiakki taitaa olla ainoat mitä tosissaan kaipaa raskaana. Tuo salmiakin tuska on välillä ihan huvittava, kun ei sitä kumminkaan ihan mahottomia määriä mene "normioloissakaan".

Toivottavasti vuodot ovat pysyneet maltillisina tai kaikonneet ja muutenkin olot ovat hyvät kaikilla❤️

Jos ei ala kuukautismainen vuoto kipujen kanssa, niin toivoa on vielä hyvin 🤗 onko sulla ollut aijemmissa raskauksissa vuotoa? Itsellä tuli ensin kirkasta verta pyyhkiessä pari päivää rusehtavaa vuotoa esikoisesta 4+2 alkaen ja kaikki meni hyvin. Tässä raskaudessa ei vielä ole vuodellut, mutta ei tosin vielä mitään hajua onko tuolla kohdussa edes ketään.
Toivon parasta, itseäni jännittää tässä niin paljon se, että se vuoto ja kivut sitten yltyvätkin.
Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut vuotoa ja varmaan sen takia niin paljon jännittääkin kun ei ole aiempaa kokemusta.
Olen yrittänyt lueskella asiasta ja pohdin jo valemenkkojenkin mahdollisuutta vaan mistäpä sitä tietää ennen kuin ultrassa käy. 🤷🏼‍♀️

Mites täällä on uusi vuosi lähtenyt käyntiin? 🤗

Tuo holiton inkivääriolut on muuten tosi hyvää, se ja salmiakki taitaa olla ainoat mitä tosissaan kaipaa raskaana. Tuo salmiakin tuska on välillä ihan huvittava, kun ei sitä kumminkaan ihan mahottomia määriä mene "normioloissakaan".

Toivottavasti vuodot ovat pysyneet maltillisina tai kaikonneet ja muutenkin olot ovat hyvät kaikilla❤️
Salmiakkiahan onneksi löytyy ihan glykyrritsiinittömänä (huh kamala sana) ja jopa jotain Fazerin versiota ihan tavallisesta kaupasta 👍

Vuoden vaihde meni rauhallisissa merkeissä kotona lasten kans. Saunottiin ja syötiin. Raketteja ei itse ostettu ja ilmeisesti oli tienoilta jättänyt moni muukin ostamatta, koska ei paljoa näkynyt. Ilma oli sen verran kamala, että ihan hyvä ehkä 😁

Täällä oli myös kovin rauhallinen uusi vuosi. Tehtiin tortilloja ja juotiin keskiyönä miehen kanssa kuplalimpparit 😁 ei käyty ampumassa raketteja kun ei ole oikein meidän juttu, mutta kivasti tuossa vierellä porukka kävi ampumassa.

Salmiakkiahan onneksi löytyy ihan glykyrritsiinittömänä (huh kamala sana) ja jopa jotain Fazerin versiota ihan tavallisesta kaupasta 👍

Vuoden vaihde meni rauhallisissa merkeissä kotona lasten kans. Saunottiin ja syötiin. Raketteja ei itse ostettu ja ilmeisesti oli tienoilta jättänyt moni muukin ostamatta, koska ei paljoa näkynyt. Ilma oli sen verran kamala, että ihan hyvä ehkä 😁
Juu niinhän sitä ois, mutta foliohattu päässä mietin, että onko se satavarmaa että se on poistettu 🙈

Eilen oli vatsa kipeä ja illalla tuhrutti ruskeaa ja vielä aamulla kun. Saapa nähä oliko meidän matka tässä 😭
Voi ei, toivottavasti olisi harmitonta! Onko mahiksia päästä neuvolan kautta hcg:n mittaukseen verestä?

Eilen oli vatsa kipeä ja illalla tuhrutti ruskeaa ja vielä aamulla kun. Saapa nähä oliko meidän matka tässä 😭
Tsemppiä❤! Toivottavasti vuoto ei nyt lisäänny❤ Alkuraskauden verenvuodot on yleisiä, onko sulla aikasemmissa raskauksissa ollut?

Äääh, turhauttaa. Yritin soittaa aamulla neuvolaan, mutta jouduin jonoon. Totesin, että siinä voi mennä aika kauankin päästä läpi, kun edellä oli vielä kolme puhelua (ja oli muuten hermojaraastavin jonotusmusiikki ikinä!), niin jätin soittopyynnön. Ja arvatkaa onko sieltä soitettu vieläkään takaisin, no ei. En edes tiedä voiko sitä puhelua edes odottaa tänään tulevaksi.
Ja oon ihan varma, että soittavat sitten juuri sillä hetkellä, kun en voi vastata.

Voi ei, toivottavasti on vain alkuraskauden vuotoa ❤️

Minä myös tänään soittelin neuvolaan. Vasta 30. pvä on ensimmäinen. Tuntuu kamalan pitkältä ajalta odottaa. 🫣 Onneksi kuitenkin neuvolasta osattiin kuitenkin rauhoitella kipujen kanssa, kun niitä on nyt aika säännöllisesti ollut. Mietinkin tässä kävisinkö varhaisultrassa muualla kuitenkin tarkistuttamassa onko kaikki ok.. Onko kukaan muu ajatellu mennä?

Minä myös tänään soittelin neuvolaan. Vasta 30. pvä on ensimmäinen. Tuntuu kamalan pitkältä ajalta odottaa. 🫣 Onneksi kuitenkin neuvolasta osattiin kuitenkin rauhoitella kipujen kanssa, kun niitä on nyt aika säännöllisesti ollut. Mietinkin tässä kävisinkö varhaisultrassa muualla kuitenkin tarkistuttamassa onko kaikki ok.. Onko kukaan muu ajatellu mennä?
Meillä onki samana päivänä eka neuvola 🥰

Siis mä nyt jo pahoittelen kielenkäyttöäni tässä, mutta voi jumalauta!
Tänään on koko aamun ollut sellainen paha tunne. Oon aivan varma, että tämäkin raskaus menee kesken.😭
Verenvuoto jatkuu(ei kipuja) ja olen nyt soittanut aamulla neuvolaan ja sieltä terkkarille. Siellä vaan sanottiin että varmaan mennyt kesken ja soita Naistenklinikalle. Naistenklinikka sanoi että mitäs tänne soitat, että sun pitää soittaa terveyskeskukseen joka tekee lähetteen.
Ahdistaa tosi paljon ja olen varma että tää vuoto on lopun alkua.
Laitoin miehen käymään kaupassa hakemassa raskaustestin. En tiedä miksi, ehkä jos viiva haalennut tai jotain.
Vituttaa ja väsyttää. En haluaisi tehdä töitä yhtään.

Minäkin voisin liittyä tänne keskustelemaan 😊 Toissapäivänä eli Uuden vuoden aattona tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin 🥰 Ensi reaktio oli todella yllättynyt, kun olemme lapsesta haaveilleet jo vuosia ja hoidoissakin olimme ja nyt lääkkeettömästä taukokierrosta plussa ❤️ Olo on samaan aikaan sekaisin onnesta ja myös jännityksestä 😄

Onnittelut teille kaikille ja tsemppiä huolien kanssa, toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️

Voi ei, toivottavasti olisi harmitonta! Onko mahiksia päästä neuvolan kautta hcg:n mittaukseen verestä?
En oikeastaan tiedä. Viimeksi kun epäilin ja sitten myös sain keskenmenon, ei sieltä neuvolasta herunut mitään apua. Käskettiin vain odotella ja tehdä raskaustesti muutaman viikon päästä. Menimme kyllä heti yksityiselle ultrattavaksi ja varmistamaan keskenmenon 😔
Tsemppiä❤! Toivottavasti vuoto ei nyt lisäänny❤ Alkuraskauden verenvuodot on yleisiä, onko sulla aikasemmissa raskauksissa ollut?
Ei ole ollu aiemmissa loppuun kestäneessä raskauksissa, mutta just tässä edellisessä mikä meni kesken, alkoi juuri tuheuttelulla kunnes muutaman päivän jälkeen hanat aukesi. Eikai se auta kuin odotella nyt, jos vain järjissään pysyy 🥺

Pahoin pelkään, että km tässä on alkamassa 😔

En oikeastaan tiedä. Viimeksi kun epäilin ja sitten myös sain keskenmenon, ei sieltä neuvolasta herunut mitään apua. Käskettiin vain odotella ja tehdä raskaustesti muutaman viikon päästä. Menimme kyllä heti yksityiselle ultrattavaksi ja varmistamaan keskenmenon 😔

Ei ole ollu aiemmissa loppuun kestäneessä raskauksissa, mutta just tässä edellisessä mikä meni kesken, alkoi juuri tuheuttelulla kunnes muutaman päivän jälkeen hanat aukesi. Eikai se auta kuin odotella nyt, jos vain järjissään pysyy 🥺

Pahoin pelkään, että km tässä on alkamassa 😔
Toivotaan, että raskaus jatkuisi silti🙏 Mulla oli esikoisesta vuotelua ja silloin kun soitin neuvolaan, sanoivat että 1/4 odottajista saa veristävuotoa alkuraskaudessa vaikka kaikki olisi hyvin.

Toivotaan, että raskaus jatkuisi silti🙏 Mulla oli esikoisesta vuotelua ja silloin kun soitin neuvolaan, sanoivat että 1/4 odottajista saa veristävuotoa alkuraskaudessa vaikka kaikki olisi hyvin.
Toivotaan, että oot oikeassa ❤️ Ei pelottais niinkään pelkkä tuhru tai pelkkä menkkajomotus, mutta molemmat yhtä aikaa tuntuu jotenkin niin kohtalokkaalta kombolta 😭

Siis mä nyt jo pahoittelen kielenkäyttöäni tässä, mutta voi jumalauta!
Tänään on koko aamun ollut sellainen paha tunne. Oon aivan varma, että tämäkin raskaus menee kesken.😭
Verenvuoto jatkuu(ei kipuja) ja olen nyt soittanut aamulla neuvolaan ja sieltä terkkarille. Siellä vaan sanottiin että varmaan mennyt kesken ja soita Naistenklinikalle. Naistenklinikka sanoi että mitäs tänne soitat, että sun pitää soittaa terveyskeskukseen joka tekee lähetteen.
Ahdistaa tosi paljon ja olen varma että tää vuoto on lopun alkua.
Laitoin miehen käymään kaupassa hakemassa raskaustestin. En tiedä miksi, ehkä jos viiva haalennut tai jotain.
Vituttaa ja väsyttää. En haluaisi tehdä töitä yhtään.
Voi eiii❤ toivotaan, että pieni pysyy matkassa. Tee vain raskaustesti jos se yhtään helpottaa huolta.

Moikka kaikille!

Voisin varovaisesti tulla mukaan joukkoon.
Tänään on 3+6 eli taidan olla täällä nyt "junnuin" toistaiseksi. 😅 Taustalla on kaksi vuotta lapsettomuutta ja keskenmeno, joten en pidä itseäänselvyytenä että päästään maaliin asti. Mutta tänään mä olen raskaana. 🥹🌈

@Janieloe ja @Alku-23 toivottavasti vuodot on harmittomia! 🥺💔 Varhaisessa vaiheessa raskaustestin viiva lähtee kyllä hiipumaan jos vuoto tarkoittaa keskenmenoa, joten itse varmaan hakisin sitä kautta mielenrauhaa. Toivon niin että molemmilla harmitonta vuotoa, joka on alkuraskaudessa kovin yleistä.

Takaisin