Höpinäketju 🥰

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ninjaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites kaikilla menee? Ite oon tehny nyt paljon töitä kun vielä voi 🙈 hyvin vielä jaksaa vaikka aamulla oli kyllä niin väsynyt olo kun piti nousta 😅

Heissan,
täällä ilmoittautuu tänään plussannut varovaisesti mukaan. Viime kuussa koin kemiallisen raskauden, eli vielä ei olla kovin luottavaisin mielin. Ikääkin on jo pian 37 vuotta. Jos kaikki sujuisi hyvin, olisi kyseessä meille neljäs muksu :smiling-eyes::folded: Ylihuomenna vasta menkatki myöhässä, eli odotellaan, odotellaan...

Muokattu viimeksi:
Mä oon alkanut kauheesti pelkäämään sitä, että mitäs jos onkin tuulimuna. Tuntuu, että yritän vähän pidätellä iloa ja intoa tämän vuoksi.
Huomenna soittelen neuvolaan, niin katsotaan miten nopsaan saan neuvola-ajan ja onko mahdollista päästä varhaisultraan. Menen kyllä vaikka yksityiselle, jos alkaa vaivaamaan.

Vähän samat aatokset täällä Triteleia, ei oikein uskalla täysillä innostua enkä ole raskaudesta vielä kertonut edes miehelle. Mietin itse, pyytäisinkö neuvolan kautta hcg- mittausta kemiallisen vuoksi. Täällä onneksi ultrataan neuvolassa vaikka joka käynnillä, joten viikolla 8 pääsee sinne varhaisultraan. Toisaalta olen miettinyt, että ei se mun pettymystä lievitä vaikka murehtisin koko ajan ja kävisi huonosti. Eli onko paras vain iloita ja jättää murheet? 🤷🏻‍♀️

Tutun kuulosia pelkoja. Tosin nyt on jotenkin rennompi olo, mitä esikoista odottaessa näin varhasilla viikoilla. Yritän olla liikaa suunnittelematta vielä, kun voi kääntyä tämä raskaus vielä suuntaan tai toiseen. Jotenkin vielä semmonen aika rauhallinen olo, kävi miten kävi.

Mites kaikilla menee? Ite oon tehny nyt paljon töitä kun vielä voi 🙈 hyvin vielä jaksaa vaikka aamulla oli kyllä niin väsynyt olo kun piti nousta 😅
Täällä kans töitä tehty, ei oo silleen vaikuttanu vielä oikein mitenkään, paitsi mulla on pää ihan sumussa ja muisti pätkii 😅

Oon asiakaspalvelutyössä, jossa ollaan helposti koko päivä jaloillaan. Tänään iski kesken päivän niin infernaalinen väsymys, että olisin voinut vain käpertyä jonnekin nurkkaan nukkumaan. 😅

Täältä myös varovaisesti kurkkailen syyskuisten ryhmään. Olo on vielä niin epätodellinen koko plussan kanssa, vaikka tuntemuksia kyllä on vatsavihlaisujen muodossa. En osannut kyllä plussaa odottaa yhtään, kun oireet olivat niin samankaltaisia kuin menkkojen aikaankin 🙈
Tarrasukkia kovin kaikille ❤️

Täältä myös varovaisesti kurkkailen syyskuisten ryhmään. Olo on vielä niin epätodellinen koko plussan kanssa, vaikka tuntemuksia kyllä on vatsavihlaisujen muodossa. En osannut kyllä plussaa odottaa yhtään, kun oireet olivat niin samankaltaisia kuin menkkojen aikaankin 🙈
Jee tervetuloa! Kivaa kun tulee uusia tänne ny pikku hiljaa

Jee tervetuloa! Kivaa kun tulee uusia tänne ny pikku hiljaa
Minäkin kovin hiljaiseloa viettänyt foorumilla muuten, mutta ihana nyt vähän aktivoitua taas ja saada vähän jännitykseen vertaistukea! Tekisi mieli höpistä jo muille, mutta kai pitäisi malttaa mieli vielä. Naurattaa, kun anoppi, joka meille on kovin perheenlisäystä onkin toivonut, on pyörinyt meillä nyt yllärikäynneillä muutaman päivän. Mietin tässä vain, että voikohan se muka aavistella jo jotain vaikka itsekään en asiasta tiennyt vielä paria päivää sitten 🙈 onkohan niillä joku seitsemäs aisti tän asian suhteen 🤭😂

En oo vielä varaillu, tilasin viel digin varmistamaan tuloksen ja oottelen alkaako kuukautiset vai ei. 😊 Digin aattelin sitte miehelle näyttää, hänelle kun on turha mitäön haaleita viivoja kiikuttaa tutkailtavaksi :tears: Ensi viikolla voisi sitte neuvolaan soitella, varmaan tammikuun lopulle tarjotaan aikaa.

Äääh, mä möhlin nyt neuvolaan soiton. En ollut huomannut, että oli tietty soittoaika ja soitin liian myöhään. Menee siis nyt maanantaihin.

En oo vielä varaillu, tilasin viel digin varmistamaan tuloksen ja oottelen alkaako kuukautiset vai ei. 😊 Digin aattelin sitte miehelle näyttää, hänelle kun on turha mitäön haaleita viivoja kiikuttaa tutkailtavaksi :tears: Ensi viikolla voisi sitte neuvolaan soitella, varmaan tammikuun lopulle tarjotaan aikaa.
Minäkin ajattelin, että ehkä sulattelen vielä vklpn yli ja soittelen ensi viikolla. Saapa nähdä milloin pääsee. 😊

Itekki olin ihan varma ettei oo tärpänny, koska olin niin kiukkuinen ennen plussaa. Yleensä ennen plussaa oon ollu tosi seesteinen, kun taas pms-oireisiin liittyy vahva temperamentti. Lisäksi oli kyllä muutama repäisykipu ja huonoa oloa, mutta en niitä niin oireina aatellu. Tosiaan nyt kovasti vauvaliimaa kaikille! ❤️

Täällä ollaan vielä joululomilla, pikkuisen alkaa ehkä koululaisilla jo käydä meno tylsistyneeksi. Niinpä suunnataan kuopuksen päikkäreiden jälkeen uimahallille, onkin pikkuneidin eka uintikerta :smiling-eyes:

Täällä ollaan vielä joululomilla, pikkuisen alkaa ehkä koululaisilla jo käydä meno tylsistyneeksi. Niinpä suunnataan kuopuksen päikkäreiden jälkeen uimahallille, onkin pikkuneidin eka uintikerta :smiling-eyes:
Minkä ikäsiä lapsia sulla on? Mun piti nyt joululomal käydä taaperon kans ekaa kertaa uimahallissa, mutta jäänyt menemättä. Rannalla on oltu paljon kesällä, mutta oon halunnu vähän pottatreeneissä edistyä ennen uimahallia🙈

Ite en oo vielä soittanu neuvolaan, haluisin ns. leffa-viivat ekana😐 varhaisultraankin haluaisin (jos noi viivat nyt vaan jatkaa vahvistumistaan).

Meillä on 2012 syntynyt poika, 2014 syntynyt tyttö ja 8/2021 syntynyt taapero. :Two-hearts: Mulla oli itseasiassa jemmassa keskimmäisen uimavaippoja niin pistin semmosen surutta taaperolle päälle ja menoksi 😅 ja meni hyvin, pikkusten liukumäki oli pop! Mennään kyllä ehottomasti uudestaan ☺️

Oon ollut tänään täysin oireeton, nuhaisuutta lukuun ottamatta. Yritän saada pään ymmärtämään, että tämäkin kuuluu ihan normaalin piiriin mutta tuetysti huolestuttaa.

Olis nyt vaikka pientä tissikipua edes.

Takaisin