Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kans töitä tehty, ei oo silleen vaikuttanu vielä oikein mitenkään, paitsi mulla on pää ihan sumussa ja muisti pätkiiMites kaikilla menee? Ite oon tehny nyt paljon töitä kun vielä voi hyvin vielä jaksaa vaikka aamulla oli kyllä niin väsynyt olo kun piti nousta
Jee tervetuloa! Kivaa kun tulee uusia tänne ny pikku hiljaaTäältä myös varovaisesti kurkkailen syyskuisten ryhmään. Olo on vielä niin epätodellinen koko plussan kanssa, vaikka tuntemuksia kyllä on vatsavihlaisujen muodossa. En osannut kyllä plussaa odottaa yhtään, kun oireet olivat niin samankaltaisia kuin menkkojen aikaankin
Tarrasukkia kovin kaikille
Minäkin kovin hiljaiseloa viettänyt foorumilla muuten, mutta ihana nyt vähän aktivoitua taas ja saada vähän jännitykseen vertaistukea! Tekisi mieli höpistä jo muille, mutta kai pitäisi malttaa mieli vielä. Naurattaa, kun anoppi, joka meille on kovin perheenlisäystä onkin toivonut, on pyörinyt meillä nyt yllärikäynneillä muutaman päivän. Mietin tässä vain, että voikohan se muka aavistella jo jotain vaikka itsekään en asiasta tiennyt vielä paria päivää sitten onkohan niillä joku seitsemäs aisti tän asian suhteenJee tervetuloa! Kivaa kun tulee uusia tänne ny pikku hiljaa
Minäkin ajattelin, että ehkä sulattelen vielä vklpn yli ja soittelen ensi viikolla. Saapa nähdä milloin pääsee.En oo vielä varaillu, tilasin viel digin varmistamaan tuloksen ja oottelen alkaako kuukautiset vai ei. Digin aattelin sitte miehelle näyttää, hänelle kun on turha mitäön haaleita viivoja kiikuttaa tutkailtavaksi Ensi viikolla voisi sitte neuvolaan soitella, varmaan tammikuun lopulle tarjotaan aikaa.
Itekki olin ihan varma ettei oo tärpänny, koska olin niin kiukkuinen ennen plussaa. Yleensä ennen plussaa oon ollu tosi seesteinen, kun taas pms-oireisiin liittyy vahva temperamentti. Lisäksi oli kyllä muutama repäisykipu ja huonoa oloa, mutta en niitä niin oireina aatellu. Tosiaan nyt kovasti vauvaliimaa kaikille!Täältä myös varovaisesti kurkkailen syyskuisten ryhmään. Olo on vielä niin epätodellinen koko plussan kanssa, vaikka tuntemuksia kyllä on vatsavihlaisujen muodossa. En osannut kyllä plussaa odottaa yhtään, kun oireet olivat niin samankaltaisia kuin menkkojen aikaankin
Tarrasukkia kovin kaikille
Minkä ikäsiä lapsia sulla on? Mun piti nyt joululomal käydä taaperon kans ekaa kertaa uimahallissa, mutta jäänyt menemättä. Rannalla on oltu paljon kesällä, mutta oon halunnu vähän pottatreeneissä edistyä ennen uimahalliaTäällä ollaan vielä joululomilla, pikkuisen alkaa ehkä koululaisilla jo käydä meno tylsistyneeksi. Niinpä suunnataan kuopuksen päikkäreiden jälkeen uimahallille, onkin pikkuneidin eka uintikerta