Höpinäketju 🥰

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ninjaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hep, täällä myös yksi malttamaton 🙋🏻‍♀️ Sain tänään varattua ultran 20.1. No, työt alkaa 16.1. ja päiväkotiin tutustelu ensi viikolla, että eiköhän hiukan edes saa ajatuksia muualle. Mutta jotenki homma todentuu kummasti, kun näkee pienen pavun ❤️ Odottaminen on välillä, no, odottamista.

Moikka kaikille!

Voisin varovaisesti tulla mukaan joukkoon.
Tänään on 3+6 eli taidan olla täällä nyt "junnuin" toistaiseksi. 😅 Taustalla on kaksi vuotta lapsettomuutta ja keskenmeno, joten en pidä itseäänselvyytenä että päästään maaliin asti. Mutta tänään mä olen raskaana. 🥹🌈

@Janieloe ja @Alku-23 toivottavasti vuodot on harmittomia! 🥺💔 Varhaisessa vaiheessa raskaustestin viiva lähtee kyllä hiipumaan jos vuoto tarkoittaa keskenmenoa, joten itse varmaan hakisin sitä kautta mielenrauhaa. Toivon niin että molemmilla harmitonta vuotoa, joka on alkuraskaudessa kovin yleistä.
Onnea raskaudesta ja toivottavasti pieni pysyy kyydissä loppuun asti ❤️

Täällä mietityttää monikin asia. Keväällä on suunniteltu alkavaksi remontti, joka nyt toivotaan valmistuvan ennen syksyä.. 🙈 Lisäksi aloitin just uudessa työpaikassa. Ei hävetä, nolota tai mitään, mutta vähän tunnemyrskyä, kun tietää "heti" jäävänsä pois.. 😅 jos päästään loppuun asti 🤞🏻

Äääh, turhauttaa. Yritin soittaa aamulla neuvolaan, mutta jouduin jonoon. Totesin, että siinä voi mennä aika kauankin päästä läpi, kun edellä oli vielä kolme puhelua (ja oli muuten hermojaraastavin jonotusmusiikki ikinä!), niin jätin soittopyynnön. Ja arvatkaa onko sieltä soitettu vieläkään takaisin, no ei. En edes tiedä voiko sitä puhelua edes odottaa tänään tulevaksi.
Ja oon ihan varma, että soittavat sitten juuri sillä hetkellä, kun en voi vastata.
Minäkin soitin neuvolaan vihdoin tänään. Jonotin ja jonotin, mut se ei haitannut, koska jonotusmusa olikin mun mielestä jotenkin tosi ihanaa :tears: Yleensä kaikki jonotusmusiikit on siis raivostuttavia, mutta siinä jammailin täysin tyytyväisenä kännykkä kädessä, tuijotin talvista maisemaa ikkunasta ja taisin siitä musiikista vähän tunteelliseksikin tulla. Mietin vaan että onkohan me mahdollisesti samaa musiikkia siinä jonottaessamme kuunneltu? :Winking Face:

Oli mun eka soitto ikinä neuvolaan. Ennen ku soitin, mun piti googlettaa että mitä ihmettä minä nyt sinne luuriin sanon... Tää tuntuu välillä niin oudolta, kun on mukamas tämmönen elämää jo nähnyt vanha kettu, ja sitten onkin tilanteessa, jossa ei oikeasti tiedä näistä asioista paljonkaan. Ja jos kaikki menee hyvin ja raskaus jatkuu, niin sitä ihan uutta tulee eteen jatkuvalla syötöllä. Siinä ei paljoa opintotodistukset tai työelämän asiantuntijaroolit auta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Kiva tulla tähän ketjuun, tyyniä päiviä ja tasaista matkaa kaikille :red-heart:

Täällä mietityttää monikin asia. Keväällä on suunniteltu alkavaksi remontti, joka nyt toivotaan valmistuvan ennen syksyä.. 🙈 Lisäksi aloitin just uudessa työpaikassa. Ei hävetä, nolota tai mitään, mutta vähän tunnemyrskyä, kun tietää "heti" jäävänsä pois.. 😅 jos päästään loppuun asti 🤞🏻
Kiitos 🥹💕 Samoin sinne onnea ja tarrasukkia! 💕

Muakin on töissä kertominen mietityttänyt vaikka ei uusi työ olekaan. Työn luonne on sellainen että työnantaja mielellään kuulisi jos en ole enää resurssivahvuudessa syksyllä 😬 mutta en kyllä uskalla kertoa vielä.
Muista että et oo tehnyt mitään väärää vaikka heti rasksuduit uuden työn alettua! Elämä on ja hyvät työnantajat kyllä ymmärtää 😊

Minäkin soitin neuvolaan vihdoin tänään. Jonotin ja jonotin, mut se ei haitannut, koska jonotusmusa olikin mun mielestä jotenkin tosi ihanaa :tears: Yleensä kaikki jonotusmusiikit on siis raivostuttavia, mutta siinä jammailin täysin tyytyväisenä kännykkä kädessä, tuijotin talvista maisemaa ikkunasta ja taisin siitä musiikista vähän tunteelliseksikin tulla. Mietin vaan että onkohan me mahdollisesti samaa musiikkia siinä jonottaessamme kuunneltu? :Winking Face:

Oli mun eka soitto ikinä neuvolaan. Ennen ku soitin, mun piti googlettaa että mitä ihmettä minä nyt sinne luuriin sanon... Tää tuntuu välillä niin oudolta, kun on mukamas tämmönen elämää jo nähnyt vanha kettu, ja sitten onkin tilanteessa, jossa ei oikeasti tiedä näistä asioista paljonkaan. Ja jos kaikki menee hyvin ja raskaus jatkuu, niin sitä ihan uutta tulee eteen jatkuvalla syötöllä. Siinä ei paljoa opintotodistukset tai työelämän asiantuntijaroolit auta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Kiva tulla tähän ketjuun, tyyniä päiviä ja tasaista matkaa kaikille :red-heart:
Hah, sama synnytyssairaala meillä ainakin näyttää olevan, mutta olisko neuvoloilla sitten eri jonotusmusiikit. Meinaan pidän äärimmäisen epätodennäköisenä sitä, että siitä mun kuuntelemasta voisi liikuttua. 😂
Itsekin piti ennen soittoa miettiä sitä, että mitä ihmettä sinne pitää sanoa. Ihana, että ollaan yhdessä yhtä uuden edessä.

Varovasti minäkin tulen mukaan kun taustalla varhaisia keskenmenoja nyt jotenki vaan tuntuu siltä että uskaltaa vähän uskoa,että voisi ehkä jopa onnistua. Meillä siis taustalla ivf hoidot ja kaksi lasta niiden avulla saatu ja tämä oli toinen pakastealkion siirto kolmosta yrittäessä. Ensimmäinen syksyllä tuotti kans plussan mutta nopeasti alkoi vuoto ja kesken lopulta meni. Myös 1. ja 2. lapsen välillä oli 3 varhaista keskenmenoa/kemiallista raskautta, joten siksi ei uskalla uskoa, että kaikki menee hyvin, mutta toisaalta silti jotenki harvinaisen varma olo ja pelkäänki, että sitten kyllä tiputaan korkealta jos taas kesken menee.

Voiko tätä nimimerkkiä muuten vaihtaa kun tuli automaattisesti vaan tämmönen ihme numeroyhdistelmä 😅 mulla on tänne edellisten raskauksien jäljiltä nimimerkki mutta en muista salasanaa eikä uus tule sähköpostiin vaikka yritän tilata.

Muokkaus, sain neuvoja viestillä miten vaihtaa nimeä. Meidän 6v poika sai keksiä nimen 😃

Muokattu viimeksi:
Voiko tätä nimimerkkiä muuten vaihtaa kun tuli automaattisesti vaan tämmönen ihme numeroyhdistelmä 😅 mulla on tänne edellisten raskauksien jäljiltä nimimerkki mutta en muista salasanaa eikä uus tule sähköpostiin vaikka yritän tilata.
Pitääköhän sun rekisteröityä kokonaan uusiksi, että voi laittaa nimimerkin🤔

Tervetuloa ja onnea plussasta🤗

Mä meen takaisin vanhaan työpaikkaan, mutta enpä siellä sitten pörrää ku kevään jos hyvin käy (ottaen huomioon kesäloman). Vähän hirvittää itelläki kertoa, että katoan taas kuvioista, mutta ei sinänsä yhtään paha mieli asiasta. Tykkään kyllä työstäni ja työkamuista, mutta töissä ehtii olla tällä eläkeiällä 70-vuotiaaksi asti 😅

Ilmoittaudun minäkin höpöttelemään. Kuvia tonne plussista oon laittanut mut en muuta vielä.
Itselle 3. Lapsi tulossa, miehelle 4. Uusioperheen eka siis. Mun ei koskaan pitänyt enää tähän leikkiin lähteä kun isot jo yläkoululaisia. Miehellä vähän pienemmät. Mutta tiedätte ettei vauvakuumeeseen ole muuta lääkettä. joten nyt tässä ollaan kauhun, pelon ja epäuskoisen jännityksen sekä onnen tunteen kynnyksellä.

Onnea kaikille plussista ja toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti ❤️

Pystyt vaihtamaan 😁 Itse käytän puhelimella ja tuolla ylhäällä näkyy tuo profiilipallukka. Sieltä kohta Tilin tiedot ja siellä oli mahdollisuus vaihtaa nimeä.

Tervetuloa KaraMamma88 ja Ruusukukka (erityisen suloinen nikki, muuten)!

Tajusin etten ollut tunkenut tänne vielä mitään esittelyä, vaan olin syöksynyt suoraan kommentoimaan. Olen siis 38-v. ensikertalainen, samanikäisellä puolisollani on kouluikäinen lapsi. Omalla taustalla on pitkän ajan lapsettomuus siinä mielessä, että yhtikäs mitään ei tapahtunut vaikka monia vuosia ilman ehkäisyä oltiin. Hoitoihin ei kuitenkaan lähdetty aktiivisesti hakeutumaan - kai mäkin vaan ajattelin että näillä sit vaan mennään jos ei onnistu.

Vuonna 2021 sain kuitenkin aika lailla puskista diagnoosin monimuotoisesta endometrioosista. Ensin löytyi munasarjasta pulska endometriooma ja sitten kaikkea muutakin. Joka tapauksessa sen ruljanssin jälkeen ajatukset kirkastui. Tuli lähete IVF-hoitoihin, ja niiden ansiosta tällä tiellä ollaan - elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin tein nyt joululomalla.

Hei vaan kaikille uusille sekä hirveästi onnea ja tarrasukkia! ♥️

Minä tässä päivitän tänne taas draamaa. Tuplatesteissä käyty ja tosiaan hyvältä ainaskin lukujen perusteella näyttää. Oli lähes tuplaantunut hormonin määrä toissapäiväisestä ja 10k oli jo mennyt reippaasti rikki. ☺️ Samoin kuin vuodot on vähentyneet merkittävästi tänään. Jos tää tästä lähtisi ja nyt vähän paremmilla mielin 14.1 varhaisultraan.

Onko teillä noussut paino jo tähän mennessä tai paljonko edellisissä raskauksissa on tullut ensimmäisen kolmanneksen aikana? Tuntuu että turvotusta vaan kertyy vaikka aika alussa oonkin (5+5)…😬
Mulla nous esikoisesta ihan alusta alkaen ekaan neuvolaan mennes pari kiloo. Ekan kolmanneksen aikana nousi ehk 4-5kg jo. Nyt varmaan sama homma. Koko raskauden aikana paino nous yli 15kg ja kaikki lähteny korkojen kera ennenkuin tää raskaus alkoi. Ennen tätä raskautta olin enää reilun kilon päässä alipainosta. Hurjan tuntusta jojoilua, mutta neuvolassa esikoisesta sanoivat että mun kokosella tommonen painonnousu ei oo ongelma. Liikuin läpi koko raskauden ja söin samoin kuin ennenkin.

Hei vaan kaikille uusille sekä hirveästi onnea ja tarrasukkia! ♥️

Minä tässä päivitän tänne taas draamaa. Tuplatesteissä käyty ja tosiaan hyvältä ainaskin lukujen perusteella näyttää. Oli lähes tuplaantunut hormonin määrä toissapäiväisestä ja 10k oli jo mennyt reippaasti rikki. ☺️ Samoin kuin vuodot on vähentyneet merkittävästi tänään. Jos tää tästä lähtisi ja nyt vähän paremmilla mielin 14.1 varhaisultraan.
Ihana kuulla ❤️ Meillä onkin saman päivänä varhaisultra 😊 Vielä joudumme siis hermoilemaan tovin ennen kuin pääsemme katsomaan mitä masussa tapahtuu 🥰

Minäkin uskaltaudun tänne mukaan 😊 Ikää 34 vuotta ja toinen lapsi ois tulossa, jos kaikki hyvin menee. Esikoinen on 2,5 vuotta. Esikoista toivottiin 5 vuotta kaiken kaikkiaan ja siihen mahtui paljon kaikkea; lapsettomuutta, tuulimuna, raskauden keskeytys, geenivirhe, ivf-hoidot ja alkiodiagnostiikka… Tämä raskaus alkoi ensimmäisestä alkionsiirrosta mitä pakkasesta lähdettiin siirtämään esikoisen syntymän jälkeen. Luomuna emme edes yrittäneet periytyvän geenivirheen vuoksi. Vähän tuntuu vaikealta sisäistää että miten tämä raskaus alkoi näin helpolla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä meen takaisin vanhaan työpaikkaan, mutta enpä siellä sitten pörrää ku kevään jos hyvin käy (ottaen huomioon kesäloman). Vähän hirvittää itelläki kertoa, että katoan taas kuvioista, mutta ei sinänsä yhtään paha mieli asiasta. Tykkään kyllä työstäni ja työkamuista, mutta töissä ehtii olla tällä eläkeiällä 70-vuotiaaksi asti 😅

Totta, että töissä ehtii kyllä olla. 🤭 Mulla on puolen vuoden koeaika ja todella toivon, että työnantaja ymmärtää eikä katkaise työsuhdetta koeajan päätyttyä.. 🤞🏻 Toisaalta, silloinpa etsin vain uuden työpaikan, kun sen aika on. 😅

Takaisin