urgh. reipas 2 tuntii ultraan, tai siis ainakin poliaikaan, en tiedä koskaan missä järjestyksessä siel hommat tapahtuu.
Mies ottikin ipanan mukaansa,vei siis päikkyyn, oli pikkusen kiire aikataulu, kun ipana päättikin että iskä vie, ja 5 min aikaa pukee puoliuninen tyyppi vaatteisiin ja valita lelupäivän lelut
Oon ihmeen hyvällä tuulella ja fiilarilla. Jouduin kyl viime yönä nousee pedistä varmaan puol 1, kun ipana tuli taas unissaan riekkumaan väliin ja eli niin eläviä unia siinä, että mulla aivot havahtui,ja sit tietty ehdin alkaa stressailee kaikesta,ja miettimään sitä asuntoa eri kaupungissa (130km) mitä mentäis katsomaan vkl. ...Et kuinka kaikki menis...alanko mä taas hannaamaan kun en uskalla muutosta tehdä.Miksi me just nyt taas muutettais, kun tässä asiat rullaa rauhallisesti ,kaikki tuet ym on kohdillaan. En tiedä, en oikeesti tiedä. Minulta itseltä mennyt ihan ohi oikeastaan se muuttolintukuume,joka vaivasi mua viel hetki sitten.
No sen asian suhteen olen kyllä antanut auttajilleni tehtävän ohjata sitä sellaiseen suuntaan kuin meille hyväksi on.
Mies olisi ihan valmis lopettamaan duuninsa. Surullista oikeastaan, ja onkin siis, että on niin pohjaan palanut tuon kanssa. Hiukan huolettaa sekin, mitä kaikki muutokset tekisi juuri korjatuille perustuksille, oliskose taas liikaa...
Mulla oli eilenkin niin ihana fiilis ja sydän täynnä rakkautta miestä kohtaan, että tilasin sille lahjan. Mä en oikeesti koskaan osta sille lahjoja, en edes synttärinä, mitä nyt jotain tyhmii kalsareita joskus kun käyn vaatekaupoilla lapsille. Mut nyt mun silmiin osui yks koru,, ja katselin niitä millasia malleja on ja tilasin sit korun jossa lukee meidän nimet kaiverretuina ,ja sydän välissä. Se on aika makee, pyöreä, jossa on vaan se ympyrän kehä (sisältä auki) ja sit meijän nimet tulee siihen. En tiedä tykkääkö se siitä, mutta koska hällä ei oo mitään kaulakorua jota aina pitäis niin ajattelin lahjoittaa tuollasen symbolin sille. Toinen malli ois ollut ikuisuuden merkki, mutta se merkki oli minusta "ruma" ,siitä oli jotenkin tökösti rakennettu se koru, ja vaikka rakastamme ikuisyyden merkkiä, niin tuo ei nyt puhutellut.
Tokaluokkalainen lähti jo kouluun, nelkku ja kutonen menevät ysiin. Mä meen tayssiin noin puoli kympiksi kun en muista pitikö siinä taas varata aikaa ennen ,vai alkaako mun ajat silloin klo 10. No aivan sama olla siel 30 minsaa lukee lehtiä.
Että hyvää huomenta juuri sulle, ja mahtavaa uutta viikkoa