Moi kaikki, uutena täällä osallistun keskusteluihin.
Ite kävin tuossa kesällä perhesuunniteluneuvolassa juttelemassa lääkityksistäni ja tietenkin samalla kysyin ferritiineistäni, ku ne oli ollu keväällä viimesimmässä mittauksessa 23.. Eipä sinänsä lääkärin kanta tullu yllätyksenä, mut silti tosi suuri pettymys neuvola lääkäriin joka toteaa "se on aivan normaali arvo sinun ikäisellä naiselle"..
Valitettavasti varmaan nykyään joo, ku lääkärit ei ota todesta tätä ongelmaa, mut eipä se tarkoita et se ois hyvä lukema..
En siis saanut neuvoja enkä uusintamittausta. Ja ku suurena ongelmana tässä vuosien varrella, mitä kyseisestä ongelmasta oon kärsiny, on ettei mikään rauta sovi minulle..
Myös minulla on ongelmana IBS ja sen myötä todella helposti ärtyvän vatsa. Olen nyt kokeillut ainakin Ferrodanin, Obsidanin ja Vidan vahva rauta sekä Maltoferin purutabletit ja joitain nestemäisiä.. Eli olo alkaa olla vähän epätoivoinen.. Ajattelin kokeilla uudelleen Ferrodanilla tuota täällä suositeltua illalla ottoa ja alkuun joka toinen ilta, mut pelkään et edistyminen on tosi hidasta.. Ja ku ikääkin tulee ihan just 34, ni koen ettei oo hirveän kauaa aikaa nostatella arvoja..
Tuli melko pitkä avautuminen, mut ku ei oikeen tiedä missä muuten puhuis ja tulis vielä ymmärretyksi..