Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Onko muilla kokemusta siitä, että koholla oleva leukosyyttiarvo nostaisi ferritiiniä? Elokuun alussa ferritiini oli 39 ja leukkarit normaalit, nyt syyskuussa kuukauden rautakuurin jälkeen ferritiini 105 ja leukosyytit lähes 12.
En keksi muutakaan selitystä. Crp normaali molemmilla kerroilla. Itselläni on niin sanottu kestoflunssa, jonka syytä ei tiedetä ja viime vuonnakin leukosyytit oli aina välillä koholla, no loogisesti myös raskausaikana. Jatkoin sitten raudansyöntiä, koska todellinen arvo on mysteeri.
Ferrit alle viidestä -> 29 ja vain kuukaudessa
Ilmeisesti mun kroppa on imenyt rautaa oikein "kaksin käsin" kun sitä on ollut kerrankin tarjolla
Olo on kyllä ollut huomattavasti parempi heti viikon tai parin rautakuurin jälkeen mut ajattelin että on korkeintaan lumevaikutusta.
Täähän oli kiva uutinen
Mä sain tänään tuloksina hemoglobiini 138 ja ferrit 38. Mitäs mieltä? Eipä tuo liian korkea ole... lääkärille soittoaika kyllä tulossa, mutta vasta 1,5vk päästä.
Mä sain tänään tuloksina hemoglobiini 138 ja ferrit 38. Mitäs mieltä? Eipä tuo liian korkea ole... lääkärille soittoaika kyllä tulossa, mutta vasta 1,5vk päästä.
Mulla oli ferritiini myös alhainen, 34. Lisääntymistarkoituksissa 50-100 olisi optimaalisempi. Aloin vedellä rautatabuja, mutta niistä tuli nyt niin kamalat vatsakivut, ettei tästä tule mitään Ja siis mulla on jo valmiiksi IBS, eli en ihan pienestä valita No, tiistaina on lääkärin soittoaika niin toivottavasti saan myös paremmat ohjeet tän lisärautahommelin kanssa...
Mitä rautaa oot käyttänyt? :)
Mulla on nämä käytössä ja otan yötä vasten tabletin tai kaks. Jos nopeesti nukahtaa niin ei mitään ongelmaa. Jos jää hereille vielä hetkeksi niin tuntee miten närästys ja polttelu alkaa hiipimään..Aloitin tälleen "kevyesti" Ferrodan 100mg:lla Siinä purkissa ainakin luki, että imeytyy hitaasti ja siten pitäisi ärsyttää vatsaa vähemmän On vaan todella häijyn tuntuista kun mun pakki ei tosiaan yleensä ole ikinä kipeä vatsalaukun kohdalta
Mulla on nämä käytössä ja otan yötä vasten tabletin tai kaks. Jos nopeesti nukahtaa niin ei mitään ongelmaa. Jos jää hereille vielä hetkeksi niin tuntee miten närästys ja polttelu alkaa hiipimään..
Jos et syö paljoa pari tuntia ennen nukkumaanmenoa, niin ehkä kannattaa koittaa ottaa yöksi. Tai ehkä oot jo kokeillut sitäkin