Esittelyt

Hanna123; Teillä on edellinen raskaus päättynyt aivan järkyttävällä tavalla. :sad001
Ei mikään ihme, jos on pelko mukana tässä raskaudessa.
Toivotaan, että tälläkertaa kaikki kuitenkin menee hyvin ja saatte vauvan kotiin asti kaikkien iloksi! :)
 
Moi vaan kaikille!
Meidän perhe: itse allekirjoittanut olen kohta 37 v, mies 41v ja esikoispoikamme
2v 5kk. Tänään ystävänpäivänä saatiin paras ystävänpäivälahja kun raskaustestiin ilmestyi: raskaana 2-3 viikkoa. Yritystä nyt takana hieman yli vuosi. Vielä en tuonne listaan itseäni laittanut kun ajattelin ensin käydä siellä neuvolassa ja katsoa mitä päivää sieltä tarjoavat. Luultavasti laskettu aika on joskus lokakuun puolessavälissä. Laskuri täällä tarjosi 15.10, mutta tuo kierto on ollut niiiiin epäsäännöllistä että mistäs sen tietää... on se vaan niin ihanaa :Heartred
 
Sama viesti tänne kun toiseen ketjuun.

Täällä yksi uusi joukossanne :greet025 IQ, ehkä rv 4+2 (varmistettava ultrassa). Yritän päästä mukaan juttuihin, ehkä ensi yönä on aikaa lueskella kun tuskin unta saan aamun plussan vuoksi :hilarious: Yllätys joka ei tavallaan ole yllätys. Itselläni ei ollut haaveita kolmannesta lapsesta, mies taas kolmannen haluaa. Yksi hyvin/huonosti ajoitettu kerta ilman ehkäisyä ja tässä ollaan... Sekavin fiiliksin siis eteenpäin :happy::woot:

IQ, 3v poika, 1v tyttö ja rv 4+2 (ehkä)
 
Moi!

Oon 26 vuotias kahden lapsen äiti uusimaalta. Meillä on uusioperhe, mies on pari vuotta mua nuorempi, hänelle lapsi on ensimmäinen :)
Mulla on tyttö 4v ja poika 6v.

Viime talvena jouduin syömään sellaisen puhdistuskuurin mun reumalääkkeiden takia, jotta vauvaa pystyttiin rupee yrittämään. Helmikuusta oli lupa rupee yrittämään. Ja nyt jo ollaan raskaana :wink La 28.10
 
Heips!

Täällä Tamperelainen pariskunta, joka 3v yrityksen jälkeen odottaa nyt esikoistaan. Takana kyllä 2 keskenmenoo, mutta tän kanssa on ihan erilainen fiilis! Itse oon 23 ja mies 28.

Me ollaan miehen kanssa onnessamme, mutta samalla toki sopivasti vähän peloissamme, kuten esikoiseen kuuluu. Onhan se koko elämän mullistava asia! Hyvin toivottu kuitenkin, ja molemmat jännitetään pysyykö tää nyt mukana loppuun asti. Sellanen fiilis olis, että nyt on kaikki hyvin tän kanssa!

Muutakin muutosta luvassa, meidän pitää muuttaa isompaan asuntoon (jee, oon halunnu jo pitkään muuttaa tästä uuteen :D), ja mä ajelen just ajokorttia, pitäis olla ihan parin - kolmen viikon päästä taskussa!

Viikoista ei oo tietoo, kun oli hassu kierto enkä tiedä koska oon ovuloinu. Kuitenki jotenki pystyin päätellä, että jos ovulaatio sattui yhden tietyn peittojen heiluttelun kohdalle, laskettu aika olis 27.10. joten nyt viikkoja olis 4+3 :)

Tunteet yhtä myllerrystä, en oo ikinä ollu itkuherkkä, eikä oo ees ennen menkkoja ollu mitään herkkyyttä nähtävissä, joten nyt tuntuu hassulta itkee kaikelle :hilarious: paljon muutakin uutta tietenki tiedossa, jännityksellä odottelen aina seuraavaa etappia (tällä hetkellä ar-ultra, kunhan saan sen varattua ja neuvola) :)

Deb
 
Heippa äitiyskollegat!

Minä olen kahden teinin äiti Pirkanmaalta ja haaveillut kohta vuoden iltatähdestä puolisoni kanssa.
Varovaisin mielin tarkkailen raskauden etenemistä, tammikuun alussa meillä oli keskenmeno ja nyt uusi plussa tuli yllättävän nopeasti, eli ovulaatio on ollut n.3 viikkoa kkmn jälkeen. Nyt olo on epävarma kunnes saa paremman todisteen kuin viivan tikussa. Pääsen arultraan, sillä ed.saattoi olla kohdun ulkoinen raskaus.

Pienia haasteita tulevaisuuden järjestelyssä on, sillä asun puolisoni kanssa eri paikkakunnilla töiden takia ja minun omakin työmatkani on tosi pitkä. Mutta jos iltatähti nyt pysyy kyydissä ja kasvaa, niin eiköhän muutkin asiat järjesty.
 
Moikka!

Olen 36 vuotias kolmen lapsen äiti Kanta-Hämeestä.
Perheeseen kuuluu myös mies ja lapset ovat 5v, 3v ja 2v.
Jo kolmannen syntymän jälkeen ollaan oltu sitä mieltä että ei enempää lapsia. Mutta vauvakuume se vaan koveni ja tässä sitä nyt ollaan.
Jänskättää. Hirvittää. Ihanaa.
 
Heippa. Täällä 29v esikoisen odottajat. Yritystä meillä takana jo ennen plussaa 4v2kk, jona aikana käytiin hoidoissakin pyörähtämässä ja toteamassa että liian rankaksi kävi. Päätettiin pitää taukoa, kun kummassakaan ei kuulemma ollut mitään syytä lapsettomuuteen. Nyt tammikuussa päätin että pakko tärpätä kaiken muun huonon onnen jälkeen mitä mulla perheessä ollut, kaivataan hyviä uutisia. Ja niin tärppäsi, onneksi :)
Nyt ootellaan lokakuuta innolla :)
Niin juu ja meillä jo koira karvaisena lapsena ollut kohta kuusi vuotta :P
 
Hei,

Olen 41-vuotias 8- ja 6-vuotiaan lapsen äiti. Viides raskaus, kahden lapsen jälkeen syntyi viime elokuussa enkeli-vauva rv20. Poikavauvan kuoleman syytä ei löytynyt, tuli täysin yllätyksenä. Tulin uudestaan raskaaksi, mutta tämä raskaus meni kesken joulukuussa rv11. Silloin epäilin jo alusta saakka, että kaikki ei ole hyvin, se oma tunne ja kun oireita ei ollut juuri ollenkaan. Nyt jälleen odotellaan, rv7. Ja taaskaan ei juuri oireita ole.. Vauva olisi niin toivottu.❤ Jo usean vuoden ajan. Onnea kaikille odotukseen!
 
22-vuotias yhden lapsen (6/2016) äiti täällä heippa! Mies on 26-vuotias molemmat täytetään tänä vuonna vielä vuosia. Esikoinen on tosiaan nyt yhden vuoden ja 8 kuukautta vanha :)
Asutaan Keski-Suomessa, perheessä on myös kolme kissaa ja muutama matelija. Yhdessä ollaan oltu syksystä 2013, tämä lokakuinen jos toivon mukaan kaikki menee hyvin on siis meidän toinen kultakimpale ja rakkaudenhedelmä :Heartred:)
 
Marlene, teillä on äärettömän rankka tie ollut.
Toivottavasti tälläkertaa kaikki menee hyvin ja saatte pikkuisen aarteen kotiin ilahduttamaan arkeanne!
 
Heivain kaikille!

Täällä 21vuotias yksinodottaja lapista päin :) Talossa asustaa myös kaksi koiraa. Lapsen isä on tietämätön vielä tulokkaasta mutta tottakai jossain vaiheessa kerron kun raskaus on pidemmällä ja annan mahdollisuuden osallistua lapsensa elämään.

Tällä hetkellä keskistyin kuiten vain minun ja maha asukin terveyteen ja hyvään oloon. Oon niin sanattoman onnellinen tästä pienestä ihmeestä :Heartred

Sanokaa etten ole ainoa joka jo silittelee olematonta mahaansa ja porisee niitä näitä asukille :')

Onnea kaikille odotukseen, mahtavaa seurata jokaisen raskautta tätä kautta :)
 
Heivain kaikille!

Täällä 21vuotias yksinodottaja lapista päin :) Talossa asustaa myös kaksi koiraa. Lapsen isä on tietämätön vielä tulokkaasta mutta tottakai jossain vaiheessa kerron kun raskaus on pidemmällä ja annan mahdollisuuden osallistua lapsensa elämään.

Tällä hetkellä keskistyin kuiten vain minun ja maha asukin terveyteen ja hyvään oloon. Oon niin sanattoman onnellinen tästä pienestä ihmeestä :Heartred

Sanokaa etten ole ainoa joka jo silittelee olematonta mahaansa ja porisee niitä näitä asukille :')

Onnea kaikille odotukseen, mahtavaa seurata jokaisen raskautta tätä kautta :)

Tervetuloa! Et todellakaan ole ainut kuka sivelee masua jo nyt :rolleyes: Itse toivotan tulevalle pikkuiselle joka yö hyvät yöt ja kerron ketkä kaikki häntä tänne jo odottaa
 
Kiva, kun joukko kasvaa (kuten vatsatkin). Tervetuloa SaraSofia ja Vauvakuume!
Erityisesti tsemppiä kaikille yksinodottaville tai niille, jotka eivät saa lapsen isältä kunnolla tukea. Etsikää muita tukimahdollisuuksia! Minulla oli taannoin hyvin vaikea parisuhde teinieni isän kanssa, siitä oli useimmiten paljon enemmän stressiä kuin apua. Pelastuksena oli perhekerho, jossa sai kertoa tunnelmia rehellisesti ja näki toisia äitejä sekä kaupungin kotiapu, jota sai kerta viikkoon ihan vaan siksi, että oli kaksi pikkuista ja raskas elämäntilanne.
 
Onpa kiva kuulla Rouva v! Tääläkin toivotellaan hyvät yöt ja aamut :) Töissä niin vaikea pitää itseään kurissa ettei tauoilla ala mahaa silittelee :D

Perhe tulee olemaan ainakin mulle varmasti suuri apu ja tukiverkosto. Sisaruksia on monta ja heillä suurimmalla osalla itselläänkin lapsia. Sekä omat vanhemmat on erittäin lapsirakkaita ja aina valmiita auttamaan :Heartred Tällä hetkellä asun vain niin kaukana mutta tarkoitus muuttaa lähemmäs kun en enää töitä pysty tekemään.
 
Takaisin
Top