Esittelyt

Täällä huutelee 39v enkun ope Oulusta. Meillä on uusioperhekuvio mun miehen (39v myös) kanssa ja siihen kuuluu kummankin tenava entisistä suhteista sekä yksi yhteinen 1v 1kk poika. Nyt katsotaan saadaanko tää papunen vielä joukon jatkoksi. :) Lisänä jaloissa pyörii kaksi koiraa..
 
Täällä 27-v opiskelija Turusta! Yksi kohta 3-v lapsi on meillä ennestään ja pikkusisarusta on jo hetken ehditty toivoa. :) Peukut pystyssä että pikkanen pysyy matkassa!
 
28-v. ja mies pari vuotta vanhempi, pääkaupunkiseudulla asutaan. Perheeseen kuuluu lisäksemme kaksi kissaa, toivottavasti lokakuussa lapsikin. :Heartred Yritys aloitettiin vuosi sitten tammikuussa, 3/17 ja 11/17 varhainen keskenmeno. Aika oli varattuna lapsettomuustutkimuksiin marraskuussa, mutta peruutettiin, kun tuli tuo plussa, nyt suunnitelmana oli katsella vielä tämä kierto ja sitten ottaa terkkulaan yhteyttä. Toivottavasti tuolla asialla ei enää tarvitsekaan, vaan seuraava aika olisi neuvolassa. :)
 
Täälä 24v kahden pirpanan äiti Vantaalta. Esikoinen on syntynyt 4/15 ja kuopus 1/17
Mies taas on vuosimallia -86 [emoji23]
Kolmatta oltiin ajateltu vasta ensi vuoden puolelle mutta nyt kävi sitten näin. Koirakin on jaloissa pyörii
 
Minä vm-86. Mies vm-88. Pojat 08/2015 ja 02/2017. Kaksi pientä koiraa asustaa myös. Asumme Itä-Suomessa. Kolmas oli suunniteltu aloitettavan yrittämään vasta 6kk päästä mutta kuten elämä yleensä, on turha suunnitella mitään.❤️
 
Ehkäpä minäkin uhkarohkeasti uskaltaudun ainakin pistäytymään täällä.:)

Eli hei vaan hei kaikille! Täällä ikää mittarissa hieman vajaat 28v. Terveysalalla vaikutan ja Pirkanmaalla elelen.:) Esikoisen la olisi ollut joulukuussa 2017, mutta luonto päättikin toisin ja jouduimme haikein mielin jättämään jäähyväiset enkelipojallemme nt-ultran jälkeen. Vaihtoehtona oli keskeyttää raskaus tai hyvästellä pikkuinen viimeistään synnytyksessä, sillä mitään mahdollisuuksia selviytymiseen ei lääkäreiden mukaan ollut. Nyt takana puoli vuotta aktiivista yritystä ja plussa tikussa.

En uskalla vielä lisäillä itseäni listoille, koska tänään vasta dpo 11! Olemme kuitenkin puolison kanssa päättäneet, että kesti tätä miten kauan tahansa niin nautimme joka päivästä!:)
 
Täällä 26-vuotias opiskelija Oulusta. Mies myös 26v. Kahdestaan ollaan tällä hetkellä, syksyllä toivottavasti kolmestaan. Tätä plussaa ehdittiin tosiaan yrittää 9kk, usko ehti loppua moneen kertaan, mutta tässä sitä nyt ollaan :rolleyes:
 
Mie oon 27v. ja mies 28v. Ennestään meillä on parivuotias poika, jolle pikkusisarusta ollaan toivottu jo melkein 1,5 vuotta. Kerettiin käydä lapsettomuuspoliklinikalla tutkimuksissa mutta toivottavasti se kerta riitti. Luulin jo että menin ekasta raskaudesta rikki ku ei onnistu :D toivon meille kaikille ihanaa matkaa kohti lokakuuta ja omaa pientä nyyttiä :Heartred
 
Olen 32v. kotiäiti Kanta-Hämeestä. Kotoa löytyy samanikäisen mies ja esikoinen 2/2017. Imetyksestä huolimatta pärähti plussa raskaustestiin parin kuukauden vauvahaaveiden jälkeen. Ensimmäinen raskaus ennen esikoista päättyi keskenmenoon, joten hiukan jännittää tulevaisuus.
 
moikkuuu! 32v, tylleröt 5v ja 3v, sekä bonusteini 14v. [emoji173][emoji173][emoji173]

mulla onkin aikamoinen tilanne, mutta selitän lyhyesti: erosin lasten isästä (tai oikeestaan se eros musta) reilu vuosi sitten, ja muutettiin tyttöjen kanssa pois. yritettiin uudestaan, mutta miestä vei uudet villit kuviot niin lujaa, että yritykseks jäi. no, pari kuukautta sitten alettiin taas puhua yhteenpaluusta, ja nyt ollaan tässä. asutaan 120km päässä toisistamme, enkä yhtään osaa sanoo minkälaiseks tää kuvio muotoutuu.
 
Heippa vaan kaikille :) Minä olen reilu parikymppinen, kauneusalalla töissä. Mies 30v. Uusioperhe ollaan, mulla edellisestä suhteesta tänä vuonna 4v täyttävä poika. Kotoa löytyy myös koira. Asutaan Päijät-Hämeessä :)
 
Heippa!

Olen 39-vuotias kahden lapsen äiti ja kolmatta odotan. Kaksi akaisempaa lasta syntyneet 2013 ja 2014. Avoliitossa ja pääkaupunkiseudulla asutaan. Huomasin että Minni888:lla oli myös vuonna 2013 ja 2014 syntyneet lapset :)

La 9.10. 4+3 tänään ja varhaisultraan tarkoitus mennä 7+0.
 
Heips.
Täällä 23v toistaan odottava pk-seudulta. Aikaisempi neiti syntynyt 8/16. Hänen odotusaikanaan seurailin erittäin aktiivisesti foorumin odotusryhmää, mutta en uskaltautunut koskaan kirjoittamaan mitään. Tämä harmitti jälkeenpäin, joten päätin plussauksen jälkeen, että tällä kertaa en jätä tätä tukiverkostoa väliin.
Meillä uusperhe tilanne, joka vähän jännittää.. pakkaa sekottamassa myös koira ja kissa.
 
Me ollaan miehen kanssa molemmat 37 ja odotetaan toista lasta. Esikoinen syntyi joulukuussa -16 ja väliin mahtuu myös yksi tuulimunaraskaus alkukesästä. Nyt 1 v 10 kk ikäero tulossa jos kaikki menee hyvin. Niin, ja pääkaupunkiseudulla asutaan. :)
 
Takaisin
Top